Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Craciun fericit tuturor!
am reusit sa montez incalzitorul, acum trebuie sa leg releul. Este vro problema daca iau + contact de la bricheta pentru comanda releului? as vrea sa-l iau de acolo pt ca in cutia de sigurante de la motor nu prea imi dau seama de unde sa-l iau
Skip ads

  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am o intrebare pentru voi,am un astra H motor de 1.7 si la -10 pornita dimineata in 30 minute abia a ajuns apa la 75 de grade la relanti,e ok ? Si inca o chestie,daca tin clima pe 23 grade pe auto dupa ce apa la 90 de grade scade iar daca merg cu ea cu 90km/h se duce iar la 90grade si ramane acolo,sa fie termostatul ?De ce daca ajunge la 90 nu ramane acolo chiar si la relanti,chiar asa sa nu faca fata ?
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Asa fac aceste motoare pe anotimpul rece,se incalzesc greu si apoi fluctueaza daca este folosita caldura,daca se sta mult la relanti sau se merge relativ incet(mers in oras,gen). Eu zic ca nu ai de ce sa iti faci griji.
  • bodyn

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Ieri mi-am luat si eu un corp incalzire auxiliar cu bujii CGP(Cooland Glow Plugs) de pe un Ford Focus diesel din 2000, are 3 bujii (3x250W) si vreau sa-l pun pe circuitul mic de racire al motorului :



O sa revin aici cu impresii dupa ce-l adaptez pe motorul meu.


Un cod de pe piesa?
Skip ads

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
am o nelamurire cu acest releu, pun contactul fara sa pornesc motorul si masor, la bujii am 11.5 V papa ceva, dau drumu la motor si tensiunea la bujii masurata cu multimetrul arata numai balarii, sa fie deoarece acest releu comuta rapid cand pe una cand pe alta?
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
la mine bujiile sunt 3 x 13.5V, nu stiu ce putere au, nu prea am intalnit tipul asta de bujii, majoritatea sunt 11.5v . Am legat toate cele 3 bujii credeti ca este ok? Fluctueaza putin incarcarea nu mai sta la 14v, scade 13.8 urca la 14 si tot asa. Este normal avand in vedere ca sunt alimentate un grup de 1 cu un grup de 2 bujii. Poate pati ceva alternatorul?
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ionutzzz07 a scris:Am o intrebare pentru voi,am un astra H motor de 1.7 si la -10 pornita dimineata in 30 minute abia a ajuns apa la 75 de grade la relanti,e ok ? Si inca o chestie,daca tin clima pe 23 grade pe auto dupa ce apa la 90 de grade scade iar daca merg cu ea cu 90km/h se duce iar la 90grade si ramane acolo,sa fie termostatul ?De ce daca ajunge la 90 nu ramane acolo chiar si la relanti,chiar asa sa nu faca fata ?

Nu mai tine atat de mult la relanti, MAX 10 min caz in care iti ajunge pe la 35 grade. Apoi poti sa o iei din loc usurel si iti creste mai repede temperatura.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu tin masina la relanti dimineata maxim 5 minute si cand ma opresc de la drum lung 1 minut.
Cat despre preincalzire e un proiect interesant,montezi un releu de bujii separat pentru ele si le pornesti manual (atentie dupa ce ai pornit motorul nu inainte).
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Dar de ce le tineti la ralanti intre 5-10 minute?Motivul?
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu doar cand am venit in România porneam masina apoi pun fetita in scaunul ei special pun centurile si gata.
In schimb aici in Italia pornesc las maxim 30 de scunde si plec la drum dpf face regenerare la 1000 km media deci pot sa zic ca e diferenta de motorina aici.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La motorina este sigur diferenta si nu mare...foarte mare!
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am vazut cand am venit am alimentat in italia putin apoi in Slovenia am facut full si am zis sa bag si in romania putin ca na sa am sa ma mis si eu cu masina pe unde am nevoie zici ca am bagat ulei in ea nici nu mai se simtea sprintul ala al ei.
Skip ads

  • Sergiu NDP

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Imi spuneti si mie este normal ca dupa ce pornesc masina iarna un ASTRA G 2.0 sa se incalzeasca apa foarte greu adica las masina 5 minute la relantii dupa care plec de pe loc dar nu dau peste 2000 si nu depasesc 40 la ora sa zic asa dar daca dau peste 2000 huruie ca un U650(TRACTOR romanesc) sa zic asa:)) dupa vrei 10 km incepe sa urce undeva la 30 de grade este ok ? sau masina are ceva nu-mi da nici o eroare ce ma sfatuiti
Cum ar trebuii sa pornesc corect iarna si ce turatii sa folosesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Schimba termostatul daca in 10 km abia ajunge la 30 grade.
Verifica turbina daca face urat cand e rece, e posibil sa aiba joc in ax.
  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu dc va plangeti baeti. Si eu am un astra g y20dth si la 25 de grade daca nu o forjez si nu merg mult cu ia imi sta in 85 grade si iarna mi se clinteste putin si imi baca caldura necesar pe care o vreau eu. Multumitiva ca nu va fierbe apa baeti ca atunci e grav. Va salut cu respect.
  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
tase a scris:Dar de ce le tineti la ralanti intre 5-10 minute?Motivul?

Salut tase.Motoarele diesel se incalzesc in mers,sa o tii pornita 5-10 minute o tii degeaba ca nu e benzina si in plus cu aia 5-10 minute pornita si lasata in relanti e un consum de motorina. Nu? Pai o pornesti o lasi 10 secunde si ai plecat. Cu motorina consumata in relanti mergi cati va km buni. Inca o data. Motoarele diesel se incalzesc in mers. Ai pornito si ai plecat ca pe loc nu faci mare lucru de cat sa consumi motorina aiurea
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
salutare,
prea multa informatie cateodata poate dauna...Smile exista intr-adevar informatii destule dar si contradictorii.
acum vara,prin Bucuresti,temperatura la care imi porneste ventilatorul (cand nu merg cu aerul conditionat) este de 98 grade si scade pe la 93-94 dupa care ciclul se reia
in iulie(36 grade),venind de la mare(cu AC pornit,temperatura era la 100 grade la o viteza de 130km/h.am redus in jurul vitezei de 100-110 km/h ca sa mai scada temperatura
este normal acest comportament?
iarna(temperaturi spre -10), la drumuri lungi,mers constant (2500-2700 rpm) temperatura nu sare de 75-80 grade,caldura pe treapta 1sau 2
este normal acest comportament?
antigelul este schimbat anul trecut in noiembrie(este facut pt -30 grade)
cu scuzele de rigoare dar nu am gasit niciunde o informatie precisa(doar pareri pro/contra) in care sa se specifice temperaturile de functionare motor/termostat/termocupla,etc(astra h,z17dth)
  • anton astra

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna.un prieten de al meu si-a cumparat un opel astra pe motorina motor 2000,dar are probleme cu pornirea dimineata.Bateria este buna,la fel si bujiile.ce ar trebui sa mai verifice.poate ma ajutati cu ceva pereri.
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
E normal ca la 4°C temperatura exterioarã și 24°C la viteza 1 setata manual pe climã temperatura apei sã stea la 75°C?( In stationare)
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Depinde si depinde, nu da drumul la caldura si stai cu ochii lipiti pe afisaj/ceas ce ai tu.... daca deschide pe la 85-90 de bine, daca deschide la 75 e termostatul. La mine la 75 de grade deschidea termostatul, dupa ce l-am schimbat deschide la 87 si coboara pana la 83, dar daca e mai rece afara si deschide de prima data scade mai mult de 83.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR