Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • RNY

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2014

  • Mesaj Privat
si eu am avut aceeasi problema cu relantiul,la 1000 rpm,dupa un ger de -20 gr C. Azi la 10 grade relantiul era tot la 1000 rpm. Am hotarat sa scot mufa de la senzorul de pe furtunul de aer,cu motorul pornit si motorul si-a revenit dupa 2 sec. Am introdus mufa la loc si motorul merge acum perfect. Bafta!
Skip ads

  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da, am mai facut si la mine zilele astea, si am mai uzit si la un prieten cu una cu 16v, tot la fel, nu ma deranjeaza deocamdata,dar sigur afecteaza consumul, trebuie remediata problema, sau asteptam sa se incalzeasca, nu dau banii acum pe un senzor dkt daca se agraveaza cu alte probleme, mai vedem
  • calyyn80

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
si eu ma confrunt cu aceeasi problema,iarna trecuta am schimbat senzorul de la antigel si dejaba,tot la 1000 sta turatia cind scade temperatura,am puso si pe tester si nimic,acum se manifesta la fel am sa scut si eu mufa de la senzorul de pe aerul expirat si a sa dau cu putin wd-40...........cand se incalzeste isi revinela turatia normala.......motor Z16 SE 8v.sa auzim de bine.
  • toplacservice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Scoaterea mufei senzorului de aer cu motorul pornit pt.cateva secunde, chiar da rezultate.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
aceeasi problema cu relantiul marit ma stresat si pe mine ce am facut,curatat EGR de forma,era curat,curatat clapeta acceleratie,prea putina mizerie pe interior,DAR cand sa pun furtunele de la canistra carbon la loc,intrau prea usor pe stutu clapetei,ma uit mai atent si dumnealui furtunelu era crapat,dupa inlocuirea lui(4 cm)cu un furtun de benzina panzat,am verificat si cele 2 furtunele care vin din capacu de chiuloasa in clapeta acceleratie,alea erau intregi
dupa pornire,motor rece,sa ridicat turatia la 1000 rpm cateva secunde ,inainte se ridica la 1500-2000 si acolo intepenea chiar daca se incalzea motoru,dupa aia a coborat sub 1000,dupa ce sa incalzit motoru a scazut la 750-800.ce turometru,fara sa fluctueze turatia
deci ar trebui vazut in ce stare sunt furtunele care intra in clapeta de acceleratie,un pic de aer fals ridica in turatie motoru si acolo sta
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Eu am facut exact cum ai facut tu si a revenit de la 1000 la 800. Mersi!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La rece e normal ca ralantiul sa fie mare.
E din cauza la "soc"
La Dacia aveai o maneta de care trageai.La masinile mai noi e automat.
Nu ai de ce sa-ti faci griji.
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Asa erau daciile dar la astea daca nu scoti mufa de la aer nu se reseteaza turatia la 750rpm,eu dupa gerul asta de lene abia dupa 3zile am ridicat capota sa scot mufa
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''daca nu scoti mufa de la aer nu se reseteaza turatia la 750rpm''...! Despre ce "mufa",e vorba...?! Ciudata procedura...
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Mufa senzor aer aspirat, e dupa filtru de aer, inainte de intrarea in corp clapeta. Asa am procedat si iarna trecuta si asta, de 2 ori.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula,cind nu stii denumirea unei componente...,nu o scrie sau intreaba cum se numeste! Nu-i o rusine sa intrebi,e rusinos sa scrii aberatii(senzor aspiratie aer).Senzorul respectiv,masoara temperatura aerului ce intra in motor(senzor temperatura aer)...
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare ,o mica problema am si eu la relanti ,numai ca la mine ramane turat motorul cand se incalzeste si consumul instant creste pe la 1,7 ,dar are momente cand relantiul isi revine,clapeta ,egr,motoras pas cu pas curatate,am check engine aprins de la egr ,poate fi din vina egr ului relantiul marit la cald?
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Da.
  • ddomy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salutari
Am un Opel astra h 2008 1.6 benzina și acum cu venirea cãldurilor dau drumul la A/C și îmi scade turatia la relanti de la 900 la 600 la fiecare 5 sec . Știe cineva care e problema?
Va mulțumesc
  • Cristescu Silviu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu un Opel Astra G X16 XEL cand o pornesc prima data se tureaza foarte mult undeva la 1700 si sta asa cateva seccunde cam 30 dupa scade dupa se subtureaza si tot asa.
Poate sa fie de la senzorul de temperatura?
Multumesc anticipat pt raspunsuri.
  • iaminm

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2011 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut

la mine de 2 zile de cand e ger -15 a fost sambata dimineata , si acum vad ca relantiul chiar daca e motorul e cald sta la aprox 850-900rpm; la jumatatea distantei intre cele 2 marcaje care indica 750 si 1000rpm.

pana vineri statea la 750 rpm fara variati , exact in dreptul liniutei marcate pe bord.

mufa de care vorbiti este cea care se conecteaza la MAF?sa deconectez MAF?

ca eu alta mufa nu am pe traseul aerului spre motor.
  • iaminm

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2011 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
am fost un test diagnoza si am fost gasite 2 erori.

p1500 ; prezent de 8 ori
p1550, prezent de 4 ori

p1500 electronic throttle control motor/functionare defectuoasa/intermitent
p1550 control electronicacceleratie administrare putere/intermitent

tipu a sters zice el erorile dar reglajul se poate face doar curatand clapeta de acceleratie.

in schimb relantiul a ramas tot ridicat pe la aprox 850-900rpm, si consumul instant afisat pe BC esta 0.9l/100km.
  • nike03

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Si mie azi ralantiul mi-a stat pe la 1000 de ture chiar pana am ajuns la servici. Asta de cand a venit figul asta. Am opel astra 1.6 16 valve motor Z16XE. Nu cred ca este normal sa scoatem mufa de la senzorul de temperatura admisie aer pentru a rezolva aceasta problema! Chiar nu este alta rezolvare?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da' voi v-ati pus problema ca asta poate nu e un defect, ci e comportamentul pe care l-a dorit proiectantul? Sa stea masina la o turatie mai mare cand e zuper frig afara?
Sau vi se pare ca consuma prea mult, cumva?
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca asa e proiectata sa stea motorul mai turat cand e ger afara . Eu am o astra g 1.4 xep luata de noua in 2008 si in fiecare iarna cand e ger sta putin mai turata 850 cam asa. Deci cred ca e ceva normal ,asa e proiectata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR