Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o problema! Dimineata la pornire imi apare acest mesaj stop engine oil pressure low dar nu de fiecare data opresc masina o repornesc si nu mai apare mesaj am înțeles ca problema e un oring de la pompa de ulei si ca daca nu se schimba topești cuzineți si implicit motorul nu am nici o problema cu ea uleiul e la nivel in bord altceva nu imi apare! A mai pãțit cineva asa ceva? O fi vreun senzor? Sau vreo sonda? Tin sa precizez ca am mers vreo 600 de km in ultima sãptãmana si nu am avut nici o problema si nici acest mesaj nu a mai apãrut! Multimesc!
Skip ads

  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Eu zic sa schimbi acel oring.. Te costa în jur de 400 lei la reprezentanta dar stai liniștit...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cat mai urgent..., insa daca tot demontezi baia de ulei verifica si cuzinetii de la palier...
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@alex0724 nu mai merge cu ea, deloc si fuga la service.
Se vede ca nu esti la curent cu problema, ni vreau sa te sperii dar sunt sanse sa ai motorul compromis, uite aici:
https://www.clubopel.com/vie...54&highlight=
Skip ads

  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
O sa ii verific dar chiar asa fãrã nici un martor aprins la bord? Fãrã nimic? Mi se pare foarte ciudat într-adevãr parca cand pornesc am o bãtaie in partea stânga cum stai cu fata la motor dar nivelul la ulei nu ar trebui sa fie scãzut? Sau ceva de genu? Daca o sa verific presiunea la ulei si e ok pot sa mai merg pana sãptãmana viitoare cu ea pana imi vine acest oring?
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu are legatura nivelul cu presiunea, nu a spus nimeni ca pierzi ulei ca sa se vada pe joja.
Eu nu as mai porni motorul, platforma si service.
Presiune scazuta inseamna lipsa ungere deci uzura, de ce crezi ca mesajul din bord este "stop engine"
  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ideea e ca dacã oring ul acela este uzat, nu mai are elasticitate, când este frig afara se contracta, iar pompa de ulei în loc sa tragã ulei, trage aer. De aici și presiunea scãzutã... Eu nu as mai porni motorul...
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ok am înțeles ideea 😉 dar lucru asta se intampla doar cand e frig corect? Pentru ca pana acum nu mi-a facut si inca ceva de ce imi apare acest mesaj doar cand e frig din ce am observat eu mi-a apãrut de vreo 2 ori pana acum si dupa ce imi apare opresc motorul i-l pornesc din nou si nu mai apare? De ce dispare mesajul? Si inca ceva daca datoritã oringului nu se mai fãcea ungerea mai puteam merge 600 de km fãrã sa imi apãra nimic? Poate sa fie si alta cauza la mesajul acesta?
Skip ads

  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
De obicei se întâmplã când e mai rece afara și cam la prima pornire. Au mai fost cazuri de colegi care au ignorat o vreme mesajul respectiv la pornire și s au trezit apoi cu probleme la motor. Cat despre posibilitatea de a fi altceva... Știu ca a fost la un moment dat un update de soft al mașinii care rezolva o eroare cu privire la asta. Dar a trecut ceva vreme de atunci. Poți verifica și asta la o reprezentanta opel. Multa bafta!
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am sa o tin pe loc pana imi ajunge acel oring sãptãmana viitoare si am sa vad exact atunci cand o sa dau baia jos sa vad cum sunt si cuzineți! Sper sa nu am probleme cu iei Mulțumesc tuturor pentru sfaturi!
  • C.Romeo

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salutari!
Astazi cand sa pornesc masina imi apare in bord SVS. Imi apare eroarea imediat dupa ce se sting toti martorii din bord, nici nu apuc sa pornesc motorul. Am mers cu ea putin ( fara vlaga). Acum 3 luni am avut aceasi problema, am fost la Radacini si s-a rezolvat prin resoftare senzor presiune diferentiala DPF. La o luna dupa resoftare aceasi problema, am decis sa schimb senzorul. Acum aceasi problema. La ultimele 2 vizite in service filtrul era incarcat 30% prima data si 38% cand am schimbat senzorul. Nu am intrerupt niciodata regenerarea filtrului. Dupa schimbare senzor masina a rulat doar in oras maxim 100 km, eu nefiind acasa a mers sotia mea ( in cunostinta de cauza sa nu intrerupa regenerarea filtrului)

Ceva pareri in legatura cu acest senzor?

Multumesc!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cum a dat inghetul mi-a aparut o eraore P0481-00 circuitul comanda releului electroventilator! Imi da eroarea din cand in cand, doar pe frig/inghet. Nu se sterge imediat, ci dupa vreo 2-5 min de functionare a motorului!(de unde trag concluzia ca, circuitul este in regula) Vreo idee?
P.S.: am mai avut-o si anul trecut fix cu aceleasi manifestari!
Skip ads

  • daniel_san

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 1,7 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Vã salut , am vãzut discuțiile pe forum și am zic sã vã ajut cu câteva detalii . Eu unul am avut probleme cu motorul de insignia și vreau sã vã spun câteva lucruri. Bãieți problema e mult mai complicatã , o cauzã o reprezintã acel oring din baia de ulei care se uzeazã și astfel scade presiunea uleiului, dar cauza pricipalã o reprezintã filtrul de particule - acesta la regenarare produce temperaturi de pânã la 800 grade C - 1000 grade C . , iar el fiind lipit de blocul motor transferã temperatura motorului , fapt ce duce la dilatarea și uzura acelei garnituri. O altã cauzã este dilatarea blocului motor , iar cuzineții prind joc pe bloc și vibrochen . Putem schimba acele garnituri oricât de mult doriți dar dacã nu faceți o regenerare completã și filtrul tot încãlzeste motorul nimeni nu scapã de problema deplasãrii cuzineților. Cei de la opel nu recunosc problema de proiectare și poziționare a filtrului de particule. Vorbesc în științã de cauzã pentru cã eu am avut probleme cu motorul. Duceți-vã la mecanic și roagã sã punã intre filtru de particule și bloc motor o bucatã de asbest folosit la cuptoare de înaltã temperaturã . Aceastã bucatã de asbest reduce temperatura transferatã motorului cu 40%, si astfel nu mai este afectatã garnitura de la pompa de ulei . Aceastã soluție am vãzut la o masinã insignia venitã din Germania care a avut deja aceastã problemã cu motorul , și a fost reparatã la un sevice autorizat opel . Cei care nu credeți e treaba voastrã eu doresc decãt sã evitați o cheltuialã de 2000 - 2500 Euro .
Curãțarea filtrului de particule se mai face în service cu o soluție chimicã, ar fi cel mai indicat , iar regenerarea din soft reprezintã o curãțare pentru o perioadã de timp scurtã .
  • RFausto

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o astra j ST 1.7,110 cp, DPF Off(140cp).
Dupa anularea DPF a mers ok masina pana in momentul in care mi a aparut SVS si limitarea de putere( nu depaseam 80 km/h nici cum si se tura f greu ca si cand nu aveam turbina). Dupa ce am oprit motorul si l am pornit iar ,masina si a revenit a fost toul ok pana cand la o depasire in turatii mari aud din nou sunetul bing bing si apare SVS,insa de data aceasta fara sa mai aiba acea limitare. Acum masina merge ok insa nici nu am mai forjato.
Are cineva idee ce ar putea fi?
Astept pareri sa le pot lua prin eliminare in ordine crescatoare in ceea ce priveste preturile.
Multumesc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Diagnoza iti va spune exact unde este problema....altfel nu putem decat sa presupunem ca este una sau alta...nu poti merge pe presupuneri/ghicitori, posibil sa fie de la turbina, goemetria variabila, electrovalva turbo...vezi deja sunt cateva enumerate...de care te apuci si ce faci?
Nu este mai simplu sa efectuezi o diagnoza si apoi , vezi ce este de facut?
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
alex0724 a scris:Am sa o tin pe loc pana imi ajunge acel oring sãptãmana viitoare si am sa vad exact atunci cand o sa dau baia jos sa vad cum sunt si cuzineți! Sper sa nu am probleme cu iei Mulțumesc tuturor pentru sfaturi!

Salut !Ai mai avut probleme dupa schimbare oring ?Din noiembrie de la racirea vremii (eram la Geoagiu si dimineata la pornire mi-a aparut mesajul,, Oil presure is to low ")dar am mers asa pana zilele trecute joi - cand am facut schimbul de ulei si am schimbat si oringul .Vad ca de atunci nu mai am mesajul dimineata .
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Nu mai apare mesajul dupa schimbarea oringului in 99% din cazuri.
Problema mare e atunci cand apare mesajul si la temperaruri ridicate, sau in sarcina, si in unele cazuri nu primesti nici o eroare.
Daca oringul ar fi schimbat la timp, nu ar fi nici o problema.
  • Mirceakia

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2015

  • Mesaj Privat
daniel_san a scris:Vã salut , am vãzut discutiile pe forum si am zic sã vã ajut cu câteva detalii . Eu unul am avut probleme cu motorul de insignia si vreau sã vã spun câteva lucruri. Bãieti problema e mult mai complicatã , o cauzã o reprezintã acel oring din baia de ulei care se uzeazã si astfel scade presiunea uleiului, dar cauza pricipalã o reprezintã filtrul de particule - acesta la regenarare produce temperaturi de pânã la 800 grade C - 1000 grade C . , iar el fiind lipit de blocul motor transferã temperatura motorului , fapt ce duce la dilatarea si uzura acelei garnituri. O altã cauzã este dilatarea blocului motor , iar cuzinetii prind joc pe bloc si vibrochen . Putem schimba acele garnituri oricât de mult doriti dar dacã nu faceti o regenerare completã si filtrul tot încãlzeste motorul nimeni nu scapã de problema deplasãrii cuzinetilor. Cei de la opel nu recunosc problema de proiectare si pozitionare a filtrului de particule. Vorbesc în stiintã de cauzã pentru cã eu am avut probleme cu motorul. Duceti-vã la mecanic si roagã sã punã intre filtru de particule si bloc motor o bucatã de asbest folosit la cuptoare de înaltã temperaturã . Aceastã bucatã de asbest reduce temperatura transferatã motorului cu 40%, si astfel nu mai este afectatã garnitura de la pompa de ulei . Aceastã solutie am vãzut la o masinã insignia venitã din Germania care a avut deja aceastã problemã cu motorul , si a fost reparatã la un sevice autorizat opel . Cei care nu credeti e treaba voastrã eu doresc decãt sã evitati o cheltuialã de 2000 - 2500 Euro .
Curãtarea filtrului de particule se mai face în service cu o solutie chimicã, ar fi cel mai indicat , iar regenerarea din soft reprezintã o curãtare pentru o perioadã de timp scurtã .


"Cei de la opel Sibiu recomandau si instalarea unei placi de azbest ca sa devize caldura. Eu nu am instalat asa ceva... Mentionez ca eu am schimbat preventiv oring ul, iar cel vechi era în stare chiar bunã. Eu am doar 60.000 km cu masina, dar e din 2011."

"Colegul @alladin_ allibaba a pus punctul pe i....nu oring-ul in sine e buba....ci asezarea nefericita a filtrului de particule
Probabil un scut termic ar mai atenua caldura....o placa de azbest ceva.... "

A montat cineva asa ceva?Este loc?Se poate prinde cumva?Si mai ales ,este eficient?Azbestul este interzis fiind cancerigen insa sunt diversi inlocuitori.Poate fi aceasta o solutie pe termen lung?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ca "scut" termic se poate folosi exact tabla/materialul din jurul traseului de evacuare, chiar si protectia rezervorului din zona tobei finale....insa nu am vazut si nici nu am auzit pe cineva care sa incerce aceasta metoda....
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Masina are 170000 km . de izolatie suplimentara se poate dar n-am incercat sau vazut .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR