Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
cand cumperi "deodorant" de masina cine stie ce pretentii mai ridici la alte piese.Very Happy
Skip ads

  • porcusor

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
N-am avut de-a face prea mult cu service-uri (din fericire) dar am ales EDS pt opelul meu pe care l-am luat anult trecut la sh. Pana acum, 2 revizii, o distributie, bujii si o remapare. De fiecare data s-au comportat exemplar si nu am avut probleme cu masina intre vizite. Am avut ocazia sa discut si cu Marius care mi se pare de treaba si se vede ca e pasionat si mereu e in pas cu ce se intampla in lumea Opel. Acum, ca altii nu sunt de acord cu anumite practici si solutii, e normal. Se intampla peste tot, si doctorii intre ei se contrazic. Asta e.
Bafta!
  • dangabriel01

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut colegi!
Am cumparat relativ recent un Opel Corsa C 1.2 din 2004. Masina arata estetic destul de bine, dar mecanic e cam praf, parte din problema fiind fostul proprietar, iar o alta parte fiind eu, avand in vedere ca nu am facut investitii in ea atunci cand am cumparat-o.
Ideea e ca masina acum are martorul "check engine" aprins, pierde ulei destul de mult, scartaie cand pun frana, scartaie la viteze foarte mici chiar si cand nu pun frana, acceleratia e...intarziata, ca sa spun asa. Apas pedala de acceleratie si simt cam la 1sec aprox ca incepe sa accelereze, stergatoarele se opresc pe mijlocul parbrizului, sunetul la relanti e destul de puternic (presupun ca e praf distributia, habar nu am cand a fost schimbata ultima data), directia mi se pare putin greoaie iar colac peste pupaza, acum cateva zile mi-a cazut teava de esapament in mers, da, in mers, noroc ca era noapte si aveam viteza mica. Pur si simplu era cumva sudata presupun pe sub masina si la un moment dat, a cazut...

Am contactat un reprezentant de la EDS, avand in vedere feedback-urile de pe acest forum si pt ca stau si relativ aproape de ei, iar asta este oferta primita pe baza problemelor descrise mai sus:

Filtru ulei motoare cu seria de la 19MA9234- ( Mann ) 20 RON
Filtru polen ( Mann ) 47 RON 1 buc.[Adauga in cos]
Filtru aer ( Mann ) 39 RON 1 buc.[Adauga in cos]
Filtru combustibil ( Mann ) 30 RON 1 buc.[Adauga in cos]
5W30 Dexos 2 5L ( GM )109 RON 1 buc.[Adauga in cos]
Kit distributie ( GM ) Lant distributie, pinoane axe came, pinion vilbrochen, patina tensionare, patina ghidaj, patina glisare, intinzator, prezoane. 660 RON
Garnitura baie ulei ( Elring ) 50 RON
Garnitura capac distributie ( Elring ) 64 RON
Garnitura capac culbutori ( Elring ) 50 RON
Total valoare produse: 1069 RON

Operatiune:
Revizie - schimb ulei si filtre, constatare generala ~ 99 RON
Distributie lant Z10, Z12, Z14, Z13 ~ 600 RON
Diagnoza ~ 120 RON
Calibrat brate stergatoare (fara demontare grila) ~ 62 RON
Curatare saboti spate - cu reglaj frana mana ~ 124 RON
Total valoare operatiuni: ~ 1005 RON
Total valoare (estimativa) oferta: 2074 RON (TVA inclus)

Intrebarile mele sunt:
1. Merita sa mai investesc banii astia intr-o masina din 2004 pe care am luat-o cu 1700 euro?
2. Din punctul vostru de vedere, cei 2100ron aprox, (piese+manopera) reprezinta o valoare corecta pt problemele descrise mai sus? E mult, e putin, e cat trebuie sa fie?

ps: stiu ca cel mai probabil exista service-uri cu o mana mai ieftina de lucru si piese mai ieftine decat cele de la GM, dar as prefera un service vizitat de mai multe persoane de pe acest forum si piese bune, daca ma decid sa dau banii astia.

Multumesc anticipat! Smile
  • htbrain22

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Sfatul meu ar fi sa te duci si sa-i faci o evaluare completa. Sa vezi daca in afara de problemele de acum mai sunt si altele "pe drum". Daca astea ar fi toate, cu 2200 euro (achizitie + reparatii) iti poti face o masina cu care sa mergi niste ani fara sa mai investesti in alte reparatii. Dar daca mai are o gramada de alte probleme... du-o la dezmembrari, vezi cat iei pe ea si ia-ti alta Smile
Skip ads

  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Gandeste-te asa: sa servisezi grupul pe spate la o Insignia 4x4 e peste 1.850 de lei... tu repari capital o masina, de la a la z. Te astepti la ce pret? Pai, asta zic. Smile
  • dangabriel01

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Va multumesc pt raspunsuri!

@Kamob, nu vreau sa se inteleaga gresit, nu contest pretul si intradevar, prin contrast cu alte modele mai scumpe acesti aprox 2100 lei sunt nimic. Intrebarea era pusa in contextul in care as putea fi etichetat ca "fazan", cum a spus un coleg mai sus. Very Happy Imi prind urechile in tot ce inseamna masini, cu atat mai putin cand e vorba de scorurile din service-uri. Daca asta era problema, m-as fi dus in spatele blocului la un meserias si aia ar fi fost. Ma interesa sa stiu daca e o suma corecta, si inteleg ca evident..da Smile)

Felul in care am pus problema e, avand in vedere valoarea masinii pe piata, voi ati mai baga banii astia intr-o masina din 2004? Din ce am inteles pana acum, cam da. ~2000 lei nu suna atat de exagerat pt o masina care ar trebui sa nu mai necesite niste investitii capitale ulterior.

Ca sa inchei aici, o sa fac o programare maine. Va multumesc! Smile
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa tii o babuta din asta multumita, trebuie sa bagi in ea intre 150 si 400 de euro anual. Tu ai sarit o perioada de service, asa ca ti-au venit toate buluc o data.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cine isi permite o Insignia.....trebuie sa-si permita si servisul ei!Eu asa gindesc...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Intrebarea de baza este daca papa ulei, ai toba afumata ?
Lista de piese este incompleta.
  • dangabriel01

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Toba a...cazut pur si simplu Smile Nu vreau sa stiu cum a fost fixata acolo. Dar da, nu numai ca era afumata, dar si cadea din ea un fel de ...funingine, ca sa spun asa. Presupun ca s-a format un strat pe interiorul ei, altfel nu imi explic.

Am facut rezervarea intre timp, saptamana urmatoare ma prezint la service cu masina si voi afla atunci ce ar mai trebui adaugat la acea lista finala.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca era afumata asta inseamna segmentare si cu restul adunat mai bine scapi de masina.
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Vreau sa stiu ce parere aveti de EDS auto in cauzul unei remapari . multe pareri sunt destul de vechi ...incer sa gasesc si ceva mai recent 2016 -2017 ? vreau sa fac o remapare la ei ...si pentru modelul meu de masina vad ca ei au cea mai mare putere si cuplu , la niciun alt service de chiptunning nu au o asa valoare la stagiu de chiptuning. de la 110 la 155 cp , si cuplu de la 260 la 350 fara sa necesite modificari la pise motor ... voi ce parere aveti ?
Skip ads

  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cauta EDS Germania. Vezi cine sunt. Ce citesti acolo gasesti aici. Eu am 2 remapari cu sute de mii de km in spate si sunt hiper-multumit. Din ce stiu eu, EDS s-a cam lansat ca tuner de Opel. Asta inseamna ceva, zic eu. Smile
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Nu gasesc site-ul lor oficial in germania , pe facebook nu raspund la mesaje si nici nu sunt pareri despre servicii ! pe site-ul din romania nu sunt nici acolo pareri ale clientilor ...nu stiu ce sa cred ....
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Greu cu Google? Wink https://www.eds-motorsport.de/
Parere mai noua decat cea pe care ti-am dat-o eu, nu merge? Very Happy Am rulat cu remap la ei peste 300.000 km cu Opel Vectra C cu Z19DT si 50.000 km cu Insignia My2011 cu A20DTH. Motoarele merg impecabil. Acum, depinde cat de grea ai talpa... eu am avut-o de vreo 3 kit-uri de ambreiaj la Vectra. Dar, dupa cum sper ca intuiesti, nu are treaba ambreiajul cu softul de la motor, ci soferul cu pedalele. Idea
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
il gasisem si eu pe ala , dar nu stiam daca e cel exact ! mersi oricum Very Happy !
Conteaza si parerea ta desigur ..astept sa ascult si alte pareri ! la insignia ce ai mai schimbat in 50 k ?
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Revizia la Haldex la 62.000km, furtunul de la aer la 90.000km, o-ring-ul sa fiu eu linistit si capacul la EGR.
Ulei, filtre nu pun la reparatii. Smile
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Sa înțeleg ca nimic din ce ai schimbat la mașini, nu te face sa crezi ca au fost din cauza la remapare?
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
O-ring schimbat ca solutie la o problema cunoscuta la A20DTx.
Furtun aer intercooler - defect standard, cam la orice marca cedeaza.
Haldex - la 60k, conform producatorului.
Capacul la EGR - ghinion, dar daca e fragil... asta e.
Nici una de mai sus nu au treaba cu remaparea. Daca iti faci si nu ai de gand sa iti abuzezi masina, o sa ai parte de soft cat o sa o ai si pe dumneaei.
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Tocmai am aflat ca am ceva probleme la volanta ! momentan la relanti se aude putin si tremura da nu foarte mult masina . Sa fac totusi remaparea? avand in vedere ca nu mai duce mult volanta ...care e foarte scumpa la modelul meu de masina ... sau sa ma ocup de volanta si ambreiaj si dupa remaparea ?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR