Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
"USB to Serial" e un simplu adaptor, de cele mai multe cazuri nefunctional. In plus, nu cumva costa mai mult ca o clona de DKU 5?
Skip ads

  • dssoft77

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am dat 5 lei pe el si am zis ca e mai bun decat cel de nokia

vrem sa intreb daca am facut bine coneziunile.

am sa incerc si cu cablu de nokia sa vad daca merge...
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
si mufa cea in care vom pune pinii cum se cheama si unde gasim de cumparat? sunt nerabdator sa incerc a construi asa ceva.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mufa se numeste conector industrial superseal. Sunt cu mai multi pini, ai nevoie de modelul cu 4. Doar mufa am cumparat de la Adelaida.
Skip ads

  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am inteles. dupa sarbatori ma apuc si eu de o treaba. Very Happy

Multumesc.

Macar sa fie economie totala pe GPL , daca relantiiul nu tine Smile)
  • mcojo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pot confectiona interfete pt diagnoza gpl BRC. Intrucat nu pot posta - inca - anunt la bursa, ofer detalii pe pm.
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ce cabluri de date s-au mai folosit pentru a construi Interfata GPL?

Ma chinui sa gasesc un DKU-5 de 2-3 saptamani si tot nimic.

Alt model de cablu de date mai este compatibil?

Face cineva o lista?

Multumesc.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tehnic orice model de cablu care are electronica in el(practic atasat la PC devine un device fara sa aiba nimic in capatul celalalt). Mai sunt si ceva prin seria CA la Nokia dar si alte marci. Cu succes poti folosi o interfata KKL USB.
Skip ads

  • alin2002

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2013

  • Mesaj Privat
imp6 explorer gasesti pe www.dec2001.com la download cauta si tu ,daca nu reusesti il am eu si ti-l dau
  • fartib

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Tin sa multumesc si pe aceasta cale colegului alin2002, care mi-a trimis softul pentru diagnosticare GPL: IMP6 eXPlorer-DEC2001-G 3.41, soft folosit si pentru instalatia mea FRONTGAS GERMANY. Fiind si posesorul unui cablu DKU-5, voi testa cat de curand softul si interfata.

  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
daca are careva cablu dku-5 , aruncat prin casa , il cumpar eu.

Merci.
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
intrebare pt colegu DB77AAA : cum de ai reusit sa cobori asa de mult timpii de injectie si de pe benzina si de pe gpl?
La mine dupa prima revizie , benzina e undeva aprox de 5 iar gpl 7.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Timpii de benzina nu ii poti da mai jos, aia sunt decisi de ECU motor in functie de situatie(ii poti da mai jos prin resoftarea ECU motor). In controlerul de GPL poti trage practic toata harta de GPL mai jos in vederea unui consum mai mic de GPL cu pretul puterii mai scazute, numai ca nici asta nu e o solutie ce se poate pune in practica peste tot, pentru ca lambdele detecteaza amestec sarac si cer mai multa benzina, implicit mai mult GPL.
  • br77wrc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Am cumparat un cablu nokia dku-5,dar problema este ca are 5 fire si nu 3 cum apare in foto.
Vreau sa ma ajutati va rog,sa imi spuneti care fire trebuiesc conectate la calculatorul gpl.
Multumesc.
Am atasat foto cu cablu.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pun o poza si cu capatul celalalt.
  • br77wrc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Aceste este cablu de date nokia dku-5,pe care l-am luat sa confectionez o interfata gpl.
Interfata este pentru Tomasseto STAG 200.
Multumesc.
  • br77wrc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca este cineva care vrea sa confectioneze o interfata gpl,sa stiti ca acel cablu de date DKU-5 prezentat de mine in discutia anterioara NU ESTE BUN.
Dupa foarte mult timp pierdut,dupa nenumarate intrebari si cereri de ajutor din partea altor membri am constatat ca acel cablu are o problema.
Am facut repertoriul de injuraturi si am inceput sa trec la constatari.
Cu grija am taiat cablu si am observant ca acel montaj din interiorul lui nu corespunde cu schema circuitului normal.
Mare atentie la achizitionarea de cabluri sa nu patiti ca si mine.
Am sa atasez foto cu montajul problema.


Asa trebuie sa arate un circuit bun pt a face din el o interfata gpl functionala.


Succes la mestereala.
Eu m-am fript si acum incerc sa ma consolez.....
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
pozele luate de pe net sunt de la ca-42. e bun si cablu tau. identifici GND TX SI RX si il folosesti asa cum e el desfacut.
  • br77wrc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am facut tot ce este posibil pt a face functional acest cablu dar......
In device manager imi arata cablu dar nu pot instala driverul.
De aceea am zis ca nu este bun.
Se pare ca cele china sunt mai bune.....nu asa pretentioase.
Am windows 7 64bit.
Inca astept sugestii.
Nu am aruncat dracia.
Multumesc.
  • laurentiu83ro

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutare... Am reușit sa fac rost de un cablu CA-42 si as dori sa îl folosesc pt o instalație BRC SEQUENT 24 MY 07 instalata pe un Opel vectra B Z18XE... Din câte observ eu am 2 mufe: 1 mufa mai ingusta(pt senzorul MAP) si 1 mufa mai lata pt conectarea cu ECU GPL( va rog sa mã corectati dacã gresesc)....pot folosi acest cablu pt modelul meu de instalație sau îmi este necesarã interfata specialã cu tot cu senzor MAP?mentionez ca mã intereseazã sa confectionez aceasta interfata deoarece am probleme cu becul CHECK ENGINE(considerând eu ca e o problema din reglaje). Mulțumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR