Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
prietene,daca nu esti lamurit nici de la intalnirea de joi,ca sa fii sigur suta la suta de ce buba sufera ,iti recomand service EDS Opel!Bvd. Theodor Pallady nr. 57, sector 3, Bucuresti (in incinta Anticorosiv)
Program de lucru: Luni-Vineri 09:00 - 18:00
Skip ads

  • stefan_punk

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
de aceea va scriu pe forum pentru a avea cele mai bune sfaturi, sper sa lamuresc la intalnire joi
despre service-ul din paladi la maiandrei daca nu ma insel e cam greu sa ajund intrucat eu nu lucrez in bucuresti si plec de la ora 6:30 la munca si ajung cam pe la 6 inapoi Sad Sad Sad
as fi tare recunoscator pentru sfaturi legate de firme ori service-uri care reconditioneaza turbo de astra 1,7 cdti de 101cp eu pe net nu am gasit pe nimeni sa repare acest turbo si as fi inclinat sa cred ca o sa il fac aici daca nu gasesc in alta parte , bineinteles ca nu stau bine financiar mai ales ca acum dupa sarbatori nimeni nu are bani si eu sunt tot un nimeni fara bani dar cu dorinta de a rezolva problema cat mai ieftin
va multumesc pentru sfaturi si astept in continuare pareri
  • catalin-g3

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un Astra H, z14xep. Merge continuu ventilatorul de pe radiator chiar de la punerea contactului.

Masina a cumparat-o fratele meu sambata. Saptamana trecuta, vanzatorul (un amic), a fost cu ea la un mecanic pentru aceeasi problema. A mers bine cateva zile, iar de astazi de dimineata defectul a revenit.


O alta problema (mai putin urgenta) este faptul ca nu ajunge lichidul de parbriz la spalatorul de la luneta. Pompa se aude mergand.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
maine seara la intalnirea opel din bucuresti!
poate iti remediaza cineva problema!
daca nu vi,mergi la service!
Skip ads

  • catalin-g3

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate masina este la Valcea. Si nu pot ajunge cu ea la intalnire.

Din ce am vazut pe forum este posibil sa fie termocupla sau senzorul de presiune freon.
  • mal15

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am si eu problema cu opel zafira,imi apare eroare P1635 masina porneste foarte greu,iar cind poneste scoate un mare nor de fum.Am verificat bujiile astfel:am pus un fir pe baterie pe +si un fir pe bujie fiecare bujie a facut scinteie,dupa care aceiasi operatie dar cu un bec(becul s-a aprins la fiecae bujie)am veificat releul :am pus un fir pe - baterie un fir pe fisa bujiei becul nu se aprinde.De aici am tras concluzia ca nu vine cuent la bujii si am schimbat releul insa aceiasi situatie ,ce ar mai putea avea?va multumesc
  • andrei_23

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am probleme cu pornirea la vectra c 2.0dti tip y 20 dth din 2004. dimineata porneste foarte bine dar dupa ce se incalzeste motorul porneste greu (pornire dupa 5-15min) si foarte greu dupa 30-50min. ma poate ajuta cineva. multumesc!
  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o problema putin mai grava:
Detin de ceva vreme un opel astra g caravan si sunt foarte multumit de masina. Zilele trcute am mers cu ea la serviciu fara nici o problema, cand am vrut sa vin acasa am incercat sa o pornesc si nu a mai pornit. Am duso tractata la garaj unde am pus un testar pe ea si a indicat calculatorul de la poma de injectie. Am desfacut calc. si in interior era scrum, mai multe piese erau arse. Intrebarea mea este: care este cauza ce a dus la arderea calculatorului care costa si o gramada de bani! Am uitat sa va spun ca am gasit si o siguranta din aia mare arsa! Va rog sa imi spuneti si mie care e cauza care a dus la arderea calc. pentru ca exista riscul sa repar calc. sa il montez si sa se arda din nou! Vizibil nu e xista nimic deteriorat sau rupt ceva de genu! Va multumesc anticipat
Skip ads

  • stefan_punk

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca masina ta este opel astra G 1,7 tdi este o problema des intalnita, din cauza condensului intra apa pe placuta si se prajeste, am un prieten ce a patit la fel si dupa reparatie a folosit silicon and stuff pentru etansare si nu s-a mai intamplat. nu te ingrijora se repara si de regula am inteles ca nu reapare aceeasi problema
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
EDU de Y17DT are cablaj multistrat, odata ce vezi scrum putine sanse sa refaci trasee care nu le vezi.
Verifica mufa, daca ai urme de incalzire pune alta.
Condens nu face, apa intra doar daca nu stii sa-l etansezi.
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut!Am un astra h 1.9 cdti 110 kw si din vara aveam o eroare de bujii in bord.Cu ceva timp in urma cand a dat frigul pornea foarte greu si am fost nevoit sa schimb bujiile.Acum fara nici o eroare in bord, dimineata porneste cam in 3 pistoane si scoate ceva fum alb-albastru.Masina in mers nu are nici o problema si in timpul zilei o pot pornii de sute de ori fara nici o problema.Numai dupa o noapte petrecuta in garaj face urat.Inca nu am fost la un tester cu ea dar luni am programare la un electrician.Totusi poate ma puteti ajuta cu un sfat sau o parere.Va multumesc!
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
[quote="adrian.gr"]Salut
Am si eu o problema putin mai grava:
Detin de ceva vreme un opel astra g caravan si sunt foarte multumit de masina. Zilele trcute am mers cu ea la serviciu fara nici o problema, cand am vrut sa vin acasa am incercat sa o pornesc si nu a mai pornit. Am duso tractata la garaj unde am pus un testar pe ea si a indicat calculatorul de la poma de injectie. Am desfacut calc. si in interior era scrum, mai multe piese erau arse. Intrebarea mea este: care este cauza ce a dus la arderea calculatorului care costa si o gramada de bani! Am uitat sa va spun ca am gasit si o siguranta din aia mare arsa! Va rog sa imi spuneti si mie care e cauza care a dus la arderea calc. pentru ca exista riscul sa repar calc. sa il montez si sa se arda din nou! Vizibil nu e xista nimic deteriorat sau rupt ceva de genu! Va multumesc anticipat[/quote \\\\\ de obicei se poate intipla din cauza incarcari, reparatia e relativ usoara pentru cunoscatori ,depinde si la ce pret gasesti sati-l repare daca nu te descurci te pot ajuta.
Skip ads

  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
[quote="Doru Lucian"][quote="adrian.gr"]Salut
Am si eu o problema putin mai grava:
Detin de ceva vreme un opel astra g caravan si sunt foarte multumit de masina. Zilele trcute am mers cu ea la serviciu fara nici o problema, cand am vrut sa vin acasa am incercat sa o pornesc si nu a mai pornit. Am duso tractata la garaj unde am pus un testar pe ea si a indicat calculatorul de la poma de injectie. Am desfacut calc. si in interior era scrum, mai multe piese erau arse. Intrebarea mea este: care este cauza ce a dus la arderea calculatorului care costa si o gramada de bani! Am uitat sa va spun ca am gasit si o siguranta din aia mare arsa! Va rog sa imi spuneti si mie care e cauza care a dus la arderea calc. pentru ca exista riscul sa repar calc. sa il montez si sa se arda din nou! Vizibil nu e xista nimic deteriorat sau rupt ceva de genu! Va multumesc anticipat[/quote \\\\\ de obicei se poate intipla din cauza incarcari, reparatia e relativ usoara pentru cunoscatori ,depinde si la c

e pret gasesti sati-l repare daca nu te descurci te pot ajuta.[/quote
Salut
Spune te rog in ce consta ajutorul tau,ai pe cineva care repara sau ai un calculator de vanzare?
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
eu le fac ,si nu ma refer doar la banalele lipituri reci ,ECU trebuie desfacut si inlocuit anumite componente.dar nu intotdeauna se mai pot repara ,depinde foarte mult,de starea (gravitatea in care a fost afectat) din pacate asta o pot spune decit daca ma uit la el
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lucian stai linistit ca a mai postat si in totpicul de ECU si EDU ...
Uite ce declara :
Am desfacut calc. si in interior era scrum, mai multe piese erau arse.
.........................
Vizibil nu e xista nimic deteriorat sau rupt ceva de genu!

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
chiar si asa ,mai mult este o provocare ,daca este chiar atit de distrus nu are nimic de pierdut .am mai intilnit calculatoare "declarate"distruse ,si ne reparabile -reparabile de la alti "baieti" dar care sau facut.sa posteze o poza poate ne dam seama cit de avariat(scrum)este.


Ultima modificare facuta de Doru Lucian la Vin 13 Jan, 2012 2:54 pm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine punea o poza cu el...cablajul e multistrat si e cam greu cu traseele arse...carbonul e conducator electric si mos-urile atat asteapta.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
mos(fet)urile \pentru cei care nu inteleg\,nu sint o problema ,cit vizavi de cablaj,vor fi afectate portiunile de forta pe care cei care cunosc,"""detaliile""" le pot reface
  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:mos(fet)urile \pentru cei care nu inteleg\,nu sint o problema ,cit vizavi de cablaj,vor fi afectate portiunile de forta pe care cei care cu
nosc,"""detaliile""" le pot reface


Salut
Nu pot pune o poza cu el pentru ca se afla la mecanicul care la dat jos si care vrea sa il repare dar astazi imi va da raspunsul daca se baga sa il faca sau nu. In cazul in care nu il face si il iau de la el ii fac o poza si o postez maine! Oricum iti multumesc mult pentru disponibilitatea de a ma ajuta!
  • PATRICK

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Am nevoie de ajutorul vostru. Am un Opel Vectra 1.6 si de 2 luni intampin probleme la pornire, adica masina porneste la prima cheie apoi moare motorul in 2-3 secunde. Se intampla la fel si la a-2-a cheie, dar nu tot timpul. Mai nou am observat ca daca ii dau a-2-a cheie imediat dupa ce imi moare motorul o ia si nu se mai opreste. Dupa ce am pus-o pe tester mi-a indicat bateria (cod error p0560), dar bateria arata inca verde si nu-mi face probleme ca si cum nu ar vrea sa o ia. Si in plus, atunci cand pun contactul prima data nu aud pompa, la a-2-a cheie o aud dar asta nu ma ajuta ca motorul dupa a-2-a cheie sa nu se intrerupa. Dar v-am spus ca daca ii dau a-2-a cheie imediat dupa ce moare motorul nu se mai opreste. Astept raspunsurile voastre Rolling Eyes
Cu respect
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR