Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dacã dupã schimbarea sondei de presiune problema persista....mergi și mãsoarã presiunea de ulei cu motorul cald.
Skip ads

  • clicnet

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2016

  • Mesaj Privat
bn o sa vad mersi de sfat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
clicnet, da jos baia si curata sorbul.
  • clicnet

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2016

  • Mesaj Privat
o sa schimb sonda de presiune si o sa vad daca o sa mai fie nevoie o sa dau jos si baia si o sa curat sorbu
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sincer ....operația asta cu baia jos o poți face și dacã nu ai probleme....
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Intervin si eu cu o problema care suna asa: motor refacut de la 0 ( ZERO) segmenti noi,honuire,chiulasa portata si comprimata,vibrochen r1 palier+manetoane biela,simeringuri supape,etc. Am incheiat motorul folosind ulei gm 10w40 pentru primii 400 km (nu am fost prea multumit de el) apoi am schimbat cu motul 10w40 si urmeaza (la 1000km) Valvoline 5w50. In urma acestor operatiuni am constatat ca dimineata becul care indica presiunea de ulei sta aprins aprox 2-3 secunde,iar dupa "prima cheie" becul se stinge inainte sa porneasca motorul (porneste extrem de repede). Mentionez faptul ca am masurat presiunea la rece,aceasta fiind de 7 bar si 5 bar la aprox 50grade.
Nu se aude nimic in plus cat timp sta becul aprins (doar 2 tacheti care zumzaie putin mai tare decat ar trebui,dar fac si cu motorul cald - urmeaza inlocuirea lor) .
Care ar putea fi cauza ? sa fie acea supapa de pe pompa ?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu mi se pare normal sa se stinga becul inainte de pornirea motorului!Ai cumva pompa de ulei electrica?Care porneste inainte de pornirea motorului?
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pentru a porni, motorul face 1,2 ture,iar becul se stinge cand a facut o tura...la 2-300 rpm becul se stinge. Nu am posibilitatea de a incarca un video pentru demonstratie...
Skip ads

  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Cand te referi "dupa prima cheie", te referi la faptul ca pornesti motorul, il opresti imediat si pornesti din nou, sau ca pornesti motorul, mergi cu masina o perioada, opresti motorul si cand pornesti se intampla chestia cu becul stins, inainte de a porni? Pentru ca, daca e prima situatie, se intampla pentru ca uleiul e rece, e "gros" iar circuitul ramane sub o anumita presiune, uleiul nu se "intoarce" in baia de ulei. Daca se intampla in a doua situatie, deci, dupa ce mergi o perioada cu masina, e posibil ca supapa aia de care am vorbit eu sa ramana blocata pe "inchis".
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu e nevoie sa las mai mult de 10sec motorul pornit. Ii dau cheie,se stinge becul si il opresc,iar la a2a pornire se stinge instant! Stoica Ionut pe fb pentru un video demo...
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dupa cum spuneam, in situatia asta, e normal sa fie asa. Instalatia de ungere ramane sub presiune, uleiul fiind vascos, nu are timp sa se "retraga" in baia de ulei. Pentru ca motorul e "proaspat", cred ca trebuia sa ii bagi un 5W40. Parerea mea! Are vascozitate mai mica la rece si la fel cu 10W40 cand se incalzeste! PS: te-am cautat pe fb, dar sunt mai multi.. Smile
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dupa terminarea rodajului trec pe 5w50 valvoline...sper sa se rezolve.
Skip ads

  • PAULYCUTZU

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 2,0l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu Astra H 1,7cdTI an 2004,
Problema mea e cand pornesc motorul timp de 5 secunde imi sta becul la ulei aprins si motorul are un sunet ciudat,nu foarte schimbat dar iti poti da seama ca e schimbat sunetul motorului!
Ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce anume e de facut?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai exact 4,5sec pe ceas... O sa te obisnuiesti, acesta este comportamentul ,,default,, la pornire pentru motoarele Isuzu diesel. Baga un ulei 5w40 de calitate (sau 0w40) si foloseste-ti masina cat mai des, asa va fi totul ok. NU apasa acceleratia cand pornesti, ungerea e mai slaba imediat dupa pornire. Eu pornesc motorul, astept sa se stinga becul si ma pun in miscare numai dupa ce aud ca sunetul motorului scade putin (a ajuns uleiul sus in chiulasa).
  • catanacristi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2014

  • Mesaj Privat
La motoarele 1.7 filtrul de ulei se goleste de fiecare data la oprire, nu are nici o supapa antigolire, senzorul de presiune decupleaza martorul din bord in momentul in care uleiul ajunge la axul cu came, in acest moment se schimba si mersul motorului, daca se da jos capacul de la ulei se poate observa ce am spus, exista si senzori (manocontact) care se sting mai repede, am intalnit, dar nu cred ca e ceva in regula cu ei, m-am uitat in cat timp ajunge uleiul sus la ax si e acelasi timp, motorul isi schimba mersul tot dupa ce ajunge uleiul sus. Nu mai cautati rezolvare la "problema" aceasta pt ca nu o sa gasiti, in cel mai fericit caz o sa montati un senzor care decupleaza mai rapid martorul, in concluzie tot nimic nu rezolvati.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Yeah, ai dreptate... dar acest comportament s-a accentuat dupa ce motoarele ISUZU diesel de 1.7 s-au produs in Polonia. Filtrul de ulei la cele originale (TC4EE1/X17DT, produse DOAR in Japonia) era pozitionat la orizontala si uleiul nu se scurgea complet in baie dupa orirea motorului. Am un astfel de motor pe Vectra B 1.7TD si becul de ulei se stinge dupa 3-3.5sec dupa pornirea motorului, cu ulei 5w40. La cele EURO3/EURO4, filtrul de ulei este pozitionat la 60grade pe verticala si astfel tot uleiul de motor se scurge in baie daca masina stationeaza mai mult de 15min... Asta-i filmul evenimentelor, daca japonezul-polonez l-a gandit asa, noi asa il vom folosi. NU accelerati imediat dupa pornirea motorului, ca-i dauneaza si-i reduce viata. Folositi un ulei de motor de calitate, macar pe perioada de iarna.
  • Mihai Dobre

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor !Am achizitionat de curand un opel astra h 1.6 si am o problema cu el ! Mi sa aprins un bec galben care se afla sub turometru !Am fost la mecanic si am schimbat uleiul dar se tot aprinde .Mentionez ca se aprinde doar dupa ce merg cativa km si inca ceva imi cam clantane si tachetii . Ma poate ajuta careva cu o parere ce pot sa ii fac ?
Multumesc Wink
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ai fost la mecanic? Si... El nu ti-a zis nimic? Ce mecanic e ala? Mergi la unul adevarat si vezi ce-ti zice. Daca e o problema cu sistemul de ungere, ar trebui sa mergi la mecanic imediat.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Martorul de la presiunea uleiului este rosu.....
  • Mihai Dobre

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am sa merg marti la un mecanic cu ea ! Am fost sa fac programare si la prima vedere el zicea ceva ca am o problema cu tachetii sh ca ar putea pierde presiunea pe acolo .O sa va anunt marti ce am rezolvat cu ea !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR