Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
p0683 bujie arsa 1 sau mai multe
Skip ads

  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
imi spune si mie cineva ce tubulara trebuie ptr bujii la astra mea ....va rog


raspuns : 8mm
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine e de 10 ! Aseara am aflat ca din releu ies doar 2 cabluri pentru bujii si se ramifica pe traseu in 4 ! O sa pun schita diseara ca acum sunt dupa telefon! Ciudat ca ies doar 2 cabluri si se ramifica in 4 inseamna ca puntile alea a mele au fost puse sa pacaleasca, dar nu a mers! Trebuie sa-mi dau seama de ce tot am eroarea!
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cristian.deaconu2011 a scris:imi spune si mie cineva ce tubulara trebuie ptr bujii la astra mea ....va rog



y20dth - 10mm
y22dtr-10mm
y17dt -12mm
z13dth -8mm


Ultima modificare facuta de Bunicu la Joi 06 Sep, 2012 11:54 am
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cristian.deaconu2011 a scris:bunicule sencer porneste super dar sunt cam nemultumit ca parca nu mai trage ca acum o luna cand am luato.....asa mi se pare .....o sa le schimb la anul bujiile atunci...ms


daca porneste super dar nu mai trage cum tragea, lasa bujiile acolo, nu ai nicio treaba cu ele ....decat daca vrei sa le rupi asa cum spuneam mai sus.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat

este schita de la motorul Z19DT ! A1.1 fiind ecu si A1.9 fiind releul! R3.1, R3.2 R3.3 si R3.4 fiind bujiile!
Pinul 1 de la releu duce + la bujiile 3 si 4
Pinul 2 de la releu duce + la bujiile 1 si 2
Pinul 3 este plus permanent
Pinii 4 si 5 nu fac nimic
Pinul 6 este "-" permanent
Pinii 7 si 8 comunicatie cu ECU
Pinul 9 este plus prin contact
De la care din pinii astia ar putea sa-mi faca mie probleme? Cica poate fi citit semnalul de la ECU, dar cu un oscilometru!
Uitati ce raspuns am gasit pe Site-ul asta la eroarea mea

P0380 - Generic Type Powertrain - Ignition System or Misfire - ISO/SAE Controlled
Description

Glow Plug/Heater Circuit "A"
P0380 - GM Type Powertrain - Ignition System or Misfire - ISO/SAE Controlled
Description

Glow Plug Performance Conditions
Cause

Glow Plugs commanded on, then the PCM detected the voltage at the plugs was less than 4.0v, or with Glow Plugs commanded off, then the PCM detected that the voltage at the plugs was more than 4 Ov, or with the Glow Plugs commanded on, the PCM detected more than a 2v difference between the system and plug voltage
Ce parere aveti, sau cum interpretati voi aceasta descriere la eroare!Cand spune PCM, la ce se refera? Dupa cum inteleg eu ar fi asa: Cand pun contactul si se incalzesc bujiile, PCM-ul vede ca la bujii s-a trimis o tensiune mai mica de 4V( asta ar insemna ca ar fi releul de vina si nu trimite 12V), sau cu ele cand e cald afara si nu functioneaza, PCM-ul a detectat ca de fapt a fost mai mult de 4V tensiune(adica cand nu ar trebui sa functioneze de fapt ele au fost activate)! Sau cu bujiile aprinse PCM-ul vede o diferenta mai mare de 2V, intre sistem si bujie(aici nu inteleg ce vrea sa zica)! Am tradus corect, sau nu am inteles eu bine!
Sunt in ceata totala!
  • Cristian.deaconu2011

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Ms bunicule....o sa le cumpar la sf lunii si sper sa reusesc sa le si schimb ...
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu-mi poate spune nimeni,nimic despre ce am scris mai sus? Ce este PCM-ul?
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
PCM este ECU Wink
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
multumesc!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sa va fie de folos! http://youtu.be/4Tr3xqBV-B4
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dupa cateva zile de teste, cu parere de rau spun ca Tot imi apare eroarea P0380! Ceva sfaturi? Multumesc!
Skip ads

  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ai verificat firele?ai tensiune pe toate 4 bujile?verifica si mufa de la releul de bujii ,are o imbracaminte de cauciuc pe interior...personal acea garnitura imi aprindrea eroare de bujii !
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai desfaci tot ce te incurca ca sa poti scoate usor bujiile. pui bujii BERU ca astea sunt printre cele mai bune sau NGK si le schimbi pe toate 4 indiferent cate iti sunt arse. pui pe filetul lor vaselina cu cupru care rezista la temperaturi mari sau o alta vaselina rezistenta la temperatura iar daca nu ai atunci le pui asa goale dar ATENTIE! bujiile incandescente se strang intotdeauna cu CHEIA DINAMOMETRICA la momentul inscris pe cutia bujiei sau in specificatiile producatorului altfel data viitoare cand vor trebui schimbate nu se va mai putea face schimbarea normal ci ori se rupe ori ramane blocata si tot la rupere se ajunge....
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fisele sunt bune! am sa verific si acea garnitura! @mikyboy beru am pus si eu!
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
pentru vectra c z19dt ce cheie este necesara pentru scoaterea bujiilor?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
tubulara de 10 mm cu scaun adanc. (adica mai lunga in interior sa poata imbraca electrodul si totusi sa ajunga si la hexagon).
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am inteles. mersi
  • dimciu_stefan

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Va salut din nou. Astazi mi-au sosit bujiile si am purces la schimbarea lor. Rupere de maini, nervi, etc. Destul de complicat, si nu sunt chiar habarnist. Mi-am construit cheie si am reusit sa le scot de la dreapta spre stanga. Prima dinspre baterie a iesit foarte usor si era neagra, arsa, la fel si a doua mergand spre filtrul de aer. A treia este alba, ca cele noi. Am ajuns si la a patra, care nu s-a lasat scoasa in nici un fel, am dat cu spray degripant din belsug am lasat sa actioneze, degeaba. N-am mai fortat sa nu fac alta prostie. In fine, eroare in bord nu mai am, am pus-o pe tester, am resetat eroarea si nu a mai reaparut, lucru ce ma face sa cred ca erau arse doar primele doua. Masina porneste mult mai bine, se pare ca e buna si a patra cum era si a treia. Are vreo logica, primele doua sunt folosite mai mult? Sau a fost coincidenta ca a treia sa fie in stare buna si 1 cu 2 negre? Daca ar avea logica pe care incerc sa mi-o bag pe gat Very Happy asta de nu am putut sa o scot ar trebui sa fie buna (ma incurajeaza si faptul ca a disparut eroarea).
Ma simteam bine daca le stiam schimbate pe toate, dar asta e.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ce eroarea aveai? e posibil eroarea sa reapara maine dimineata cand o pornesti
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR