Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
horaa a scris:700 de lei doar demontat si curatat? Dopui ceva nimic?
Ionutdanica, de ce iti bati capul cu alta admisie? E simplu, cand se defecteaza total, se demonteaza, se dopuieste, si ramane doar motorasul infipt in mufa (fara brat spre clapeta si fara tija respectiva -swirl-), altfel da eroare pe motoras.

Prețul era pentru tot, cu tot cu dopuri și ce mai trebuie. Dacã erai atâtea vedeai ca scrie cu tot ce trebuie. Nu am spus nimic de dat jos sau altceva. Cat despre actuator, nu știu sã-l fi anulat din soft, și nu vad de ce. Nu ma încurcã cu nimic.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cu tot ce trebuie dar niciodata nu ai fost precis in ce ai vrut sa faci... 700 de lei ieftin, chiar foarte ieftin. Mai putin decat o admisie noua.
Si cum se simte masinuta? Consumul s-a redus?
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Mașina se simte foarte bine! Consumul s-a redus dar foarte puțin. Nu știu dacã e de la admisie ca am mers și eu mai potolit. În momentul asta mixtul este de 5,8 la 35-40 km/h în medie. Adicã asa arata BC. Per total sunt foarte mulțumit!
  • TheOvy27

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Buna, sunt nou pe forum si am o problema ,care deja ma exaspereaza, din senin mi-a aparut martorul cu cheia , apoi cel cu check engine am fost la un prieten si am avut eroarea P11009-61 Swirl actuator malfunction, am luat chit de reparatie pentru tija si masina a mers 2 zile, acuma am din nou aceeasi problema, masina nu se tureaza mai mult de 3200 rpm...Multumesc anticipat
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Adica ai luat o teapa cat se poate de mare. Scoti tija afara, lipeste clapetele pe deschis si ai rezolvat problema provizoriu pana la dopuire.
PS: daca admisia este super incarcata de maglavaitz poti lipi clapetele ca nu rezolvi nimic, clapeta 3 se va misca foarte greu si motorasul te va anunta ca ai bube.
PPS: nu lipi clapeta nr 3 (numaratoarea se face dinspre pasager inspre sofer)
  • TheOvy27

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am umblat eu cu surubelnita pe acolo si am scos cumva tija dupa o clapeta 4, atunci nu am avut probleme , si masina a mers.Referitor la dopuire pe termen lung exista ceva pericole?
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Posibil la tine sa fie actuatorul de vinã. Acel motoras de sub galerie care acționeazã clapetele. Dacã umbli acolo și dai jos galeria curat-o, și curata și EGR și clapeta de accelerație. Oricum cea mai de durata rezolvare este sa elimini clapetele de tot.
  • TheOvy27

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Daca dau tija jos dupa clapete pe care le las pe deschis si masina merge, in teorie actuatorul nu ar trebui sa fie de vina.Va multumesc pentru raspunsuri, eram deja frustrat din cale afara...daca stiti ceva mesteri de pe langa Oradea, numai bine!
Skip ads

  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Apropo, motorasul este fixat pe clapeta 3. Deci dacã ai eliberat tija de pe clapeta 4, nu ai rezolvat cine știe ce. Probabil aia sa fie cu bube mari și lipita bine de la ulei și din cauza ei sa nu le opereze vine pe restul când sunt cuplate toate. Eu zic sa o scoți de tot de acolo. Sa cureți galeria și sã-i pui dopuri. Ii faci un bine și nu o sa ai probleme deloc. Ba chiar o sa meargã mai bine mașina.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La oradea, parca era strungarie pe T Vladimirescu care rectifica planetare (deci ma gandesc ca au minim de scule si pentru niste amarate de dopuri, daca nu incerci la isrom (dar lucreaza foarte scump si nu cred ca are rostul pentru 7 dopuri), in teorie la orice firma de strungarie. Sfatul meu, nu demonta admisia pana nu schimbi distributia, nu de alta dar asa vei plati de 2 ori manopera si nu are rost.
  • TheOvy27

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Pana la distributie mai am de facut vreo 20000 de KM, ideea e ca nu ma pot folosi de masina, o sa incerc sa dau admisia si sa ii fac o curatare generala, am uitat sa mentionez tija efectiv se blocheaza si nu mai actioneaza clapetele, isi revine la repornire..
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Poti circula, scoti tija afara si stergi eroarea. Merge, cel mai bine ar fi sa incerci primul pas nu sa sari la curatat admisie daca oricum intr-un an urmeaza sa faci distributia.
Skip ads

  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sper ca nu este catalogata ca reclama...Dar am gasit varianta asta..
http://olx.ro/oferta/kit-re...omeo-ID2nnK9.html

Omul spune ca rezista si 300 000 de km ..
  • sima.gabriel

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
EU sunt in anglia Si am montat asa ceva pe a mea, momentan de vreo 5 luni nu a cazut deloc, in conditiile in care originala cadea saptamanal.
Doar ca pretul e cam dublu, chiar triplu (depinde de unde le achizotioneaza), nu e facuta dupa anumite standarde Si mai trebuie indoita de tine Sa Ai distanta corecta intre ele.
Uite aici... http://m.ebay.co.uk/itm/4x-...6b%257Ciid%253A15
  • MMike

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salutare.
Stiti cumva daca se pot pune dopuri pe admisie fara sa mai fie demontata, adica se pot scoate flapsurile asa?
La mine e tija cazuta si e ceva ulei care a iesit pe langa flapsuri.
Din cate am vazut, la demontarea admisiei ar trebui umblat si la distributie ...
  • MMike

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Raspund tot eu Smile
Nu se poate, asa ca am am demontat si dopuit admisia.....cu ocazia asta am si curatat-o, se desface in doua bucati.
Au mai scris si altii, ca sa demontez admisia de pe motor, trebuie demontata pompa de injectie care e pe distribuitie dar se poate bloca pinionul cu dousa suruburi si cu calm, nervi si precizie se poate scoate pompa si pinionul ramane la pozitie Smile
  • DMM
  • *
  • 8 mesaje
  • din 28 Jul 2017
  • Astra 2007 Z19DTH
  • Bucuresti
  • DMM

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salut.aceeasi problema o am si eu cu admisia si motorasul swirl.cand vrea ea ramane pe inchis si imi taie turbina.abia trag de ea...zici ca are 65 CP.am eroare p2075.
Ce ma sfatuiti sa fac...am citit si sunt multe variante,pe care sa o aleg.
Multumesc.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Varianta buna este dopurire
  • FCodrinGabriel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salut, am avut si eu aceasta problema legata de tija swirl!
Am demontat galeria, scos clapetele si am pus dopuri, curatat tot etc!
Problema e ca daca o accelerez tare peste 3500-4000 de turatii imi intra eroare de actuator si imi limiteaza puterea, nici nu se mai poate accelera oeste 2000 de turatii!
Stie cineva cum pot scapa de eroarea asta? Trebuia sa fac ceva si nu am facut?
Ps: imi scoate si mult fum alb daca o turez si persista, daca opresc si pornesc din nou motorul dispare fumul!
Motor 1.9 cdti 150 cp vectra c 2008!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR