Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ECU pare sa fie problema la tine.
Pica foarte des la Z16XE din cauza amplasarii nefericite. Se ambaleaza termic.
Skip ads

  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.

Pentru un moment am rezolvat problema care ma deranja cu opritul motorului. Motivul era ca nu mai atingea joja de ulei. Mi sa slabit o garnitura si imi scapa ulei cate putin pe acolo. Problema rezolvata.
Acum problema urmatoare, de ce nu mi sa aprins becul de la ulei? Unde gasesc senzorul sau sonda de ulei? Eroare nu am in bord. Totul pare a fi in regula, dar se pare ca am problema cu senzorul de ulei.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ma mira ca ECU sa opreasca motorul cand vede ca ai nivelul de ulei scazut,dar e posibil,cu toate ca nu am auzit de asa ceva pana acum.Ideea e ca,chiar daca joja nu atinge nivelul de ulei,mai ai suficient ulei in baie incat pompa de ulei sa nu traga aer si sa-ti aprinda becul ce indica presiune scazuta a uleiului.Gaseste senzorul ce indica presiunea uleiului si scoate-i mufa,asta sa vezi daca el functioneaza.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pana la urma problema nu este de la senzor si nici de la clapeta la mine. Toata problema era ca mi-a iesit un furtunas de aer care face legatura cu rezervorul si motorul primea aer prea mult. Acum sa reglat totul.
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat problema.E logic sa se opreasca motorul cand trage aer fals,mai ales cand revine la relanti.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
eu ma speriasem deja pentru ca mi-a dat si eroare in bord de clapeta, si de throler (parca asa se scrie) de sezor, de motorasul de clapeta. si am cautat olecuta numai olecuta ca m-am speriat. si am vazut 500 euro am zis ca ii dau foc. nu ii mai dau foc acum. problema rezolvata.

multumesc pentru sfaturi.
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G, Y20DTH, an 2002 si am probleme la prima porinire de dimineata, in sensul ca porneste la prima cheie, dar dupa ce o pornesc, motorul merge vreo 8-10 secunde, dupa care scade din turatie si se opreste brusc iar ca sa o repornesc, ma chinui destul de mult, adica dau vrei 5 chei mai prelungite si porneste dupa care sta motorul pornit si la relanti si masina merge bine toata ziua, fara alte probleme.
Mentionez ca nu mi se aprinde nici un martor in bord. Bujiile le-am schimbat in urma cu 6 ani, dar atunci mi se aprindea martor in bord, acum nu e aprins nimic. Schimbul de ulei si toate filtrele l-am facut in uma cu 10 luni si am mers 8000 km. Ce parere aveti?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Posibil dezamorsare.
Skip ads

  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
opelistul a scris:Salut. Am un Opel Astra G, Y20DTH, an 2002 si am probleme la prima porinire de dimineata, in sensul ca porneste la prima cheie, dar dupa ce o pornesc, motorul merge vreo 8-10 secunde, dupa care scade din turatie si se opreste brusc iar ca sa o repornesc, ma chinui destul de mult, adica dau vrei 5 chei mai prelungite si porneste dupa care sta motorul pornit si la relanti si masina merge bine toata ziua, fara alte probleme.
Mentionez ca nu mi se aprinde nici un martor in bord. Bujiile le-am schimbat in urma cu 6 ani, dar atunci mi se aprindea martor in bord, acum nu e aprins nimic. Schimbul de ulei si toate filtrele l-am facut in uma cu 10 luni si am mers 8000 km. Ce parere aveti?


Am schimbat uleiul si toate filtrele si am aceeasi problema:
La prima porinire de dimineata porneste la prima cheie, dar dupa ce motorul merge vreo cateva secunde, scade din turatie si se opreste brusc iar ca sa o repornesc, ma chinui destul de mult, adica trebuie sa dau mai multe chei foarte prelungite,ceea ce ma scoate din minti!
Va rog, ceva solutii,mai detaliate daca se poate! Multumesc!
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Mentionez ca problemele sunt doar la prima pornire, adica daca porneste si merg cu ea, la urmatoarele porniri nu am nici o problema. Va multumesc. Astept raspuns!
  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Probleme la filtrul de motorina, acelasi lucru am patit si eu anul trecut! Cand o veni frigul nu mai reusesti sa pornesti, asa ca reziolva acum. Vezi carcasa, garniturile, o-ringurile de la Intrare/Iesire din filtru ... Eu am renuntat la el si am montat ujn filtru capsulat!
  • gyullian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut !
Am și eu o problema similara cu cea a lui neaMichael, doar ca la mine nu se oprește motorul când este cald ci atunci când merg la drum întins și intru în localitãți. Când o las în frânã de motor sau uneori chiar și pe liber, adicã când reduc de la 100 - 120 la 60 începe sa tremure mașinã ca și cum nu s-ar mai alimenta și mi se oprește motorul . Dupã care pornește imediat și are simptome de genul asta de vreo 5 - 6 ori apoi își revine merge normal.
Pe testere nu da nici un fel de erori, am schimbat pompa de benzina ca asta a fost verdictul dat de 2 mecanici diferiți dar problema a persistat, am curãțat și valva EGR și la fel. Cineva a spus ca poate fi catalizatorul.
Sincer nu știu ce sa ii mai fac.
Motorul este Z16xe 101 CPU din 2004.
A mai avut cineva problema asta sau mâine poate ajuta cineva cu un rãspuns?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica fisele la bujii, bujiile si bobina de inductie...
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Problema mea s-a rezolvat. Erau furtunele de retur crapate si tragea aer. Le-am schimbat si acum porneste bine si nu se mai opreste motorul.
  • opelistul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
brasil a scris:Probleme la filtrul de motorina, acelasi lucru am patit si eu anul trecut! Cand o veni frigul nu mai reusesti sa pornesti, asa ca reziolva acum. Vezi carcasa, garniturile, o-ringurile de la Intrare/Iesire din filtru ... Eu am renuntat la el si am montat ujn filtru capsulat!


Multumesc, erau furtunele de retur de vina.
  • gyullian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Era furtunul de aer care intra din filtrul de aer in motor crapat si tragea aer fals.
  • RRaduku

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut..am si eu un opel astra g 1.6 16 valve.74kw.z16xe benzina..mergând cu ea mi sa aprins cechinul in bord si imi taie acceleratia si moare motorul..nu mai porneste decat daca o las 5 10 min...senzorul ramane aprins..ce poate fi
  • DVasiu129

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2019

  • Mesaj Privat
La un opel astra g 1.6 16v benzina 2001,de ce mi se opreste motorul in mers face un pic de socuri si daca calc ambreajul se aprinde becurile in bord si se opreste motorul? I-am curatat clapeta de acceleratie iam curatat egr-ul iam schimbat sensorul de pe volanta iam schimbat pompa de benzina si tot asa face.ma poate ajuta cineva care ar fi problema?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@RRaduku: diagnozã sau mãcar o citire coduri de eroare.
@DVasiu: ce cod motor ai?
  • CAmarandei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Salut.Am o astra f caravan din 1994,benzina,motor 1,6.Am pornit dimineata...totul ok...am mers pana la o benzinarie sa alimentez.Alimentat cu "benzina",nu cu "motorina" cum am mai fost intrebat.Cand am dat sa plec,a pornit mai greu,am mers vreo 10 metri s-a oprit motorul.Primul gand m-a dus la alimentarea cu combustibil.Am dat vreo 2-3 chei si vazand ca nu o ia si bateria e cam slabita,am "abandonat" masina acolo pana astazi cand m-am dus sa ii fac un test "agrafa".Rezultat:nici o eroare.Ma puteti ajuta cu o solutie,ceva?Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR