Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
La mine martorul se stinge dupa regenerare, in urmatoarea perioada am sa investighez si am sa gasesc cauza .
Skip ads

  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Daca ai idei din ce cauza se regenereaza asa des sa le expui ,poata ii dam de capat mai repede
  • emi14

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Si la mine se stinge dupa ce se termina acea regenerare..Ati folosit ceva aditivi pentru a ajuta curatarea? Sunt tentat sa cumpar astfel de aditivi, dar nu stiu exact care sunt mai buni
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
probabil vreun senzor este dus. cel care masoara cat de plin este filtrul... mergeti la o diagnoza specializata la un service de renume sau la oameni care stiu sa interpreteze corect parametrii eventual si la o reprezentanta si daca mergeti la reprezentanta cereti-le un raspuns oficial in scris cu care va puteti adresa Opel Romania sa va ajute in rezolvarea problemei. Poate este o rechemare in service pe aceasta problema....
Skip ads

  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Am fost la reprezentanta si au zis fara sa verifice nimic ca e filtrul de particule, dar nu garanteaza, iar daca nu apare nuci o eroare pe tester(precizez ca nu apare) nu au ce face decat sa inceapa sa schimbe piese, soft, senzori, injectoare ,etc pana gasesc piesa care are probleme Smile) nici ei nu au habar,masina nu are alt defect, motorul trage ,nu consuma ......
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mircea aurelian a scris:Buna ,poate ma ajuta cineva, am un opel astra j sport tourer, 2012 ,cu o problema de regenerare. Cand se raceste afara, sub zece grade se regenereaza filtrul de particule de 2-3ori pe zi, peste zece grade nu am aceasta problema,se regenereaza la 300-500km, am dus filtrul la curatat si tot asa se manifesta, am fost la reprezentanta la opel si nu au putut sa imi spuna cauza, doar si-au dat cu parerea . Fac in jur de 80-100 km in fiecare zi atat intern cat si extern .Erori nu am nici la masina nici pe taster . Ce ar trebui sa fac, ce sa verific ?

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102119
Eu am scapat de stresul regenerarilor dese cu:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102119
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
injectoarele sunt de vina cand cade filtrul sau cand face probleme. o vizita la un pompangiu ca sa le regleze si nu mai aveti probleme.
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Mircea Aurelian
ai putea sa incerci sa cureti egr-ul si sa resetezi senzorul de presiune diferentiala si vezi cum se comporta dupa aceea
Skip ads

  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut
Aceeasi problema am avut si eu dar la mine s-a rezolvat cand am mers in Gemania si acolo a am schimbat injectoarele. Din pacate a trebuit sa le schimb pe toate 4. M-au costat ceva bani dar sunt multumit ca s-a rezolvat problema. Incearca sa faci un test la injectoare dar sa fie unii care se pricep. Sincer la noi deocamdata in service nu se pricep la defectiunile ce tin de filtrul de particule. Doar sa-ti faca o regenerare fortata ai platit si dupa 2 saptamani aceeasi problema. Ca sfat mai bine mergi in Germania daca vrei sa schimbi injectoarele la noi sunt f scumpe si mana de lucru lasa de dorit. Aceleasi probleme aveam si eu schimbam uleiul la nici 1000 de km. Vroiau sa schimb filtrul de particule, am fost si am curatat filtrul de particole undeva prin Colentina si surpriza dupa 2 saptamani s-a aprins din nou. La fiecare sf. de saptamana ieseam pe autostrada sa desfund filtrul de particule nu stiam unde sa mai merg si ce sa-i mai fac. De cand am schimbat injectoarele nu am mai avut probleme cu filtrul de particule.
  • corneliu _adp

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Mircea Aurelian, ai gãsit cauza cã și eu sunt interesat? Și a mea își face regenerare destul de des. Dacã fac douã, trei drumuri scurte prin oraș o și apucã. Dacã merg drumuri mai lungi nu își face regenerare decât dupã patru, cinci sute.
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Nu am gasit inca, verifica termostatul si vezi daca e ok, sa nu fie blocat pe deschis, in oras se incalzeste temperatura la antigel? Cica asta ar putea fi o cauza, azi l-am schimbat si eu, vad in zilele astea daca schimba ceva .
  • CSLAR

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Am de circa 2,5 ani un Astra J Sports Tourer, motor 1,7 CDTI (A17DTR), fabricatie 2011, luat de la SH, iar acum are real, putin peste 249000 km (identificati ieri la tester).
La drumuri lungi nu am avut probleme sau nu am primit mesaje de regenerare a filtrului de particule, pana la mijlocul lunii trecute, cand in timpul unei calatorii, dupa cca. 160 km de la plecare, fara a opri masina, mi-a aparut mesajul ca filtrul de particule este plin, dar becul martor (galben) din dreapta NU MAI PALPAIA, si nici nu mai primeam semnale acustice la 2-3 minute (cca. 6-7 semnale pana la finalizarea curatarii). Am circulat in continuare, iar cand am ajuns la destinatie (dupa cca. 50 minute), am oprit masina dar nu si motorul. Dupa cca 1-2 minute de mers la relanti, a disparut mesajul din ecranul de informatii iar becul martor s-a stins. La mers prin oras, regenerarea filtrului se facea dupa cca. 220-250 km., iar atunci nu am oprit niciodata motorul.
Dupa revenirea din acea calatorie (inca 250 km), iar a inceput regenerarea filtrului, dar de aceasta data becul martor palpaia, si primeam si avertizarile acustice.
La finalul lunii trecute, dupa cca. 600 km facuti fara probleme (in exterior), iar a inceput sa se regenereze filtrul, din 50 in 50 km. Ieri am fost la service pentru regenerare mecanica a filtrului, si cei de acolo au constatat ca aceasta nu se mai poate efectua. Filtrul avea un grad de umplere de 103%, (desi in bord nu aparea nici un mesaj), km. reali ai masinii (cel care mi-a vandut-o a modificat kilometrajul cu 70000 in minus... asa ca atentie la masinile SH) precum si km. parcursi de la ultima regenerare (36 km.). Dupa mai multe incercari (turari motor, fum de parca era o ... RABA veche, cresteri de temperatura in filtru la 720-750 grade si raciri (in 600 secunde) pana la 125 grade) tot nu scadea nivelul de umplere de 103%.
La finalul diagnozei, secventa programului de calculator pentru EGR transmitea mesajul ca filtrul nu mai poate fi regenerat.
La diagnoza nu au mai fost depistate alte probleme.
La plecarea din service, dupa cca. 5 km, iar am primit mesajul ca filtrul este incarcat, becul martor palpaia si primiem si avertizari sonore. Dupa a 6-a avertizare (cca 15-20 minute), becul martor a ramas aprins continuu. Nu am oprit motorul cca. 70 minute, timp in care fumul scos era intepator, cam negru si fff MULT (am fost injurat de unii intr-o parcare din aceasta cauza). Cand am ajuns acasa, am decis sa opresc motorul, desi inca mai aveam avertizarile in bord.
Astazi de dimineata, la -21 grade, masina a pornit fara probleme, desi avertizarile de filtru plin au persistat. Azi am mers cca 15 minute cu masina (in 2 reprize), avertizarile nu au disparut, dar am decis sa renunt la acest filtru (unul nou este cca. 2000,- EURO din cate am inteles.). Joi dimineata sunt programat la service pentru aceasta operatie (eliminare fizica si din calculator). Am inteles ca aceasta operatie dureza aproape 2 zile (m-au avertizat ca va trebui sa las masina pana vineri).
Nu stiu daca am luat o decizie corecta (desi am primit garantii destul de solide de la service ca nu este afectat nimic... decat MEDIUL (in loc de particole albe... vor fi negre)). Din cate am citit pe aici, majoritatea parerilor sunt PRO eliminare EGR, dar una facuta profesional.

Un mic detaliu: In ultimele 6 luni am alimentat numai cu motorina aditivata (de la PETROM si MOL), pana la aparitia problemei acum aproape o luna. Ultimele 3 plinuri le-am facut cu motorina normala (m-am gandit ca aditivii din motorina sa fi cauzat imbacsirea filtrului).
Cam acestea sunt intamplarile mele pe acest subiect (cam lungi...).
Voi reveni cu pareri dupa eliminarea EGR.
Astept si alte pareri ... sau intrebari
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai probleme cu regulatorul e normal sa se incarce mult mai repede DPF-ul si sa faca regenerari mult mai dese.
ZIci ca la diagnoza nu au fost depistate probleme, insa pe alt topic zici ca regulatorul e defect.

Eliminarea fizica si din software a DPF-ul dureaza 2-4 ore de regula.
  • CSLAR

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Regulatorul este defect de cand am cumparat masina... nu trebuia sa-mi spuna ei, dar l-am ignorat pana acum (am spus asta). M-am referit la alte defecte noi (de care sa nu stiu). Astazi am timut motorul pornit peste 2 ore nonstop, dar regenerarea nu s-a efectuat (apar aceleasi indicatii la bord).
Cei de la service mi-au spus ca de obicei operatiunea de eliminare DPF, nu sa termina intr-o singura zi (eu nu ma pricep la asemenea operatii, deci nu ma pot pronunta).
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
CSLAR a scris:Salut,
Am de circa 2,5 ani un Astra J Sports Tourer, motor 1,7 CDTI (A17DTR), fabricatie 2011, luat de la SH, iar acum are real, putin peste 249000 km (identificati ieri la tester).
La drumuri lungi nu am avut probleme sau nu am primit mesaje de regenerare a filtrului de particule, pana la mijlocul lunii trecute, cand in timpul unei calatorii, dupa cca. 160 km de la plecare, fara a opri masina, mi-a aparut mesajul ca filtrul de particule este plin, dar becul martor (galben) din dreapta NU MAI PALPAIA, si nici nu mai primeam semnale acustice la 2-3 minute (cca. 6-7 semnale pana la finalizarea curatarii). Am circulat in continuare, iar cand am ajuns la destinatie (dupa cca. 50 minute), am oprit masina dar nu si motorul. Dupa cca 1-2 minute de mers la relanti, a disparut mesajul din ecranul de informatii iar becul martor s-a stins. La mers prin oras, regenerarea filtrului se facea dupa cca. 220-250 km., iar atunci nu am oprit niciodata motorul.
Dupa revenirea din acea calatorie (inca 250 km), iar a inceput regenerarea filtrului, dar de aceasta data becul martor palpaia, si primeam si avertizarile acustice.
La finalul lunii trecute, dupa cca. 600 km facuti fara probleme (in exterior), iar a inceput sa se regenereze filtrul, din 50 in 50 km. Ieri am fost la service pentru regenerare mecanica a filtrului, si cei de acolo au constatat ca aceasta nu se mai poate efectua. Filtrul avea un grad de umplere de 103%, (desi in bord nu aparea nici un mesaj), km. reali ai masinii (cel care mi-a vandut-o a modificat kilometrajul cu 70000 in minus... asa ca atentie la masinile SH) precum si km. parcursi de la ultima regenerare (36 km.). Dupa mai multe incercari (turari motor, fum de parca era o ... RABA veche, cresteri de temperatura in filtru la 720-750 grade si raciri (in 600 secunde) pana la 125 grade) tot nu scadea nivelul de umplere de 103%.
La finalul diagnozei, secventa programului de calculator pentru EGR transmitea mesajul ca filtrul nu mai poate fi regenerat.
La diagnoza nu au mai fost depistate alte probleme.
La plecarea din service, dupa cca. 5 km, iar am primit mesajul ca filtrul este incarcat, becul martor palpaia si primiem si avertizari sonore. Dupa a 6-a avertizare (cca 15-20 minute), becul martor a ramas aprins continuu. Nu am oprit motorul cca. 70 minute, timp in care fumul scos era intepator, cam negru si fff MULT (am fost injurat de unii intr-o parcare din aceasta cauza). Cand am ajuns acasa, am decis sa opresc motorul, desi inca mai aveam avertizarile in bord.
Astazi de dimineata, la -21 grade, masina a pornit fara probleme, desi avertizarile de filtru plin au persistat. Azi am mers cca 15 minute cu masina (in 2 reprize), avertizarile nu au disparut, dar am decis sa renunt la acest filtru (unul nou este cca. 2000,- EURO din cate am inteles.). Joi dimineata sunt programat la service pentru aceasta operatie (eliminare fizica si din calculator). Am inteles ca aceasta operatie dureza aproape 2 zile (m-au avertizat ca va trebui sa las masina pana vineri).
Nu stiu daca am luat o decizie corecta (desi am primit garantii destul de solide de la service ca nu este afectat nimic... decat MEDIUL (in loc de particole albe... vor fi negre)). Din cate am citit pe aici, majoritatea parerilor sunt PRO eliminare EGR, dar una facuta profesional.

Un mic detaliu: In ultimele 6 luni am alimentat numai cu motorina aditivata (de la PETROM si MOL), pana la aparitia problemei acum aproape o luna. Ultimele 3 plinuri le-am facut cu motorina normala (m-am gandit ca aditivii din motorina sa fi cauzat imbacsirea filtrului).
Cam acestea sunt intamplarile mele pe acest subiect (cam lungi...).
Voi reveni cu pareri dupa eliminarea EGR.
Astept si alte pareri ... sau intrebari

Salut colegi, problemele descrise in acest topic mi-au dat si mie multe batai de cap si multi bani cheltuiti pe testere, curatat, inlocuit senzori pana cand am gasit rezolvarea in sectiunea PUBLICITATE: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102119
http://www.youtube.com/watc...PoyNNEXU&t=8s
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Nu sunt adeptul acestor schimbari, soft, anulare filtru ,etc. Eu unul am gasit unde era problema regenerarilor dese, era termostatul defect, era blocat pe deschis. Cica sunt trei cauze principale: temperatura antigelului, nivelul de carburant in rezervor si temperatura esapamentului, daca una din acestea nu lucreaza la parametri , masina isi incepe regenerarea dar nu o termina si o ia de la capat iar si iar, a mea a regenerat zilnic doua ierni la rand de cate 2-3 ori pe zi. Acuma nu mai face decat la 400 km .multumesc mecanicului care ma sfatuit sa schimb termostatul Smile)
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
La ce temperatura stãtea acul în bord când aveai termostatul blocat?
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Daca nu ramane pe deschis la maxim nu iti dai seama , foarte greu , dar in zilele friguroase , trecea foarte greu de 60 grade , daca ai aceasi problema cu regenerare in fiecare zi , doar iarna sau cand temp scade sub 10 grade, iti recomand sa schimbi termostatul , te costa maxim 100 lei cu manopera cu tot. Dar de cand am schimbat termostatul se incalzeste in masina mult mai repede , daca il achimbi sigur o sa iti dai seama daca a fost defect .
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am probleme cu regenerarea,la mine se încãlzește repede,sta acul numai pe 90 grade,altai buba.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
v-ati gandit ca regenerarile dese pot fi si din cauza injectoarelor care atunci cand nu lucreaza bine gazele de evacuare sunt f dense? mai exact, daca injectoarele nu lucreaza bine, masina in mod normal scoate fum. in cazul noastru avem filtru de particule care blocheaza aceste particule si porneste regenerarea atunci cand filtrul e plin. chiar si de 3 ori pe zi. acest filtru nu lasa sa se vada daca motorul fumega sau nu. asa ca scutiti-va de o cheltuiala de 300 de euro si cu maxim 500 de lei mergeti la un pompangiu care sa va testeze injectoarele pe un banc de centicubat. din cate stiu eu cu ocazia asta se pot si regla in debit si curata. daca problema e asta, atunci v-ati ales cu un filtru bun care odata curatat bine nu mai aveti probleme cu el, consum mai mic, putere si regenerari cum erau odata la 4-500 km.

LE: daca motorul nu e la temperatura optima e posibil sa nu lucreze in parametri normali si atunci sa declanseze regenerari. daca ti se pare ca ai probleme cu termostatul, inseamna ca ai Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR