Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • Avoid
  • *
  • 9 mesaje
  • din 26 Jun 2008
  • Astra 2000 2.0 16v TDY
  • Mehedinti
  • Avoid

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 2.0 16v TDY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu o sa spuna nimeni ce tranzistor functioneaza cel mai bine.....Am un prieten in Austrica ce lucra la un service unde se reconditioneaza si pompe vp........l am rugat sa mi faca si mie rost de un tranzistor crezand ca aflu ce tip folosesc ei.....cand am primit de la el tranzistorii sa vezi surpriza razuiti pe fata.

Am comandat cam toti tranzistorii dar niciunu nu s a incadrat in masuratori.



Skip ads

  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@Avoid - eu nu cred ca ai comandat toti tranzistorii posibili!

Si de ce crezi ca cineva va spune asa la liber ce componenta este acolo? Doar ca mai apoi sa se ajunga la discutii inutile intre cei care repara cu adevarat si cei pentru care doar au auzit si ei ce acolo e un tranzistor fara a avea cunostinte de electronica!

Se stiu de mult detaliile despre electronica din pompa asta VP!
  • nt71adu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
rolland a scris:
nt71adu a scris:Dupa verificarea pompei la Reprezentanta Bosch s-a constatat ca pompa de presiune face span, electrovalva debit defecta, calculator ars.
Am cumparat alta pompa cu electronica noua, perfecta.



Dar daca e floare la ureche partea mecanica cum ai reusit sa o asamblezi asa incat sa-ti faca span ? Deci, nu e asa de usor partea mecanica cum se pare , nu ?


Daca te uitai atent in pozele cu pompa desfacuta, ai fi observat ca nu am umblat la pompa de inalta presiune. Problema era anterior interventiei mele.
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara! Am un opel vectra c din 2003 motor y20dth. De cand l-am cumparat are o bataie la motor. Un trancanit. Am observat dimineata ca atunci cand pornesc si plec lin incet fara sa accelerez brusc trancanitul nu se aude din prima..cand accelerez brusc porneste cu acel troncanit..si inca ceva cand porneste acel zgomot simt un impuls asupra masinii..rig colegii clubului sa imi spuna si mie cum asi putea sa verific pompa de injectie..sau poate stiu despre ce vorbesc.
Skip ads

  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
rolland a scris:
eu1 a scris:Bi nene mor cand aud atatea mistere pe forum deci am scris si o mai scriu IRLZ44N este cel mai echlibrat. eu nustiu de ce incercati sa duceti in eroare lumea?...


Ia pune tu IRLZ44N la un calc. de Ford vezi ce se intimpla.
aici era vorba de opel
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Mai baieti dar daca tot am devenit specialisti in reparatii EDU psg5 eu as propune sa ne impartasim problemele cu psg16 spre exemplu la un psg16 zafira motor 2.0 an 2004 am schimbat tiristorul controlat surse electrovalve si senzor rotatie deci e totul ok
in schimb pe masina nu pentru ca nu porneste eroare: 0 deci fac apel la profesionisti, mentionez detin Tech2 original si sw TIS sau xprog pentru vreo eventuala resoftare ECU EDU daca cineva stie sa vina cu informatii e pentru binele nostru chiar daca avem la activ 3000 de psg5 reparate bine ar fi sa le dam de hac si la psg16
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@eu1 - ce tot vorbesti de "tiristor"? tu sti cum functioneaza un tiristor?

Cat despre apelul la profesionsti - iti spun ca vei primi informtii "zero" = 0.

Pune mana si studiaza - testeaza - si apoi daca o sa ai chef pune informatiile aici la liber! Ca asa vrei tu.
Asta a fost si problema cu PSG5 (VP44) informatiile la liber "dauneaza grav gandirii, studiului" !
  • micutzu_opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna colegi,
Am intampinat urmatoarea problema Opel Vectra 1998 2.0 DTI 74KW 16V:
Mergeam cu 120km/h constant si dintr-o data motorul a dat sa moara (becul check engine s-a aprins) si turometrul a scazut la turatia de relanti chiar da ca masina era in viteza, am schimbat din 5 in 4 si la fel umpic a crescut turometru si apoi a scazut la relanti, am oprit motorul in mers si am incercat sa-l pornesc si nu am mai reusit. am aduso acasa pe platforma.
Am puso pe calculator si am obtinut urmatoarele coduri P 1635 ; P1220; P1631.
Am incercat sa o pornesc am dat la automat si intron final a pornit dar statea la o turatie de 5-600 rpm chiar daca acceleram nu avea nici un effect nu se tura, motorul mergea interrupt ca in 3 pistoane...

Ma poate ajuta cineva, a mai patit cineva asemanator cu mine?
Se poate repara pompa de injectie sau trebuie inlocuita. Daca trebuie nlocuita trebuie sa coincide codurile de pe pompe?
Multumesc!
Skip ads

  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Se repara, trebuie vazuta si partea mecanica!
  • micutzu_opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
cineva care a mai patit asa , partea electrica a fost defecta sau ambele? stie cineva prin zona Sibiului care repara pompe?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La Brasov il ai pe @cristi_bv.
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut stimati colegi. Am si eu o problema cu mașina, Vectra b y20dth. Mai exact mi s-a ars calculatorul de la pompã...am reparat calculatorul dar am dat si pompa jos...acum problema este urmãtoarea: nu am nici o eroare pe tester dar mașinã tot nu pornește. Distribuția am pus-o la semne...în schimb avansul este la 4,8°...oricât as da în fata si în spate vibrochenul tot asa rãmân ° . Ma poate ajuta cineva ? Mulțumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
E dezamorsata.
Porneste-o tractata. In 200 m ar trebui sa o ia.
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Stimati colegi am reușit sã o pornesc ... cu senzorul de la temperatura antigel scos 4.3° cu senzorul bãgat 4.8°. Dacã se mai lovește cineva de aceasta problema...
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pe scurt tot nu merge cum trebuie. Am pornit-o cum am precizat mai sus...nu am înțeles DC cu senzorul antigel bãgat îmi dãdea 4,8° si cu el scos 4,3°. Dupã ce am pornit-o am bãgat senzorul, dacã încercãm sã o accelerez ușor se scuturã....scoteam senzorul mergea normal...dupã ce s-a încãlzit motorul surpriza nu se accelereazã mai mult de 2500rpm...indiferent dacã senzorul antigel este scos sau bãgat... Care sa fie cauza? Pistonasul de avans gripat sau calculatorul? Mulțumesc! Y20dth (015)
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Avansul este cel realizat sau prescris?
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Avansul prescris. Cel realizat nu mai stiu cat era. Tin minte ca la relații era 4,3 4,4 si prescris si realizat. Nu am nici o eroare stocatã...chiardaca motorul nu se accelereazã...dacã era din calculator trebuia sa am o eroare mãcar...zic eu:) de aceea mã gândesc la Pistonasul de avans....poate greșesc!

Rotația pompei este la jumãtatea rotației motorului
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu îți baga motorina în motor cumva pe la flanșa pompei?Și aici mã refer la faptul ca am vãzut lucrare unde la montarea pompei au reușit sa crape corpul pompei (crãpãtura a pornit din gaura de blocare )și exact la fel se manifesta.Ori mai poate baga motorina in motor pe la simeringurile de la talpa injectoarele. Pierzând presiune se manifesta la fel
  • danutzz0689

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Semeringurile au fost schimbate acum 1 an 2 si acum nu am umblat la acele semeringuri. Legat de corpul pompei nu am scãpat-o sau lovit-o....si puțin probabil sa o fisurez în locul de blocare al pompei. Chiar nu stiu ce sa zic... încã un lucru. Firele care duc la electrovalva de jos erau coapte...le-am izolat. Aici dacã pun aparatul de mãsurã îmi dã continuitate, firele nu le-am tãiat...am sa mai fac niște verificãri maine...revin cu informații. Mulțumesc mult.

Am sa verific si nivelul uleiului mâine dimineata
  • gabimatesan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema am un opel astra g caravana dimineata dar numai dimineata dupa ce pornesc nu se accelereazã 2min dupa care merge perfect trage nu da nas nu scoate fum alb nici negru pot sa pornesc de câte ori vreau totu e ok pina in cealalta zi Ce credeti ca are am fost la test a zis ca am probleme la releul de la buji dar dimineata becul de la buji functioneaza peste zi in trdevar nu oare ce sa fie?scuze are motor de2000pompa 015
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR