Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Problema tine de conditiile de functionare a regulatorului de tensiune,alternatorul face doar ce "zice" regulatorul...,acolo trebuie facute "sapaturi"... Ar fi recomandat sa incerci rezolvarea cu releul de tensiune,varianta originala, ca multi au avut probleme cu relee(regulatoare) de tensiune compatibile... Vrem si ieftin,vrem si bun...,nu intotdeauna se poate gasi!
Skip ads

  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
REZOLVAT
Rotor defect. La turație mare, datorițã forței centrifuge ia masã și nu mai este controlat de releu.
Am schimbat rotorul si problema sa rezolvat.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In cazul tau a fost o exceptie(nu pot argumenta alt punct de vedere),deoarece,de regula,rotoarele au probleme foarte rar de aceasta natura,pentru ca bobinajul este izolat si fixat cu un lac special care confera rezistenta din punct de vedere electric si mecanic(socuri trepidatii,etc)...
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Mai exact, capãtul spirei care merge spre colector în zona de sub tabla de ventilare avea izolația defectã.
Skip ads

  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
UN SFAT
NU CUMPÃRAȚI alternatoare din dezmembrãri dacã nu se permite desfacerea și verificarea colectorului, a periilor, rulmentilor și a semeringului dinspre pompa de vacum.
Eu am cumpãrat un alternator din Cãlãrași (eram prin trecere pe acolo) insã colectoarele erau extrem de uzate, a trebuit sã le inlocuiesc.
Dupã toatã aceastã experientã am constat cã era mult mai ieftin și simplu (am demontat de 4 ori alternatorul) sã cumpãr un alternator nou (refurbișat).
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''(refurbișat).''...,ce ar trebui sa intelegem din termenul folosit...?! Poate am eu goluri in dictionar,dar nu am intilnit,scris sau vorbit,acest termen...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,485
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Termenul este un "englezism" fortat(de balta), dela "refurbished=reconditionat"...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR