Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Trage aer pe la carcasa filtrului de motorina.
Skip ads

  • guzgab77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc.astazi anulez filtrul sa vad daca acolo e problema.am sa pun conductele pe direct printr un furtun.sper sa fie doar atiti sa nu fie mai complicat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa 15 ani de munca trage aer pe unde vrea muschii lui.
  • guzgab77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Asta am constatat si eu.solutii caut nu constatari.
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu de cand am schimbat filtrul oroginal cu unul de tractor cu pompa de amorsare am scapat de probleme ! Am comandat un altul dar mi.a cazut ambreiajul si dezmembrez Omega asa ca cel comandat ramane nou in cutie... evident cu pompa de amorsare! P.s. - asa ca am ramas cu cel nou... pret 80 ron.
  • guzgab77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nu binteleg.ai filtru cu pompa de amorsare in el?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da. E filtru de motorina cu pompa de amorsare un corp metalic. Apropo... e nou si de vanzare-80 ron
  • soryn_iony_86

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salutare colegi forumisti. De aproximativ 9 ani sunt posesorul unui Opel Astra G, y20dth, an fabricație 2000, care în delungul acestor ani, in fiecare iarna, mi-a fãcut probleme cu pornirea la rece. Am luat diverse mãsuri de remediere a acestei probleme: montare filtru capsulat Mann wk820, pompa amorsare, schimbat bujii, injectoare, oringuri injectoare, furtunase retur.
Menționez faptul cã, de când am cumpãrat aceastã mașinã, nu merge deloc bine, în sensul cã nu are forțã, nu trage așa cum trebuie, parcã zici cã e gâtuitã. Eu bãnuiesc cã pompa nu are debit. Spre exemplu, zilele trecute, pe ger, mi-a pornit greu, la a 2 a cheie in 3 pistoane, fum alb și miros înțepãtor. Am obturat returul iar furtunul de la retururi l-am bãgat imtr-o sticla. Am mers cu mașina aproximativ 50 km și knd m-am uitat in sticla, surpriza, a curs pe retur aproximativ
25 ml. Prea puțin nu? E normal așa? E cumva cã pompa nu are debit cat trebuie? Așa se explicã și lipsa de putere?
ÃŽn speranța cã nu v-am plictisit cu Shogunul meu, aștept sfaturi de la voi. O searã bunã!
Skip ads

  • CGeanina-Mihaela

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua..iacob29 cum iau legatura cu dvoastra?
  • TNelutuAna

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2017

  • Mesaj Privat
buna ziua sant nou aici o intrebare la mine nu stiu cum e dar am avut probleme cu partea electronika de la pompa a reparato dar inainte de a se strica pornea dimineata sfert de cheie far fum nimik acum dupa reparare dimineata porneste greu si cu fum alb mirositor dupa ce pornesc prima data dupa 2 minute daca ai dau sa pornesc sfert de cheie am pus supapa pe furtunu care vine de la rezervor pina la filtru am filtru capsulat acuma nu stiu ce ar putea fi de vine
  • TNelutuAna

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2017

  • Mesaj Privat
a am zafira 2.0 dti y20dth,
  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
salutare
vreau sa schimb filtru de motorina cu unul capsulat asa cum au facut cativa colegi aici.
Din ce am observat capacul filtrului de motorina are o mufa conectata la el !
stie cineva sa mi spuna la ce foloseste? este ptr incalzirea motorinei din filtru sau ptr prezenta apei in motorina?
mersi
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Preincalzirea motorinei la temp. < de -5 grade.
Poti pune filtru capsulat fara preincalzire. Nu ingheata motorina.
  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Cum se amorseaza un astfel de filtru capsulat, la schimbarea lui?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am montat o pompita de amorsare de Logan inaintea filtrului.
  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
In urma unei probleme de dezamorsare avuta acum 2 ani am schimbat furtunasele retur de la injectoare cu unele Gates, pana acum nu am mai avut nici un fel de probleme, aveti idee cei care ati pus tot Gates cam cat rezista, ma gandesc sa le schimb preventiv sau sa sa le mai las? Insa nu prea am mai vazut prin magazinele de profil auto conducte de combustibil Gates, am gasit insa o marca Flenor - Germania tot cu panza de bumbac la mijlocul cauciucului!
  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut.
Vectra c 2004 Y20DTH.
Am si eu aceeasi problema eterna cu dezamorsarea
Schimbat filtru cu filtru capsulat.
Schimbat furtunase de retur.

Problema persista.
Intrebare: E cineva care a schimbat oringurile si semeringurile la injectoare?
Vreau sa fac si chestia asta si as avea nevoie de de ceva sfaturi in sensul asta.
Nu ma trimite ti la mecanic ca m am saturat de jepcari care nici nu au habar sau ii doare la basca!
Trebuie mereu sa scot o caciula de bani pe manopera de rahat pentru o masina de 2000 de euro!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Inainte sa umbli la injectoare, verifica surubul de blocare al pompei: are un oring buclucas.
Sau test de etanseitate: e mai sigur.
  • rohhanr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Nu pierde motorina pe pompa...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu pierde: trage aer pe la oring si se dezamorseaza.
Totul e uscat.
Sunt patit...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR