- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu e posibil asa ceva. Astea sunt masini aduse cu km dati inapoi.
Un lant de distributie, cat de subtire si din economie facut, se va intinde, va face zgomot, dar nu se va rupe pana la cel putin 500000 km. Au fost ceva probleme la KIA pe motorul de 1.4 benzina 109 cai, unde era gresit proiectat intinzatorul, si incepea lantul sa faca zgomot sau chiar sa sara la peste 150000 km. Dar sa se rupa, nu exista.
Exista in schimb pinioane de distributie care se monteaza pentru a compensa intinderea lantului care ajunge sa modifice avansul. Va dati seama ca nu inventa nimeni asa ceva daca era riscul de rupere a lantului.
Eu unul la Corsa mea E, 1.4 benzina B14XEL, nici nu ma gandesc sa umblu la distributie pana la 300000 km, asta in caz ca va sta masina la mine asa mult (ceea ce e posibil, pentru ca mi se potriveste si am de gand sa o tin cat mai mult).
Un lant de distributie, cat de subtire si din economie facut, se va intinde, va face zgomot, dar nu se va rupe pana la cel putin 500000 km. Au fost ceva probleme la KIA pe motorul de 1.4 benzina 109 cai, unde era gresit proiectat intinzatorul, si incepea lantul sa faca zgomot sau chiar sa sara la peste 150000 km. Dar sa se rupa, nu exista.
Exista in schimb pinioane de distributie care se monteaza pentru a compensa intinderea lantului care ajunge sa modifice avansul. Va dati seama ca nu inventa nimeni asa ceva daca era riscul de rupere a lantului.
Eu unul la Corsa mea E, 1.4 benzina B14XEL, nici nu ma gandesc sa umblu la distributie pana la 300000 km, asta in caz ca va sta masina la mine asa mult (ceea ce e posibil, pentru ca mi se potriveste si am de gand sa o tin cat mai mult).
mihaicali
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
mihaicali
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
Masina a fost noua cu reviiziile facute la timp ,unic proprietar.La revvizie mi s.aspus sa schimb lantul la 150.000 km.Suspectez uzura prematura datorita filtrului de particule , la fiecare regenerare trebuie mers turat la 3000 pana se regenereaza.Lantul mi s
.a rupt in oras , aveam vreo 40 km, s.a auzit un tacanit si pa.
.a rupt in oras , aveam vreo 40 km, s.a auzit un tacanit si pa.
- mariuseek
- **
- 299 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Pana sa se rupa nu a dat semne de oboseala, nu a inceput sa bata? Mi se pare ciudat sa se rupa asa fara nici un semn.
3000 de ture nu mi se pare atat de mult sa uzeze lantul prea repede, mai ales ca regenerarea nu se face zilnic.
Eu am 98.000 km si lantul nu bate nici la rece si nici la cald, plus ca am tras de el si e inca intins. Pana la 150.000 mai am, dar la cum se prezinta nu vad sa se degradeze asa repede in doar 50.000 km. In mod normal turez cam pana la 3000 si un pic, dar la nevoie, o mai duc si la 4000 (benzina 1.2).
Ce ulei ai folosit si la cati km a fost schimbat?
3000 de ture nu mi se pare atat de mult sa uzeze lantul prea repede, mai ales ca regenerarea nu se face zilnic.
Eu am 98.000 km si lantul nu bate nici la rece si nici la cald, plus ca am tras de el si e inca intins. Pana la 150.000 mai am, dar la cum se prezinta nu vad sa se degradeze asa repede in doar 50.000 km. In mod normal turez cam pana la 3000 si un pic, dar la nevoie, o mai duc si la 4000 (benzina 1.2).
Ce ulei ai folosit si la cati km a fost schimbat?
mihaicali
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
- badea.adrian
- *
- 8 mesaje
- din 05 Jul 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Braila
badea.adrian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2016
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Nu contest declarațiile altuia, dar eu personal n-am vãzut lanț de distribuție rupt. Am cautat pe google, ioc.. Acuma lantu' asta nu-i chiar lanț de manelist scapatat, deci are ceva rezistenta. Și nici foarte mare sarcina n-are, pentru ca angreneazã doar axele cu came. Deci va rog, atașați câteva poze cu legendarul lanț, poate facem un FMEA și evitam și noi ãștia cu distribuție neschimbata vreo belea.. Ce se rupe? Bolt, za? Puneți poze cu ruptura sa vedem care-i treaba..
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Volanta/ambreiaj înlocuite la mașini școalã nici nu-i de mirare, sunt cele mai chinuite componente.. Totuși, lanțul rupt nu doar ma intriga, ma și intereseazã în sensul ca dacã știu cauza pot evita efectul. Am gãsit pe net doar lanț de BMW dar și ala doar tocit,iar tocirea s-a produs din cauza proiectãrii(rolele aveau gauri de ungere, și de acolo uzura prin fricțiune cu dintii pinioanelor). Lanțul de Opel l-am vãzut, l-am pipãit e solid. ÃŽncã odatã : puneți poze..
Uite lant de BMW 177HP, nu 75 de martoage.. e diferenta de sarcina mai mare si proiectare mai slaba decat la un motor Opel de 60-75-80HP..
http://www.youtube.com/watch?v=9MGxnMEziJI
P.S. probabil facea un zgomot infernal, si totusi nu e rupt.
Ultima modificare facuta de corsa.timis la Mie 26 Oct, 2016 4:23 pm
Uite lant de BMW 177HP, nu 75 de martoage.. e diferenta de sarcina mai mare si proiectare mai slaba decat la un motor Opel de 60-75-80HP..
http://www.youtube.com/watch?v=9MGxnMEziJI
P.S. probabil facea un zgomot infernal, si totusi nu e rupt.
Ultima modificare facuta de corsa.timis la Mie 26 Oct, 2016 4:23 pm
- bibu16v
- *******
- 6,497 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,497
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
mihaicali
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
mihaicali
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2016
- Mesaj Privat
- badea.adrian
- *
- 8 mesaje
- din 05 Jul 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Braila
badea.adrian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2016
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Și niște poze cu lanțul rupt, normal..
Te rog.
Și nu știu despre Febi, eu tot ce-am folosit de la Febi a fost de toatã praștia. Ruville în schimb face parte din grupul Schaeffler (cu LUK, INA, FAG și pana prin anii '90 FTE) deci doar mãrci cu produse excelente care mie personal îmi inspira mai multã încredere.
Și niște poze cu lanțul rupt te rog..
Mulțumesc!
Te rog.
Și nu știu despre Febi, eu tot ce-am folosit de la Febi a fost de toatã praștia. Ruville în schimb face parte din grupul Schaeffler (cu LUK, INA, FAG și pana prin anii '90 FTE) deci doar mãrci cu produse excelente care mie personal îmi inspira mai multã încredere.
Și niște poze cu lanțul rupt te rog..
Mulțumesc!
E L S
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2012
- Mesaj Privat
Corsa D 1,3cdti ,75 cai,170.000km reali,carte service,km trecuti pe factura,luata personal din Germania de la o firma, prin 2012 pt. fiica mea...La 190.000km sa rupt lantul de distributie la pornire cand sa dat la automat.Lantul zici ca e de bicicleta...Sa rupt o za in dreptul unui bolt, daca ma intelegeti...Schimbat kit distributie fara alte daune la motor.In prezent 245.000km si e ok
- mariuseek
- **
- 299 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
La benzinare am auzit destul de rar sa se rupa vreun lant. Trebuie sa fii "nesimtit" sa ignori zornaiala pana la rupere.
Principalele cauze ale uzurii premature a lantului sunt schimburile de ulei facute tarziu, ulei prost calitativ. Acestea implica depuneri, infundare sorb si alte gauri prin care circula uleiul inclusiv gaurica intinzatorului, deci presiune mai scazuta a uleiului. Mersul frecvent la turatii excesive isi pune deasemenea amprenta asupra duratei de viata a lantului.
Am intalnit aceasta problema si pe forumuri straine si se pare ca e oarecum frecventa la 1.3 cdti.
E posibil ca la 1.3 cdti lantul sa nu faca zgomot prea deranjant la uzura accentuata si sa fie mai usor de trecut cu vederea?
Principalele cauze ale uzurii premature a lantului sunt schimburile de ulei facute tarziu, ulei prost calitativ. Acestea implica depuneri, infundare sorb si alte gauri prin care circula uleiul inclusiv gaurica intinzatorului, deci presiune mai scazuta a uleiului. Mersul frecvent la turatii excesive isi pune deasemenea amprenta asupra duratei de viata a lantului.
Am intalnit aceasta problema si pe forumuri straine si se pare ca e oarecum frecventa la 1.3 cdti.
E posibil ca la 1.3 cdti lantul sa nu faca zgomot prea deranjant la uzura accentuata si sa fie mai usor de trecut cu vederea?
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
Intr-adevar parca e lant de bicicleta dar mi se pare ciudat sa se rupa fara macar un simptom. E L S chiar nu s-a simtit nimic inainte,masina are km reali? Poti sa ne descrii cum s-a rupt lantul cand ai incercat sa dai la automat?era frig posibil ulei mai ingrosat?ulei de calitate mai proasta?consumabile schimbate la timp? Multumesc anticipat!