Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Domnule Paul era vorba de faptul ca nu poti invinovati oamenii ca si-au luat masini mai ieftine (7k-8k) intretinute/neintretinute in reprezentanta, atat timp cat problemele sunt intalnite pe o scara destul de larga ( precum problema discutata in acest thread ce nu are nimic de-a face cu modul de intretinere ci cu un evident defect de fabricatie)! 160decai cred ca s-a referit la cei 95% care nu au avut noroc vis a vis de aceasta problema!
Skip ads

  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
bux daca ai aerul conditionat pornit este normal sa creasca turatia..aveai clima pornita sau incalzirea cand statea la 1000 de ture?
  • Bux

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2017

  • Mesaj Privat
@160decai - da, incalzirea era pornita. si consumul instant variaza intre 0.8-1.5
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
cand nu ai incalzirea pornita si nici clima pornita consumul instant este pe la 0.8,0.9.
si la a mea insignia cand am incalzirea pornita creste consumul instant si turatia dar acest lucru este normal...
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1,2-1.5 l/h, daca motorul e rece si frig afara, e normal.
La -10 grade, Asa consuma un motor înghețat.
Daca nu scade dupa ce se încãlzește putin, atunci e o problema.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
cand pornesti masina, la rece, e normal sa stea turometrul la 1000rpm 2-3minute
consumul instant e normal, la rece sa fie pana in 1,5
in regenerare, conumul instant sare de 2,0, poate chiar 2,5
  • Bux

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri! M-am linistit un pic.
PS: e prima masina cu filtru de particule si totodata prima masina care probleme asa grave cunoscute. E bine ca se stiu problemele - in felul asta stii la ce trebuie sa fii atent.
  • ctrnovice

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
puteti vinde masinile daca vi se par paguboase si daca nu sunteti pregatiti pentru problemele pe care le au; mie mi se pare o masina buna si raportul pret/calitate este multumitor;
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:1,2-1.5 l/h, daca motorul e rece si frig afara, e normal.
La -10 grade, Asa consuma un motor înghețat.
Daca nu scade dupa ce se încãlzește putin, atunci e o problema.


Pana temperatura lichidului de racire nu atinge 70 grade nu va scade turatia motorului...

ska a scris:cand pornesti masina, la rece, e normal sa stea turometrul la 1000rpm 2-3minute
consumul instant e normal, la rece sa fie pana in 1,5
in regenerare, conumul instant sare de 2,0, poate chiar 2,5


Exagerat insa nu imposibil..., niciodata nu am avut astfel de consum la regenerare, maxim 1,7 l/h...
Mai mult ca sigur sunt ceva probleme pe EGR...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@160decai...am fost curios de chestia cu 95%. Mai exact vroiam sibeu sa stiu cate sunt cu astfel de probleme, insa nu m.am lamurit.
Pe de alta parte...daca turatia sta pe 1000-1100rpm, NU inseamna obligatori ca face si regenerare. Insignia are un sistem de incalzire rapida a motorului pt tempeeaturi si mai scazute...de unde si consum de pana la 1.4. De obicei la o regenerare, consumul sare de 2.0l/h
In rest....doar de bine
  • CDI
  • **
  • 61 mesaje
  • din 24 Mar 2016
  • Insignia 2009 A20DTC
  • Timis
  • CDI

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu am scos-o din service Vinerea trecuta dupa ce am schimbat oringul si sambata am facut cu ea un drum de TM-Buzias apoi Duminica la intors aveam vreo 70 km/h si dintr o data s-a auzit asa un sunet metalic (ca si cum arunci o trusa de scule pe jos si se lovesc una de alta ---nu stiu cum sa explic) din zona motorului...am pierdut puterea in aceleratie si cand incercam sa accelerez ii dadea in nas...am oprit/pornit motoru iar si puterea a revenit dar acel sunet s-a transformat asa ca o bataie acum si se aude de la 2300 ture in sus ...cu cat e mai turata cu atat zgomotu e mai puternic. Se aude ca o elice ce are o paleta rupta sau ceva de genu...

Aveti idee ce ar putea fi ? Sa fi gresit astia ceva cand mi-au pus oringul ? I-am sunat luni si ei imi fac programare dupa 2 saptamani...

De asemenea mi-au zis ca trebuie sa schimb electromotorul ca e cam dus si bateria ca e slaba (m-a lasat de 2 ori cum nu am pornit o aprinzandu-se martorul de la ulei). Electromotorul il schimb dar bateria cand o masor are 12V in loc de 12.5 V cum se recomanda. Voi ce spuneti ?
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Bux a scris:
Pun contactul, stau sa se stinga toate becurile si invart. Turometrul sta in principiu in 1000 ture, nu oscileaza. Consumul instant variaza intre 0.7 si 1.2 sau 1.5.
Dupa ce am citit pe forum, daca in relanti are consumul peste 1 inseamna ca isi face regenerare DPF


Regenerarea nu o sa ti inceapa niciodata imediat ce ai pornit motorul, citeste pe aici si te lamuresti

https://www.clubopel.com/vie...46&highlight=
Skip ads

  • Bux

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc, @canguru!
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
CDI CRED CA AI VIBROCHENUL SI CUZINETII UZATI...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca ai problema ...
Rog un moderator sa-l "tempereze putin pe colegul nostru foarte suparat care incepe sa "strige" de durere...
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
160decai a scris:CDI CRED CA AI VIBROCHENUL SI CUZINETII UZATI...


Si eu cred ca tu ai o problema! Repara masina si bucura-te de ea! Banii vin si duc! Se numeste cash-flow! Smile
In rest, noi sa fim sanatosi. Astea is doar fiare.
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
cu mine va certati?
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
salutare baieti...vreau sa va intreb pe toti care ati ajuns la rectificat motoru si vibrochenu la insignia...a tinut operatia?/ merge bine masina dupa rectificare? cei care au rectificat de mai mult timp a tinut pana in ziua de azi?
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
raspundeti baieti
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu s-a stricat a doua zi ca a venit zâna Maseluta și a dat cu bagheta magica în motor.......
Sincer pui întrebãri stupide. Ceea ce faci tu acum se cheamã spam!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR