Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Serban Nicolae

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1995 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
manolo83 a scris:imi apre rau dar cred ca electroventilatoarele nu pornesc la 110 g ci mai devreme si sa stii ca conteaza fff mult.serban ai clima la masina?


Revin,are clima dar nu o folosesc. am pus termocupla noua ce porneste cele 2 ventilatoare care lucreaza-da comanda la 95 grade.
Azi am desfacut si schimbat chiuloasa si garnitura,asta e principala problema,se vede pe bloc motor,suruburile-chiuloasa unele au ruginit,au luat apa. Scapa presiune in apa si vedeam in vasul de expansiune o spuma alba,putina dar se vedea.
Maine o voi pornii si va mai scriu cum se comporta,toate sint bune pina functioneaza-Omega.
Skip ads

  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
care este semnul de pe vibrochen?
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Serban Nicolae a scris:
secarianu a scris:mai multe probleme decat mine nu a avut nimeni pe tot forumul! nu baga caldura si urca temp din cauaz termostatului, clar! pompa de apa nu as crede, mai rar cade. revino cu amanunte...


Cred ca sintem pe aceeasi treapta.
Am schimbat termostatul nou si pompa de apa de 2 zile,made in Germania,tot ce am schimbat am pus numai din Germania pe Omega.
Problema e aceeasi-persista,plec la drum,nu baga caldura,urca apa la 95-100grade dupa care incepe si baga caldura incet,scade temperatura si se stabilizeaza la 92 grade cum arata in masina dupa care baga caldura,ma doare capul deja!
Inainte dadea caldura imediat ce plecam la drum si temperatura statea la 90-92 grade,de o luna am schimbat si termocupla din radiator care comanda cele 2 ventilatoare si pompa-secundara,tot noua.
Ce se intimpla nu stiu,ma voi uita-cauta dar ma cam satur cum am mai scris.Am experienta in instalatii electrice-automatizari-electrocasnice-diverse de peste 20 ani,mai avem de invatat dar asta ma gata cite probleme genereaza.
In panta creste de asemenea temperatura la apa,foarte tare,daca vreti va scriu tot ce am schimbat-lucrat la ea.
Am avut si alta masini-marci dar asta le intrece pe toate la defecte. Succes


Asta e problema si eu aproape ca nu mai dormeam din cauza asta. Nici nu ai idee cate functii da peste cap aceasta rezistenta.
https://www.clubopel.com/viewtop...70&highlight=
https://www.clubopel.com/viewtop...83&highlight=

Hai sa incep cu inceputul.Anul trecut pe primavara am incarcat cu freon deoarece nu-mi mai mergea compresorul. Toate bune dar problema a aparut din nou anul acesta ,fiind nevoit sa reincarc din nou. Dupa ce am bagat freon din nou, mecanicul a descoperit ca nu-mi pleca ventilatorul pe treapta 1 si facea presiune instalatia incat mi-a bubuit o teava. Dupa ce am exclus rezistenta care se ocupa de treapta de viteza redusa, adica tr 1, a aparut o problema si mai mare ,deoarece temperatura apei se ducea la 120 + ca se aprindea si becul rosu. I-am schimbat sonda de temperatura ceas ,dar degeaba. noroc ca a costat doar 17 ron. Am zis sa trec la urmatoarea componenta ca importanta si ca pret adica termocupla. Dupa ce am asteptat o saptamana sa-mi vina din Germania , am inlocuit-o dar degeaba. Am inebunit ,deoarece asta a costat 190 ron. In final am gasit pe cineva care mi-a facut rezistenta care se ocupa de treapta 1 de viteza a ventilatorului de la radiatorul climei, la un pret super, fata de cat costa in magazin si adica 1300 ron deoarece vine cu motorul ventilatorului si este data ca facand parte din el. Acum gata. Imi sta acul la 85 cu clima pornita si la 92 fara clima, dar surpriza abia acum a aparut si adica ventilatoarele mai functioneaza inca 1 min dupa oprirea motorului + ca in compartimentul calculatorului si al releelor mai functioneaza inca un ventilator.
Poate va ajuta ce am scris, ca eu unul cred ca inebuneam daca nu-i dadeam de cap. Acum dorm si eu linistit
Sper sa-ti fie de folos.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la motorul de 2500 BMW acasta rezistenta nu exista , cele doua trepte de turatie ale celor doua ventilatoare se obtin prin conectarea serie, paralel de catre un releu aflat linga releul de bujii , deci este total diferit fata de motorul de 2,2 provenienta Opel
Skip ads

  • Serban Nicolae

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1995 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Schimbat chiuloasa si electromotor nou! porneste la -10 grade ca benzina.
  • Serban Nicolae

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1995 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Serban Nicolae a scris:Buna D-nilor,omega b 2,5td din 95,porneste foarte greu de cind a venit frigul,la cald porneste la sfert de cheie.
Am fost la mecanici,au reglat avansul-verificat pompa in parametri dar porneste greu. am controlat bujiile,2 au fost arse asa ca am pus 6 bujii noi Beru. porneste greu la rece dimineata dupa care in cursul zilei pornesc de 10 ori la sfert de cheie,bateria si alternatorul OK-noi.
Mecanicul zice ca ar fi injectoarele,trebiuesc verificate-schimbate,altul zice capul hidraulic al pompei-injectie.Rezistenta de pe filtru-motorina e defecta momentan,poate cauza problema?
Astept o parere,va multumesc.


Puteti inchide cazul,
  • mathy007

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2001 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Serban Nicolae a scris:Buna D-nilor,omega b 2,5td din 95,porneste foarte greu de cind a venit frigul,la cald porneste la sfert de cheie.
Am fost la mecanici,au reglat avansul-verificat pompa in parametri dar porneste greu. am controlat bujiile,2 au fost arse asa ca am pus 6 bujii noi Beru. porneste greu la rece dimineata dupa care in cursul zilei pornesc de 10 ori la sfert de cheie,bateria si alternatorul OK-noi.
Mecanicul zice ca ar fi injectoarele,trebiuesc verificate-schimbate,altul zice capul hidraulic al pompei-injectie.Rezistenta de pe filtru-motorina e defecta momentan,poate cauza problema?
Astept o parere,va multumesc.

As fi foarte recunoscator daca ai publica cum ai rezolvat problema cu pornirea grea la rece! Eu am un frontera 2,2dth si porneste foarte greu dimineata la prima cheie chiar la 13grade cu plus,in restul zilei la sfert de cheie!? si am inceput vreificat bujii,inlocuite toate 4 care intra in functiune doar cand este rece afara ok ! am verificat compresia,rezultat 23,5 pe toti cilindrii ok ,am dat injectoarele jos l-eam dus la un atelier specializat si mi-au spus ca trebuiesc diuze noi,si ca asta ar fi cauza! dupa acest rezultat am hotarat sa merg la inca un atelier specializat ceilalti mi-au spus ca injectoarele sant in parametri madii de functionare si ca problema mea nu e de la injectoare ci de la pompa de injectie! in acest moment sant blocat cu masina in service pentru ca nu mai stiu ce sa fac ! sa pun diuze noi sau sa desfac si pompa de injectie! nu gasesc pe cineva sa fie sigur pe ceea ce spune! (atelierele sant cele mai bune din timisoara adica delfi si ovarom spacializate in injectii auto.) HELP !
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cred ca te pot ajuta.
da-mi un apel la nr. acesta [editat].
Skip ads

  • mathy007

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2001 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am revenit! Am schimbat la Frontera mea aproape tot si tot nu porneste normal la rece! Bujii,diuze injectoare+semeringuri ,reparat pompa injectie pus la punct distributia,carcasa filtru motorina ( rezistenta dusa ),furtune. Pareri?
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca te ajuta , dar la omega 2.5td daca electromotorul nu invarte corespunzator pornirea este grea , eu am patit asa la masina mea (bendix uzat, uzura la bucse etc.).
  • mathy007

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2001 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Da trebuie sa mai dau jos electromotorul sa-i fac un RK si daca nici atunci nu porneste e de belea!ca mi-a mai ramas sa-i fac o segmentare si o rectificare chiuloasa si atunci e ca nou!
Merci pentru sfat sper sa-mi si rezolv problema! SALLL
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu te mai chinui atita. daca citeai bine pe forum vedeai ca este un defect frecvent la motorul 2.2dth.
nimeni nu a rezolvat problema motorului dar....totusi exista o rezolvare.
Se realizeaza un montaj care face ca bujiile sa intre in functiune pe orice vreme (indiferent de temperatura) .
astfel nu mai ai probleme cu pornirea.
Vezi ca sunt citiva care stiu sa faca montajul.
Costa ff putin
Skip ads

  • mathy007

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2001 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Serban Nicolae a scris:Schimbat chiuloasa si electromotor nou! porneste la -10 grade ca benzina.

Ce avea chiuloasa de ai schimbat-o? sall
  • mathy007

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2001 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
iulius a scris:nu te mai chinui atita. daca citeai bine pe forum vedeai ca este un defect frecvent la motorul 2.2dth.
nimeni nu a rezolvat problema motorului dar....totusi exista o rezolvare.
Se realizeaza un montaj care face ca bujiile sa intre in functiune pe orice vreme (indiferent de temperatura) .
astfel nu mai ai probleme cu pornirea.
Vezi ca sunt citiva care stiu sa faca montajul.
Costa ff putin

Am incercat si varianta sa activeze bujiile si cu ele active tot greu porneste ! Poate chiar nu invarte electromotorul cum trebe! rezolv si electromotorul si va tin la curent! sall
  • mathy007

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2001 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor Mister maxim ! Am facut tot ce se poate la masina si tot greu porneste ! Am facut si electromotorul am facut si o segmentare desii nu era nevoie am masurat compresia este intre 31 si 34 ?
  • mathy007

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2001 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Tot greu porneste la rece!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR