Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai dat jos admisia inseamna ca ai demontat conductele de motorina. Deci ai dezamorsat circuitul.
Porneste-o tractata, cu a 2-a.
Nu-ti face griji. Distributia e pe lant.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
E dezamorsata. Trage masina.
  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ok. multam asa am sa fac probabil maine dimineata. Inca o intrebare; Exista o a doua pompa de combustibil?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu. Pompa de injectie tine locul pompei de motorina care lipseste din rezervor.
Skip ads

  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ok. am rezolvat. trasa aproximativ 200m si a pornit.
multam
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ok.
Acum fa un test de presiune ca altfel se repeta pb.
  • vasi 26

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
buna , am si eu aceeasi problema cu pornirea la Y20DTH, porneste foarte greu la rece iar pe furtunasul de la filtru de motorina se vad bule de aer , deci ce ar trebui sa fac
  • kalya

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
buna.
Zafira motor y20dth porneste la prima cheie si se opreste dupa 5-10 secunde .
apoi nu mai porneste numai dupa contact luuuung (zeci de secunde) cu un fum de nedescris.
in timp se agraveaza situatia si tin pe contact tot mai mult .
verificat bujii : una rupta , 3 ok , am schimbat furtunase retur injectoare ... aceeleasi simptome
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Problema e la carcasa filtrului de motorina.
Pentru inceput, pune un filtru Purflux.
Daca nu se remediaza, schimba capacul filtrului.
  • kalya

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
maine o sa incerc sa elimin filtru si sa pun "pe direct" cu o pompa de amorsare
  • kalya

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat

în varianta asta merge ok de 2 zile.
ce sã-i fac mai departe ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca intrebarea e mai mult,retorica...
Skip ads

  • kalya

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
deloc ! filtru , carcasa filtru , capac sau supapã de sens ?
  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Pompa aia de amorsare (care are si supapa de sens) nu forteza cumva pompa? Eu mi-am pus un filtru capsulat dar fara pompa de amorsare ca sa scap de filtrul original cu probleme !
  • deciuss

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2016

  • Mesaj Privat
De acum doi ani, la venirea iernii am observat ca draga mea Zamfira porneste din ce in ce mai greu la rece. Dimineata la munca, cand ieseam din schimb dadeam la automat pana ramaneam fara curent, cabluri, colegi, etc. Prin februarie, anul trecut, am reusit sa gasesc un service care sustinea ca i-a dat de capat. Cap hidraulic din pompa de inalta. Zis si facut, schimbat, vremea s-a incalzit, a pormit fara probleme. Anul trecut, cand a dat frigul, problema reapare. Doar ca, intre timp, am mai luat o masina iar Zamfira a ramas la iernat in garaj. Acum problema incepe sa ma agaseze. Pe langa ca porneste greu, dupa o cheie lunga, sau doua, timp de cateva zeci de secunde nu pot sa accelerez. Turometrul urca incet, pana pe la 1000 de ture, singur, apou se accelereaza scurt si abia apoi pot sa plec de pe loc. Cineva cu acelasi simptome?
  • spartacuscrys

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
In ceea ce priveste simeringurile de la injectoare - cred ca stiu despre ce vorbesti - dat fiind faptul ca mi se pare ca ne-am si auzit la un telefon - acum ceva timp...
Mi se pare totusi ca acolo este zona unde motorina se contamineaza cu ulei....in alta parte unde altundeva sa se atinga cele doua fluide/lichide?
salut ,eu am avut o asemenea problema vara asta am fost la mare si la un drum de mare si inapoi am bagat in masina 19 litri de ulei si nu stiam unde dispar in ideea in care fum nu scotea si nici jos nu lasa un strop de ulei si am schimbat semeringurile de la injectoare ele fiind cu un inel de metal si in parti cu putin cauciuc acela se roade si nu mai etanseaza cand inchide injectorul pentru ca ramane fier pe fier.
asa ajunsesera de nu mai etansa pentru ca ramasese inelul de metal,
  • opreamarius07

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salut!
am un opel astra g 2000 y20dth nu porneste dimineata la prima cheie(abia la a cincea cheie , fortat). Am schimbat furtunele de la retur , oring la injectoare , carcasa filtru motorina . Din punct de vedere al mai multor mecanici masina se dezamorseaza la rece , dar nici ei nu au gasit inca problema . Mai vreau sa schimb si supapa din tur din pompa de injectie .
Orice sfat mi-ar fi de ajutor.
MULTUMESC!
  • kalya

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
la sfatul lui @brasil si eu mi-am pus filtru capsulat. WK 820/1
de atunci nu mai am probleme la pornire.
(deși am o bujie ruptã în chiulasã)
  • opreamarius07

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2016

  • Mesaj Privat
opreamarius07 a scris:Salut!
am un opel astra g 2000 y20dth nu porneste dimineata la prima cheie(abia la a cincea cheie , fortat). Am schimbat furtunele de la retur , oring la injectoare , carcasa filtru motorina . Din punct de vedere al mai multor mecanici masina se dezamorseaza la rece , dar nici ei nu au gasit inca problema . Mai vreau sa schimb si supapa din tur din pompa de injectie .
Orice sfat mi-ar fi de ajutor.
MULTUMESC!

am pus si filtru de motorina capsulat
  • opreamarius07

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salut!
am un opel astra g 2000 y20dth nu porneste dimineata la prima cheie(abia la a cincea cheie , fortat). Am schimbat furtunele de la retur , oring la injectoare , carcasa filtru motorina . Din punct de vedere al mai multor mecanici masina se dezamorseaza la rece , dar nici ei nu au gasit inca problema . Mai vreau sa schimb si supapa din tur din pompa de injectie .
Orice sfat mi-ar fi de ajutor.
MULTUMESC!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR