Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • gheorghe ursan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Mașina nu trepideazã deloc când frânez. Acum trei patru zile am mai fãcut o curãțare temeinicã a etrierului,a pistonașului care împinge pe plãcuțe(reușind așa cum descria domnul Dan sã îl împing la loc cu mâna) a locului unde culiseazã plãcuțele.Deci astea toate sunt în regulã dar totuși aud ceva în continuare ca și cum ar freca fier pe fier,ca o râșnițã de cafea.Suspectez rulmenții dar e ciudat cã de vreo douã luni de când am sesizat acest zgomot și timp în care am fãcut vreo 2000 de km cel puțin nu s-a modificat nimic la zgomot.Osã mai desfac zilele astea sã vãd cum aratã rulmenții,poate lipsește ceva vaselinã.Oricum mulțumesc de sfat!
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La rulmenti se ajunge doar la inlocuire.
De obicei, in mers, daca se schimba usor directia, atunci se modifica si sunetul daca de vina sunt rulmentii.
Daca nu ai trepidatie in volan si pedala de frana, atunci poate se incalzeste roata?

Vezi sa nu fie din saboti. Acolo ruginesc iarna si produc zgomot. Uneori zgomotul de pe spate pare ca vine din fata.

Mai depinde si ce tip de placute si discuri ai pus.
Eu pana nu am pus GM nu m-am linistit.
Pe Ferodo am avut surpriza sa trebuiasca sa pilesc din ghidajele placutei altfel ramaneau blocate.
Si cu tot pilitul, una tot a ramas pana s-a facut jumate in scurt timp.
De discuri BREMBO, FERODO, samd nu mai discut, fier mort.
Sfatul meu este sa mergeti pe GM, mai scump dar net superior in orice privinta.
Placutele tin cam 12-15 k dar discurile se uzeaza uniform, incet iar frana este 100% indiferent de conditii.
Chiar si atunci cand tiuie de multisor (2-3 mm).
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Apropos de placute, care marca/tip sunt cele mai moi (evident sa existe si pt. agila) ?
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Da bunã întrebare, ce plãcuțe moi sunt recomandate pt agila?
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pt. GM, placute si discuri, placutele sunt soft, se duc repede, franare eficienta, maxim 15 mii km, tras de ele. Am observat ca nu se ard precum ATE, Pagid, Textar. Raman fidel GM.
Presupun ca sunt strans legate intre ele si daca se combina placute de un neam si discuri de alt neam e alta mancare de peste.
Delphi sunt tari, contin particule de metal galben, probabil polizeaza discul rapid.
Ferodo sunt cam pe vapor fabricate, nu le recomand.
ATE sunt de firma, nu am incercat pe Agila, pe alte masini, in combinatia placute plus discuri ATE, zic bine.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din cele relativ moi recomand TRW, ATE, ABS, BOSCH, restul nu cunosc.
Important este sa scapi de buza discului, ridici masina pe o parte, frana de mana trasa, pornesti motorul dar nu in viteza pe liber ajunge, discul se invarte si tu cu o pila de la bunicul sau piatra de coase scapi de ea.
Grija mare la glisiere ca e boala curenta, scos, curatat, unse si puse atent inapui burdufele.
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Azi am dat rotile de iarna jos și am observat ca tre schimbate neapãrat plãcutele așa ca am mãsurat si discurile 8,8 mm și vreau sa întreb daca mai merg daca pun plãcute noi sau trebuie neapãrat schimbate?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Discurile mai merg o tura.
Skip ads

  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ok
Mulțumesc nea Dan
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Azi mi-au venit plãcutele de frana, sper sã fie ok, mâine le montez si revin cu completãri.
Eu nu am gãsit pe cutie daca contin azbest sau nu, daca a mai montat cineva modelul asta poate îmi spune si mie daca sunt moi sau nu.
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Montatul a decurs exact specificațiilor de pe prima pagina, nu mai sunt necesare completari . Eu am pus pe glesiere vaselina de rulmenți sper sa fie ok.
Am testat frânele si sunt destul de slabe sper ca își fac fata plãcutele dupã disc si sã devina eficiente.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pasuirea se face in intervalul 200-500 km in functie de cat de denivelat este discul.
Acum am vazut ca sunt fabricate Made in China.
Skip ads

  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
am vazut si eu ca sunt facute in china, dar eu le-am comandat direct de la bosch (fabrica)si asa au venit, nu cred ca is fake
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Fake nu sunt pt ca este o fabrica acolo.
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Azi am încercat sã elimin buza formata pe discuri cu pila( mașina suspendata pe cric , motorul pornit si am bãgat si in viteza) nici un rezultat. Apoi am luat flexul și în câteva minute am terminat. Maine o sã vad rezultatele munci depuse azi.
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Frânele se comportã mult mai bine.
Drumuri bune.
  • nsmoga

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2005 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Poate sa imi spuna si mie cineva, ce surub este cel care tine discul de frana fixat de butuc? am avut surpriza sa vad ca la mine discurile sunt tinute doar de etrier si de roata atunci cand e stransa in prezoane
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pozitia 15 de aici (insa nu este nicio problema daca lipseste):

  • nsmoga

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2005 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ok, multumesc mult, m-ai mai linistit un pic. trebuie totusi, pentru a ma linisti de tot sa vad ce ii pun acolo
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu are rost sa pui , acel șurub are rolul de a tine discul pe butuc(fuzeta) pana la prima strângere a roti. Discul este conic si când se strânge roata se fixeazã. Majoritatea mașinilor nu au acel șurubel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR