- Cristian.deaconu2011
- **
- 76 mesaje
- din 08 Jul 2012
- Astra 2005 Z13DTH
- Spania
Cristian.deaconu2011
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Cristian.deaconu2011
- **
- 76 mesaje
- din 08 Jul 2012
- Astra 2005 Z13DTH
- Spania
Cristian.deaconu2011
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
La mine e de 10 ! Aseara am aflat ca din releu ies doar 2 cabluri pentru bujii si se ramifica pe traseu in 4 ! O sa pun schita diseara ca acum sunt dupa telefon! Ciudat ca ies doar 2 cabluri si se ramifica in 4 inseamna ca puntile alea a mele au fost puse sa pacaleasca, dar nu a mers! Trebuie sa-mi dau seama de ce tot am eroarea!
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Cristian.deaconu2011 a scris:bunicule sencer porneste super dar sunt cam nemultumit ca parca nu mai trage ca acum o luna cand am luato.....asa mi se pare .....o sa le schimb la anul bujiile atunci...ms
daca porneste super dar nu mai trage cum tragea, lasa bujiile acolo, nu ai nicio treaba cu ele ....decat daca vrei sa le rupi asa cum spuneam mai sus.
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
este schita de la motorul Z19DT ! A1.1 fiind ecu si A1.9 fiind releul! R3.1, R3.2 R3.3 si R3.4 fiind bujiile!
Pinul 1 de la releu duce + la bujiile 3 si 4
Pinul 2 de la releu duce + la bujiile 1 si 2
Pinul 3 este plus permanent
Pinii 4 si 5 nu fac nimic
Pinul 6 este "-" permanent
Pinii 7 si 8 comunicatie cu ECU
Pinul 9 este plus prin contact
De la care din pinii astia ar putea sa-mi faca mie probleme? Cica poate fi citit semnalul de la ECU, dar cu un oscilometru!
Uitati ce raspuns am gasit pe Site-ul asta la eroarea mea
P0380 - Generic Type Powertrain - Ignition System or Misfire - ISO/SAE Controlled
Description
Glow Plug/Heater Circuit "A"
P0380 - GM Type Powertrain - Ignition System or Misfire - ISO/SAE Controlled
Description
Glow Plug Performance Conditions
Cause
Glow Plugs commanded on, then the PCM detected the voltage at the plugs was less than 4.0v, or with Glow Plugs commanded off, then the PCM detected that the voltage at the plugs was more than 4 Ov, or with the Glow Plugs commanded on, the PCM detected more than a 2v difference between the system and plug voltage
Ce parere aveti, sau cum interpretati voi aceasta descriere la eroare!Cand spune PCM, la ce se refera? Dupa cum inteleg eu ar fi asa: Cand pun contactul si se incalzesc bujiile, PCM-ul vede ca la bujii s-a trimis o tensiune mai mica de 4V( asta ar insemna ca ar fi releul de vina si nu trimite 12V), sau cu ele cand e cald afara si nu functioneaza, PCM-ul a detectat ca de fapt a fost mai mult de 4V tensiune(adica cand nu ar trebui sa functioneze de fapt ele au fost activate)! Sau cu bujiile aprinse PCM-ul vede o diferenta mai mare de 2V, intre sistem si bujie(aici nu inteleg ce vrea sa zica)! Am tradus corect, sau nu am inteles eu bine!
Sunt in ceata totala!
- Cristian.deaconu2011
- **
- 76 mesaje
- din 08 Jul 2012
- Astra 2005 Z13DTH
- Spania
Cristian.deaconu2011
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- pmstelian
- ***
- 523 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
pai desfaci tot ce te incurca ca sa poti scoate usor bujiile. pui bujii BERU ca astea sunt printre cele mai bune sau NGK si le schimbi pe toate 4 indiferent cate iti sunt arse. pui pe filetul lor vaselina cu cupru care rezista la temperaturi mari sau o alta vaselina rezistenta la temperatura iar daca nu ai atunci le pui asa goale dar ATENTIE! bujiile incandescente se strang intotdeauna cu CHEIA DINAMOMETRICA la momentul inscris pe cutia bujiei sau in specificatiile producatorului altfel data viitoare cand vor trebui schimbate nu se va mai putea face schimbarea normal ci ori se rupe ori ramane blocata si tot la rupere se ajunge....
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dimciu_stefan
- **
- 268 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- dimciu_stefan
- **
- 268 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dimciu_stefan
- **
- 268 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
Va salut din nou. Astazi mi-au sosit bujiile si am purces la schimbarea lor. Rupere de maini, nervi, etc. Destul de complicat, si nu sunt chiar habarnist. Mi-am construit cheie si am reusit sa le scot de la dreapta spre stanga. Prima dinspre baterie a iesit foarte usor si era neagra, arsa, la fel si a doua mergand spre filtrul de aer. A treia este alba, ca cele noi. Am ajuns si la a patra, care nu s-a lasat scoasa in nici un fel, am dat cu spray degripant din belsug am lasat sa actioneze, degeaba. N-am mai fortat sa nu fac alta prostie. In fine, eroare in bord nu mai am, am pus-o pe tester, am resetat eroarea si nu a mai reaparut, lucru ce ma face sa cred ca erau arse doar primele doua. Masina porneste mult mai bine, se pare ca e buna si a patra cum era si a treia. Are vreo logica, primele doua sunt folosite mai mult? Sau a fost coincidenta ca a treia sa fie in stare buna si 1 cu 2 negre? Daca ar avea logica pe care incerc sa mi-o bag pe gat asta de nu am putut sa o scot ar trebui sa fie buna (ma incurajeaza si faptul ca a disparut eroarea).
Ma simteam bine daca le stiam schimbate pe toate, dar asta e.
Ma simteam bine daca le stiam schimbate pe toate, dar asta e.
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat