Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • R0ME0

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
la mine nu scoate fum, nu am eroare in opcom, dar mi se aprinde cateodata cheita. am luat un spray de curatat egr, dar nu stiu cat e de bun sa-l folosesc. oare are vreun efect sprayul sau trebuie sa curat manual fiecare piesa si senzor?
Skip ads

  • nanutza

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Romeo - LA z17dth am cautat si eu electrovalva turbo si mai jos de 417 ron nu am gasit .

K0rleone - PT z19dt ai gasit electrovalva turbo la 236 ron.?
Intrebare pt cei cu mai multe cunostinte , nu este aceeasi electrovalva la z17 dth si z19dt , z19dth?
  • Korleone

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
236 ron..electrovalva am gasit-o la un magazin in oras la mine, dar si pe net vezi ca e 223 ron .
acum nu stiu daca se potriveste la celelelalte model, eu inclin ca s-ar potrivi.
  • nanutza

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Sincer sper sa fie aceasi dar cei ce vand asa ceva vor seria de sasiu si dupa serie le da ca as avea nevoie de una de 417 ron.
Acum de la 223 la 417 e ceva diferenta si nu una de 10- 20 ron..
Asadar ajung iar la intrebarea. : NU este aceeasi electrovalva la z17 dth si z19dt , z19dth?
Skip ads

  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
NU este aceeasi electrovalva! Z17 DT(H) nu este acelasi motor cu Z19DT(H) electrovalvele difera .Recomand electrovalva Pierburg pt z19DT !
  • sylvyano

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?

Ms
  • sylvyano

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Codul este P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Imi poate spune si mie cineva daca e totul cat de cat ok in capturile de mai jos? Nu de alta, dar ieri m-am trezit si eu fara turbo, pt prima oara de cand am masina. Presupun ca a venit timpul sa schimb intercoolerul, care avea "burta" de vreo 6 luni incoace. Posibil ca asta sa fie fisurat, de aici si pelicula de ulei de pe scutul motor, din partea fata.

La relanti:



La 3000 rpm:

Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Se pare ca electrovalva turbo nu-si face treaba. Presiunea data de turbina este mai mare ( destul de mult ) decat cea ceruta. Sau poate fi si geometria turbinei.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Curata EGR. E blocat partial pe inchis conform TIS. Cat de curand o sa ai cod de presiune mare in admisie(engine overboost).
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mufa EGR nu mai e de mult la locul ei, presupun ca EGR-ul e inchis tot timpul.
  • R0ME0

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
in sfarsit am scapat de eroare, dupa ce am curatat senzorul boost presure, EGR si admisia. adevaru k nu am crezut ceea ce am vazut....cata calamina se poate depune pe senzori,clapete si pe conducta.
Skip ads

  • eucocolino

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2012

  • Mesaj Privat
OP-COM 100219a -bazat pe calculator PC-

OP-COM - Fereastra de comunicare CAN> 2006|Astra-H|Vehicul|Informaþii coduri de defecte
Identificare ECU în curs...

Identificare:
Numãr ºasiu:
Numãr hard:
Tip motor: Z13DTH
Numãr piesã:55565449
Nr.versiune soft: 3308A370
Programming Date: 20091102
Hardware key number: O100005079
Denumire sistem: MAREL0100
Nr.aprobare: M05001
Cod Alpha: GM
Hardware manufacturer system name: 6O2
Software version: 3308A
ECU variant coding: 0x000010D5


Numãrul codurilor: 1

P0243 - Sistem control presiune turbo - deviaþie negatiãva
(12) - Nu e prezent

simtome....pe la diferite turatii de peste 3000-3500 (difera in functie de treapta de viteza_
apare cheita service si imi ia din putere......
ce poate sa mai fie ?
m-am saturat de modelul asta de opel......la mine si daca face caca o musca pe parbriz....apare nu stiu ce eroare....
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare la toti.Am citit acest topic referitor la aceasta problema cu turbo,cu spunea un coleg mai inainte"daca o alerg in a 3-a sa zic la 4000 rpm mi se aprinde masina cu cheita si nu mai trage.. parca nu mai am turbina deloc".Aceasta problema am avut-o si eu cu masina mea vauxhall astra 1.7 cdti 2009 cod motor z17dtj, cand eram pe autostrada spre dublin o mai forjam si eu, eram in viteza 6 la 90 de mile pe ora undeva peste 2800rpm mi se aprindea beculetu ala galben,si murea acceleratia, si nu ma lasa sa ii dau mai mult de 70 mph.daca opream masina si o porneam din nou se reseta pana cand ajundeam din nou la acea viteza si aparea din nou.toata lumea pe care o intrebam spunea ca turbo trebuie curatat de mizeriile care se depune,habar nam exact ce se depune acolo.am fost la un mecanic si mi-a spus ca ma costa in jur de £150 sa-mi curete turbo,altu imi spunea ca e torbo dus si trebuie inlocuit,c-am £500 +manopera.unul dintre colegi de munca mi-a recomandat sa incerc cu turbo cleaner spray de la wynn's.pret £10.80 ceea ce am si facut.I-am dat la turbo tot spray-ul sa-l inghita prin tubulatura care vine de la filtru de aer si am rezolvat problema.acum pot sa va spun ca am forjato cu 100mph pe o distanta de 20 de mile si nu s-a mai aprins nici un bec.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Da dar tu ai avut aceasta eroare? Ai pus tester pe ea? Pot fi alte cauze care difera de a colegului...daca nu ai pus tester nu poti sti eroarea.
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am facut testul cu pedale si asa am vazut acest cod
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai avut cod 0234-5a si ai scapat doar dand cu spray de curatat e bine,dar multi ,doar dupa curatarea turbinei si nu cu spray dat pe tubulatura ci data jos desfacuta si curatata complet, nu au avut norocul de a remedia problema,codul mai poate proveni si de la electrovava turbo sau pompa de vacuum.
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
sylvyano ai rezolvat problema?Aceeasi o am si eu am schimbat pana acuma 3 senzori barometrici 1 debitmetru si nimik.........
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eroarea de negative deviation apare ori de la electrovalva turbo defecta, ori de la geometrie turbo defecta. Turbo face presiune mai mare decat i se cere. Ori i se cere prost (electrovalva) ori livreaza prost (geometria).
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut baieti

de 3 ori in viata asta mi`a aparut si mie eroarea cu pricina.
1. a fost de la geometria turbo = blocata si am deblocat `o apoi am facut tutorialul acesta:
http://www.astraforum.ro/forums/t/44513.aspx
*km reali aproximativi: 135.xxx

2 si 3. furtunul care duce de la turbo la intercooler era spart. inlocuit cu 100 lei de pe net, sh si merge ca noua

multa bafta!

*nu stiu cum sa pun la profil acolo sa se vada si ce masina am... astra h 1.7 100cp, 2004
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR