Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Rulmentul huruie indiferent de temperatura, volantul face galagie mai mult la rece.
Skip ads

  • andreigradu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Posibil, dar pana nu face urat nu ma convinge sa ma ocup de el.
Cand o pica asta e. Rupe pe acolo tot si imi iau alta masina de pe care iau motorul. Am scris mai sus.
Nu se merita sa fac asemenea investitie.

Azi masina e pe post de bicicleta. Nu mai merge o arunci si iei alta, la fel de rabla, da te mai duci 1-2 ani cu ea. Si uite asa dai 1000 euro si mergi 1-2 ani.
E mai rentabil.
Nu mai platesti dobanzi la banci sau leasing.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut! am citit discutia de la inceput si pana acum si as avea o mica intrebare. Am un Astra H, 1.8 - 140 cp (Z18XER). De ceva vreme, o luna-doua, ma confrunt cu un sunet ciudat. Se pare ca este cam la fel cu ce a spus si cel ce a initiat topicul. Un sunet de turatie incepand cu viteza a doua. Se manifesta intre 30-60/70 km/h. Dupa, turandu-se motorul se acopera zgomotul respectiv. Pe loc nu se aude nimic, insa in mers am deschis geamul si pare a venit de undeva din fata soferului. Parca se tureaza ceva pe langa motor. Cine a mai vazut masina, inclusiv mecanici, mi-au spus ca sunt cu capul ca nu are nimic masina, sau ca e cutia de viteze. Se poate sa fie cutia? sau mai degraba rulmentul de presiune?
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Rulmentul fuctioneaza atat cat aleși penalã de ambuteiaje .. De obicei la cutie daca probleme se aude un huruit cel mai simplu pe elevator pornesti motorul si apoi asculti cand cupluri cutia daca se aude ce si cum ..
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu unul ma declar multumit.....am inteles tot din ,,pasareasca,, scrisa de tine
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ti am scris de pe telefon mesajul nu am fost atent ca dictionarul a modificat textul bafta
Rulmentul fuctioneaza atat cat apesi pedala de ambreiaj .. De obicei la cutie daca ai probleme se aude un huruit cel mai simplu pe elevator pornesti motorul si apoi asculti cand cuplezi cutia daca se aude ce si cum .. ............
  • gaby390

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Buna !
Mi-am dus masina, un astra h din 2006 1.3 diesel cu 6 viteze, de curand la un service deoarece imi scotea motorul un sunet ciudat in prima si a doua viteze si avea si joc schimbatorul atunci cand acceleram. Mi-a zis tipul de la service ca sunt de vina rulmentii de la cutia de vieteze si ca acestia sunt destul de greu de gasit. Mi-a sugerat sa imi schimb cutia cu una de care poate face el rost, cu 500 euro, deoarece acest tip de rulmenti sunt destul de greu de gasit.

Intrebarea mea este, daca sunt rulmentii intr-adevar de vina, se pot gasi usor? Sau incearca sa mai scoata ceva bani de pe mine?
Va multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai grija ca imi miroase a TEAPA... megi la Opel West ca exista si in Cluj si vezi ce spun si cei de acolo. Te va costa maxim o constatare dar macar sti ca nu iei teapa.
Skip ads

  • mihai fillip

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
poate ma ajuta si pe mine cineva,acum ceva timp nu am mai avut pedala la ambreiaj,dupa care am adus un mecanic sa uitat la ia si a zis ca e ambreiajul si s-a apucat de treaba a dat jos roata si era planetara rupta dupa care a desfacut cutia si a vazut ca rulmentul era dus ambreiajul a zis ca e bun dar volanta dubla avea joc mare si a zis ca nu mai buna ,dupa care mia zis ca ami aduce o volanta simpla cu tot cu ambreiaj lea montat dar cand am dat sa pornesc masina sa dus tot lichidul de frana dupa care sa gandit el ca ambreiajul nu a fost complect uitase sa puna anca o rotita mica an fine dupa aceaa am fost am cumparat totul nou ma costat 865 euro + planetara 100 secand si sa apucat de treaba a pus tot la loc si am pornit-o cam greu dar am pornit-o am mers 0 100 de metri si a murit pedala ,am mai ancercat de cateva ori si pateam la fel apucam sa merg putin si murea se ducea presiunea,la care el a zis ca e pompa de ambreiaj ,am schimbat-o+ lichidul de frana si la fel se antampla pierde aerul dupa 5 minute pornita pierde aerul ma gandesc ca poate aerisitorul dupa cutie se misca prea prea tare si zic ca poate prinde aer pe acolo poate ami explica si mie cineva ce se antampla ca am anebunit nu o sa mai iau opel an viata mea la cate necazuri am avut cu ea si cati bani am bagat an ea ami vine sa i dau foc da ma doare sufletul ca am bagat cat nu face va multumesc.
  • Vergy

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Schimba mecanicul si o sa-ti schimbi si parerea fata de opel
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
apuca-te si citeste si pe aici si cum zicea cineva sa schimbi mecanicul cu unul profesionist sau mai bine la o reprezentanta ca vad ca esti in strainatate ca acolo macar iti da garantie chiar daca poate costa putin mai mult...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Volanta cu masa dubla este mai "lata"decat volanta simpla,predominant la motorizarile diesel.Daca ti-a bagat volant cu masa simpla,este normal,piciorul hidraulic s-a destins "peste masura" de unde pierderea de lichid frana.Mecanicul lui peste...Apoi aerisirea liniei hidraulice.Precis mecanicul (lui peste...) nu ti-a facut aerisirea corespunzator.Umplerea instalatiei se face" de jos in sus",mai exact se injecteaza lichid de frana prin cupla de pe cutie("aerisitorul " identic celui de pe etrier).Cu stupoare am observat chestia asta,cu scosul aerului din instalatie la service dupa sistemul ante-decembrist marca Dacia...,"calca pedala,tine apasat,fa pedale..."Total gresit!Plus bani aruncati pe DOT 4 risipit...,aer ramas in instalatie,franare necorespunzatoare,probleme la ambreiaj.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la ambreiaj se poate aerisi si normal pentru ca opricum bulele de aer se vor urca in paharul de lichid de frana. insa este bine si asa cum spui tu. depinde si daca ai sculele necesare Smile
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
In legatura cu ce a scris colegul cu umplerea de jos in sus ...eu cred ca mai bine se aeriseste prin metoda clasica avind in vedere ca ..de jos in sus se poate sa retina aerul in spatele garniturii si sa dureze ceva timp pina se aeriseste...parerea meaq stricta si personala,poate gresesc,eu sunt un ,,clasic,,
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Perfect de acord cu voi,cand faci chestia asta in parcarea din spatele blocului ,sau la bordura cum se spune.Ori ,alta ciorba cand ma duc la mecanic.Personal nu am injectorul de lichid de frana,dar cand am avut nevoie,l-am imprumutat de la un prieten, mecanic auto.Arata ca pistolul pentru silicon,doar ca butelia este fixa ,cu dop de umplere,gradata,iar in capat are un furtun cu quick connect,cu care mufezi la instalatie,frana sau ambreiaj.Ultima operatiune de acest gen am facut-o aseara,cand am schimbat rulmentul de presiune cu tot cu pistonul hidraulic(de-aia eram in "vizita" pe topicul asta,pentru o eventuala documentare),ori vasul lichid este dublu-compartimentat,se pierde" jumatatea" destinata ambreiajului.Furtunul este destul de lung cat sa-l treci pe langa roata si sa injectezi urmarind nivelul.(La mine motorul este longitudinal,cutia sub ...masina)Cand se umple vasul(la indicatie adica)te opresti,strangi "gresorul",demufezi si esti gata de drum.Mi-au intrat cam 50cl.Oare cat a-si fi aruncat cu aerisirea "clasica"?Nu mai este nevoie de nici o aerisire prealabila.Cat despre aer,tocmai asta este ideea,nu vreau eu sa reamintesc faptul ca aerul urca in instalatie,o stim cu toti,dar injectand de jos(cum specifica si producatorul,nu o recomanda) tot aerul iese pe...sus,astfel nici nu se risipeste lichid,cum bine stim ,cand chestia asta se face invers.Ori,cum sunt destule linii verticale in instalatie,este arhicunoscut faptul ca bagi cam minim jumatate de litru pentru o "aerisire" adecvata...Ideea era ca ...ala nu este mecanic,(vanatorul fara pusca)iar atelierul este...garaj.Pe banii nostrii,evident!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mai este un aspect pe care putini il iau in condieratie. daca faci aerisirea de jos in sus lichidul de pe instalatie care este vechi si are in el o anumita cantitate de apa (este higroscopic) ajunge in vasul de expansiune unde contamineaza si lichidul de acolo care degeaba a fost schimbat inainte de aerisire. Asta este si motivul pentru care este recomandabil sa faci aerisirea clasic cu pedala mai ales ca la ambreiaj nu ii trebuie mult sa se aeriseasca...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asta este...!Daca vrem s-o tinem p'a noastra,o facem si-atat! Smile Vorbeam de umplerea instalatiei,pe care se presupune ca am golit-o deja.Unul care se respecta si-si respecta deasemeni masinuta,schimba lichidul atunci cand remediaza vre-o defectiune,sau maxim la 2 ani.Tatuca Adam si confratii recomanda schimbul la un an,dar sunt zeci,sute,mii,care nu schimba pana o vand sau dau cu ea de copaci...Asa cum bine spui,lichidul este higroscopic,absoarbe umiditatea,dar acel procent este insignifiant pe langa deprecierea fizico-chimica a calitatii lichidului in timp.In ceea ce priveste apa,densitate referinta,mai mare decat a lichidului,nu afecteaza compresia,din contra.Poate doar ca agent oxidant.La nava avem mii de instalatii hidraulice,ori la avarie,cand nu avem ce face(ulei adica)si trebuie musai sa punem un agregat in miscare,bagam apa,solutie extrema dar viabila.Bineanteles,pe termen scurt si cu implicatia ulterioara a curatarii instalatiei.Insa ce pot spune,functioneaza foarte bine,doar ca acolo sunt pmpe hidraulice ce-si fac si racirea si ungerea cu acel ulei...Deci vorbeam de umplerea instalatiei.Aerisire(impropriu spus) pentru ce?Acumuleaza instalatia aer?Cand fac schimbul,slabesc la etriere cuplele dupa ce in prealabil pun furtunase de recuperare,apoi dau pedala pana iese tot lichidul din vas(completand din cand in cand cam 50cl in total)apoi cu instalatia goala,injectez pe rand din fiecare etrier pana ajunge lichidul in vas.Niciodata nu a mai fost nevoie de "aerisire".Procedura identica in orice service respectat.Restul este ..."clasic".Bineanteles,nu contest ineficienta rezultatului,doar ca ...ne scarpinam la urechea stanga cu mana dreapta.Dar,fiecare face cum vrea,cum este obisnuit,functie de timp si posibilitati,nu incerc sa impun procedura,nici nu a-si avea cum,si eu o respect doar de cativa ani... Smile (vre-o 10...)
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
este ceva ce eu nu am inteles in explicatia ta: "Cand fac schimbul,slabesc la etriere cuplele dupa ce in prealabil pun furtunase de recuperare,apoi dau pedala pana iese tot lichidul din vas(completand din cand in cand cam 50cl in total)apoi cu instalatia goala,injectez pe rand din fiecare etrier pana ajunge lichidul in vas."
adica cum golesti instalatia si completezi si apoi injectezi pe rand din fiecare etrier?
in cartea de reparatii Opel Astra a lui Etz. scrie asa: se scoate lichidul de frana vechi din vas pana ajunge sa fie doar pe fundul vasului putin de tot (atentie nu se scoate tot pentru ca se dezamorseaza modulul de ABS si atunci doar in service o mai rezolvi) si se completeaza cu lichid nou pana la plin. Se merge la roata din dreapta spate si se desface cupla de aerisire pe care se pune in prealabil un furtunas transparent al carui capat este introdus in vasul in care am pus lichidul de frana scos din vasul din compartimentul motor. Se fac pedale pana lichidul nou (se vede diferenta de culoare - lichidul nou este perfect transparent fata de cel vechi care are de obicei o culoare usor maronie) ajunge sa iasa din etrier si se strange cupla de aerisire. Se umple iar vasul de expansiune pana la maxim. Se merge la roata stanga spate si se procedeaza ca la cea dreapta apoi iar se completeaza cu lichid in vas apoi se face operatiunea la roata dreapta fata si se reumple cu lichid de frana in vasul de expansiune apoi la cea de pe stanga fata si se completeaza la nivel si in acest fel se schima perfect tot lichidul fara sa ai nevoie de ustensile speciale. Trebuie insa sa fi 2 oameni pentru aceasta operatiune. Iti trebuie cam 500ml de lichid cu DOT-ul potrivit tipului de masina.
Aceasta operatiune se face odata la 2 ani conform cartilor se service si nu mai tarziu de 4 ani (la masinile care sunt cu rulaj mare facut in afara localitatilor in regim de autostrada mai ales).
Acum fiecare face asa cum stie dar sa faca cu atentie sa nu puna in pericol viata celorlalti.
Cat despre instalatiile hidraulice cand nu avem ulei si trebuie sa punem apa e recomandabil sa nu punem apa simpla ci sa punem apa cu sapun lichid in amestec care protejeaza cat de cat elementele de cauciuc cat si cele metalice si apoi cat mai rapid spalata instalatia cu ulei decapant si umpluta cu uleiul corespunzator.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ei,uite ca eu scot tot lichidul din instalatie.Daca dai pedala cu conectorul desfacut,lichidul iese bine-merci,doar vasul este un fel de compensa pentru lichid,pistonul se "reumple" dupa fiecare relaxare cu lichidul din vas.Cand se goleste,sau aproape sa se goleasca mai binezis,atunci mai pun cam 50-75cl ,apoi pe fiecare roata ,separat, dau cam 4 pedale,intr-un fel pentru a face ca tot lichidul anterior sa fie impins afara,apoi injectez cum am mai spus,dinspre etrier,pana observ ca a ajuns in vas,apoi trec la cealalta roata,mai creste un pic nivelul,ies si bule de aer,apoi urmatoarea,si tot asa.Nu am mai "aerisit",nu am probleme cu ABS-ul,nu fac operatiunea asta-n doi.Cat despre ambreiaj,aseara am dat o cautare pe TIS ,si asa este..



Dar,cum am mai spus,fiecare face cum vrea si ...fiecare o tine pe a lui.Deja discutia asta tinde spre Off ...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ori sunt eu turc ori vorbesti alta limba ca nu am inteles deloc metoda ta...
pe de o parte spui ca scoti tot pe de alta parte ca ii pui 50-75cl cand se goleste... Te contrazici tu pe tine insuti...
eu iti recomand sa faci o explicatie ca la carte cu etapele bine si detaliat explicate poate metoda ta este una foarte buna si demna de luat in seama si de utilizat.
dar fa totul pe intelesul tuturor de genul: desfac capacul borcanului de lichid de frana, scot cu siringa lichid pana ajunge la nivelul x, scot mufa y din locul Z, fac n pedale cu niplul de la roata... si asa mai departe ca sa inteleaga omul cum procedezi si care sunt operatiunile ca eu sincer nu am inteles nimic din ce ai explicat ca din ce ai scris tu te contrazici singur...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR