Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Trage aer fals. De verificat în special garnitura clapeta acceleratie la difuzor și galerie de admisie, și cele 3 garnituri galerie de admisie la chiulasa. Poate și garnitura țeavã EGR la galeria de admisie lipsa, mai ști?
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
O sa verific cele mentionate.
Pe Op-com , la valorile debitmetrului este 0 , am uitat sa mentionez asta.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am mai scris undeva, opcom da bãlãrii la Corsa C.. Alege alta mașinã cu același motor și an(poate Agila) și vezi și valorile la debitmetru. Sau calcã accelerația, ar trebui sa creascã exponențial de la 9. 27 sau ceva de genul asta. Verifica etanșarea, dar mai întâi pipãie furtune ce merg la admisie sa nu fie sparte , apoi demontezi.
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Daca restul valorilor sant corecte inseam a ca op-comul merge.0 era si la mine si factor de umplere agr tot 0 si debitmetru defect (numai senzorul de debit aer pt ca temperatura o citea corect).debitmetru se incearca pe aceeasi motorizare (au un cod pe ele in functie de motor).daca ai 12v si 5v cu contactul pus si in op com ai 0 debitmetru e defect.pt.corsa incearca ver.1.39 la firmware
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Asa imi arata si mie la egr tot 0 o sa pun iar op-com sa vad termperatura daca o citeste. Ciudat e ca pe astra merge ok debitmetru asta. Mai fac cercetari.
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ce astra are motorul tau si codul de pe al tau este pt.motorizarea ta?
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Astra are x12xe si Corsa z10xe.
Codurile la debitmetru difera.
Am pus iar Op-com si pentru Agila si pentru Corsa valori 0. La temperatura aer admisie am 3.82 CU 12 grade.
Daca ar trage aer fals pe tester debitmetru nu
ar da chiar nici o valoare?
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nu are legatura faptul ca ar trage aer fals prin alta parte in afara de intrare si iesire din debitmetru.poate la service au schimbat debitmetru.verifica codul exact.gasesti sh cu 100_150 ron
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Masina nu a fost in service. Exclus schimbarea lui. Este masina unui prieten de toata operatiunea ne-am ocupat noi
Cred ca o sa merg cu ea la dezmembrari cu Op-com dupa noi si sa probam un alt debitmetru aceeasi motorizare.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
La accelerare tot zero ramane? Si la EGR?
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Da zero si la egr si debitmetru . Egr nu e blocat. Deschide la impulsuri scurte.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
In pagina 3 a explicat dancuciureanu foarte bine cum se verifica debitmetrul. Daca OPCOM zici ca-ti da zero si la ralanti si la acceleratie, atunci trebuie masurat si daca nu da bine, ai gasit problema. Daca e debitmetrul stricat, poti presupune ca etansarea e OK.
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am avut azi posibilitatea sa probez un debitmetru nou. Problema persista.
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Verifica cu atentie cablajul (din conector spre ecu)si tensiunile pe pini in conectorul care intra in debitmetru.este posibil sa ai un traseu intrerupt poate chiar intoarcerea din debitmetru spre ecu.din tis 2000 gasesti schema sau poate cineva care are tis iti poate spune unde sa masori continuitatea pana in conector la ecu
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am dovedit-o. Problema a fost firul ce face legatura din pinul 5 debitmetru in pinul 6 ecu.
Este intrerupt pe undeva. Cand avea continuitate, cand nu. Am tras un fir in paralel (de proba) si totul a revenit la normal.
Zilele viitoare sa desfac instalatia si sa il cablez cum trebuie.
Multumesc tuturor pentru implicare si sfaturi.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Intr-una din zilele trecute, prima dintr-o serie cu temperaturi sub 0*C, mi-a apãrut, la pornirea motorului, martorul "mașinuța cu cheie" iar la citirea erorii cu metoda "pedale" a reieșit codul 0100. Am resetat ECU în modul obișnuit, cu borna scoasã 30 min.etc...Eroarea a apãrut la pornire, martorul respectiv aprinzandu-se și el.
Ciudat e ca dupã ce am circulat cu masina, la repornire s-a stins martorul "masinuta" și a apãrut cel "exhaust". Faza s-a repetat și dupã o alta resetare. Nu scap de eroare nicicum. Am curãțat debitmetru cu spay CRC, fãrã a folosi alte obiecte. Degeaba!
Treaba e ca mașina pornește bine, motorul merge ok, ca și înainte de apariția erorii. Atâta s-a întâmplat, în momentul apariției defecțiunii, la pornirea de acum câteva zile, motorul s-a turat cam tare revenind la normal cu câteva trepidații mai pronunțate. Acum, dupa curatare, e invers, pornește la frig ca și cum afarã ar fi cald, adicã turația inițialã e cam 1100 rot/min și apoi scade în mod normal.
Pe debitmetru am sesizat un soi de pelicula de ulei sau condens, nu mi-am dat bine seama deoarece am lucrat la lumina lanternei apoi am dat de nebun cu spray peste tot ce-am vãzut componenta metalica. Sunt conștient ca ceva nu e în regula ( așa ceva mã gândeam ca li se întâmplã doar altora 😆) și as cam avea nevoie de o pãrere a cuiva care a întâmpinat probleme cu debitmetru sau care a crezut ca e de vina debitmetru și de fapt alta era cauza erorii (P0100).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune un debitmetru de proba sau vezi ce scoate la ralanti cu un multimetru.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Azi am facut proba cu un debitmetru de pe masina unui vecin si nu s-a mai aprins niciun martor. In schimb eroarea P0100 a persistat (poate ca nu s-a sters, poate ca am asteptat un timp mai scurt de 30 min. cu borna scoasa). Cum am pus debitmetrul meu a si aparut martorul "masinuta". Codul de eroare a ramas neschimbat. Masina merge bine, ma gandesc insa ca mi-a crescut consumul. Nu am remarcat simptomele unui debitmetru defect dar dupa testul de azi nu prea mai am niciun dubiu. Masuratori nu am facut. E si cam greu, e si cam frig, nici nu prea stiu ce sa masor. Mai studiez!
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Pune un op com si vezi ce valori ai pe debitmetru,eroarea o stergi tot cu op com.in nici un caz sa nu incerci curatarea debitmetrului cu altceva decat cu jet de crc.daca debitmetru nu mai e bun ai si eroare la egr
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lyonel, debitmetrul tau sigur nu da la ralanti 1,3-1,4V, banui ca e pe zero deci defect.
Cumperi numai original !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR