Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu ai ce sa strici. E un topic aici pe forum, iar daca te iei dupa descriere, poti lucra si cu ochii legati.
Skip ads

  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
salut, am si o problemuta, atunci cand apas ambreiajul sa trec pe liber dintr-o anume viteza, scade turatia sub 900, cam un 500rpm si pe urma revine iar la relanti, asta se intampla de fiecare data cand o las din sarcina.
clapeta si egr curatat dar fara impulsuri de la baterie.
treaba asta a inceput sa intample de curand, prima oara facea mai rar chestia asta, acum a inceput de fiecare data.
  • Trantorul

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara si bine v-am gasit !
Nu stiu daca am nimerit bine, dar as avea nevoie de ajutorul vostru.
Vreau sa-mi cumpar o masina mica, cu 4 usi, sa nu consume exagerat sa detina si ceva caluti sub capota care sa ma ajute cand depasesc un tir, si ... sa fie si ieftina.
Bugetul meu este 1500 euro gata inmatriculata.
Dupa ce am citit de mi-au sarit ochii din cap, io m-am gandit la un Opel Corsa de 1.2-1.4.
Voi ce-mi recomandati ?
Va multumesc anticipat.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Very Happy Nu te încadrezi la ce vrei tu.. Poate o Corsa C pana în 2003, 3usi și motor de 1L.. Cheala, și neînmatriculata.. Dacã tot ai acces la net, dar de ce n-ai colindat site - uri de vânzare auto, n-ai vãzut care-i piața?
Skip ads

  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Masina ai ales-o bine, Corsa C 1.2 75 CP am si eu si face cam ce zici tu. Pretul insa nu l-ai nimerit, n-ai sa gasesti si ieftin si bun - asta e visul tuturor, dar nu stiu cum se face ca multi pun visul inaintea logicii si uite asa se vând si rablele.
Daca-ti iei masina ieftina va fi si proasta, si n-ai sa-ti dai seama de asta la cumparare - atunci ai sa te gandesti doar ca acum ai si tu masina. Nu te zgârci, masina face atat cat dai pe ea, mai pune putin si ia-ti ceva rezonabil ca merita.
  • zcatalin

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Cauta si vei gasi. Nu judeca numai dupa pret. Vezi ce se incadreaza in banii tai, beleste ochii sa nu te pacalesti si aia e. Sfaturi, la ce sa te uiti, gasesti aici. Eu am luat acum 4 ani corsa din 2002, in 2 usi, motor de 1.2 75cp, cu aer conditionat, cu 1000 de euro, inmatriculata cu taxa platita. Masina merge foarte bine si acum, in curand atinge pragul de 300mii de km. Altii ar categorisi-o drept rabla, si poate ca si e, la 14 ani si kilometrii astia. Dar masina cea mai buna e cea pe care ti-o permiti. Nu atat s-o cumperi, cat s-o intretii.
  • sorin3010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
buna seara.
detin un opel corsa c, 2001, motor 1.4xe 90cp.
am urmatoarele erori


am curatat bujia de la cilindrul nr.3 (era plina de funingine), am demontat egr-ul (nu era murdar, urme normale de funingine), am facut test la erg, si functioeneaza, am sters erorile, dar motorul tot un mers neregulat are
care ar fi posibile cauzele, si eventuale modalitati de rezolvare.
va multumesc anticipat
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ca merge neregulat am inteles, dar erorile mai apar sau nu?

E bine ca ai curatat EGR-ul, dar trebuie si verificat sa nu fie ars cumva. Gasesti topic dedicat, cu tot ce trebuie sa faci.
Skip ads

  • sorin3010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
@danut32
Erorile respective, au reaparut pentru a treia oara intr-un interval de circa o luna si jumatate.
Bujiile au fost schimbate acum aproximativ 250 km, stiu ca nu are legatura, filtru aer este curat, filtru benzina este inlocuit de 300 de km.
Si am scris, am facut testul cu opcom la egr, atat cu el montat, cat si cu el demontat, si functioneaza (adica pe perioada cat face testul - START - tija egr-ului iese afara (pozitia deschis) si sta asa pe toata perioada, dupa circa 10-14 secunde revine (pozitia deschis).
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sa nu fie dusa aprinderea electronica, am mai auzit.
Mai poate fi compresia la cilindri, injectoarele, pompa de benzina sau altele care nu le stiu eu.

La EGR: incearca sa-i cureti mufele ca lumea, cu spray de contacte. Eu am patit ceva asemanator cu sonda lambda1, mi-a scos peri albi vreun an de zile cu o eroare persistenta din cauza unei mufe.

Ai scris intr-adevar ca ai facut test la EGR, dar nestiind ce inseamna asta in acceptiunea ta ma gandeam ca e mai sigur sa-i masori valorile tensiunii si rezientei intre niste pini ca sa stii o treaba, fiindca daca doar face click-click cand pui curent pe el nu inseamna obligatoriu ca la temperatura mare va functiona tot asa. Insa e bine si cum ai facut tu.
  • sorin3010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
@danut32
Multumesc frumos pentru raspuns.
Cu aparatul de masura.......recunosc ca nu ma pricep, am facut si testul pompei de alimentare (tot cu opcom), cu motorul pornit, dar si nepornit.
Ar fi binevenit un test de compresie, precum si o verificare a injectoarelor (acest lucru nu l-am facut inca).
O sa incerc si asta, nu costa nimic, dar raman oarecum nelamurit, de ce doar bujia de cilindrul 3 este cu funingine pe electrod si pe langa el...
O sa incerc sa verific fisele, si eventual o bobina de imprumut, pentru a vedea daca are aceleasi simptome.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Poate ai compresie slaba doar pe cilindrul 3, sau poate bujia aia are cu nervii. Incearca cu alta bujie care sigur e buna.
Testul de compresie e oarecum subiectiv, dar daca ai bujia afumata si compresia e de vina se vede.

Nu stiu raspunsul la toate erorile de la tine, ia-le pe rand si vezi ce se intampla.
Skip ads

  • sorin3010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
sorin3010 a scris:buna seara.
detin un opel corsa c, 2001, motor 1.4xe 90cp.
am urmatoarele erori


am curatat bujia de la cilindrul nr.3 (era plina de funingine), am demontat egr-ul (nu era murdar, urme normale de funingine), am facut test la erg, si functioeneaza, am sters erorile, dar motorul tot un mers neregulat are
care ar fi posibile cauzele, si eventuale modalitati de rezolvare.
va multumesc anticipat


buna seara si un an nou va doresc tuturor.
legat de problema erorilor avute pe masina, am vericat compresia pe toti 4 cilindrii, si nu sunt probleme (compresia este in parametri).
am inlocuit bujiile (toate patru), cu bujii NGK.........si nimic.
am bagat in rezervor (fiind putin peste jumatate), solutie de curatat injectoare.
am sters erorile si am scos-o .......la drum. am mers circa 70 de kilometri, in diferite regimuri de turatii, dar preponderent, peste 3000 de ture. dupa ce am facut cei aproximativ 70 de kilometri (chiar mi-a placut cum mergea, demaraj mai bun), am scanat din nou si....nimic.
si cum ma gandeam eu ca poate cu 27 de lei sa fi scapat de problema........a doua zi dimineata, ce sa vezi......au reaparut aceleasi erori.
acum deja este prea frig, dar mai ramane sa demontez rampa de injectoare, si sa mut injectorul de la cilindrul numarul 3, pe cilindrul 2 sau 3, sa vad daca se muta si erorile.
daca mai pot afla ceva pareri sau sugestii........sunt deschis pentru a incerca.
in speranta ca mai pot auzi si alte pareri, va multumesc anticipat si o seara buna va doresc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sa verifici si bobina de inductie...daca si ea e buna....verifica si canistra de carbon si supapa de recirculare vapori benzina.....apoi mai ramane ECU
  • sorin3010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
@catastefan.
multumesc pentru sugestie. am uitat eu sa enumar in descrierea de mai sus, dar am facut si asta. am un coleg cu un opel astra g, motor de 1.6, si dupa o verificare, am constat ca este identica cu cea de pe corsa c motor 1.4. incercarea s-a materializat cu aceleasi erori si cu bobina de inductie de pe masina colegului.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Faptul ca erorile sunt cu statusul Present duce catre ECU!
  • sorin3010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
buna seara.
multumesc catastefan.
uneori la codul de eroare apare si statusul ,,not present"
mi-am indreptata atentia (dupa verificarile anterioare), asupra ecu.
l-am demontat, si spre marea mea surprindere, am constatat ca a mai fost desfacut. oricum conteaza prea putin.
asa arata. l-am dus la un electronist sa incerce sa refaca lipiturile.
sper ca asta sa fie rezolvarea problemei mele.



  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Poate ai noroc si merge, daca nu probabil va trebui sa-ti cumperi altul.
Si eu am avut probleme cu ECU, acum am unul de rezerva dar e de Corsa C (Z12XE), nu cred ca se potrivesc. Iti pot spune pe PM de unde mi-am cumparat eu.
  • sorin3010

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
sorin3010 a scris:
sorin3010 a scris:buna seara.
detin un opel corsa c, 2001, motor 1.4xe 90cp.
am urmatoarele erori


am curatat bujia de la cilindrul nr.3 (era plina de funingine), am demontat egr-ul (nu era murdar, urme normale de funingine), am facut test la erg, si functioeneaza, am sters erorile, dar motorul tot un mers neregulat are
care ar fi posibile cauzele, si eventuale modalitati de rezolvare.
va multumesc anticipat


buna seara si un an nou va doresc tuturor.
legat de problema erorilor avute pe masina, am vericat compresia pe toti 4 cilindrii, si nu sunt probleme (compresia este in parametri).
am inlocuit bujiile (toate patru), cu bujii NGK.........si nimic.
am bagat in rezervor (fiind putin peste jumatate), solutie de curatat injectoare.
am sters erorile si am scos-o .......la drum. am mers circa 70 de kilometri, in diferite regimuri de turatii, dar preponderent, peste 3000 de ture. dupa ce am facut cei aproximativ 70 de kilometri (chiar mi-a placut cum mergea, demaraj mai bun), am scanat din nou si....nimic.
si cum ma gandeam eu ca poate cu 27 de lei sa fi scapat de problema........a doua zi dimineata, ce sa vezi......au reaparut aceleasi erori.
acum deja este prea frig, dar mai ramane sa demontez rampa de injectoare, si sa mut injectorul de la cilindrul numarul 3, pe cilindrul 2 sau 3, sa vad daca se muta si erorile.
daca mai pot afla ceva pareri sau sugestii........sunt deschis pentru a incerca.
in speranta ca mai pot auzi si alte pareri, va multumesc anticipat si o seara buna va doresc



buna dimineata.
s-a rezolvat problema.
vina a fost a supapelor de evacuare pe cilindrul 3, nu exista o etanseitate buna.
am demontat chiulasa, s-au curatat supapele, scaunele supapelor, verificat si prin metoda ,,benzina'' in scaunul supapelor, masurat.
daca tot a fost demontata chiulasa, am demonta/curata/spalat galeria de admisie, egr, clapeta acceleratie, verificat/curatat/spalat injectoare
piese inlocuite, semeringuri supape, garnitura chiulasa, garnitura galerie admisie, garnitura egr, garnitura clapeta acceleratie, termostat (am reusit sa rup stiutul de plastic de la retur), semeringul de la arborele motor (era o usoara urma de ulei), curea distributie, role ghidare distributie, rola intinzatoare distributie, curea accesorii, rola accesorii, antigel, ulei motor, filtru ulei, filtru aer.
,,distractia'' m-a costat 1.500 lei piesele si 250 lei manopera.
rezultatul este unul foarte bun, sesizez o imbunatatire a consumului de combustibil, un raspuns prompt la acceleratie.
va multumesc pentru sfaturi.
o zi buna va doresc
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ECU l-ai refacut sau arata tot asa ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR