Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Cat de des se regenereaza si tot timpul? Indiferent de cate grade sunt afara ?
Skip ads

  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
da, este o logica si cu termostatu asta,,,, deci motoru e rece iarna pt ca termostatu nu lucreaza bine. motorina nu arde la capacitate totala in camera de ardere. iar gazele ies ca la un motor neincalzit bine =mult mai multe dense nearse complet plus ca trebuie recirculate prin egr...deci si mai mult fum. o sa schimb termostatu...unde a ti schimbat voi termostat cu 100 ron?


deci motoru pana se incalzeste in Bucuresti 90 grade dureaza juma de ora dupa dai drumu la caldura in masina ca ti e frig, scade temp si motoru iar nu are 90 grade deci nu e oki pt el. mai stai la un semafor mai te injuri cu vreunu in trafic nu se incalzeste.. si cand se incalzeste ajungi la destinatie trebuie sa l opresti. valabill in oras, la drum intins este alta treaba. morala motorina nu este masina de oras.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Azi am avut iar code 55. Saptamana trecuta aveam regenerare dupa regenerare si code 55. Am iesit autostrada treapta 3 3500 ture am scapat de ea. Normal trebuie sa fie vreo 5 600 grade ta toba sa se faca bine generarea. Azi nu stiu cum a iesit code 55 mai repede. Am si motorina scumpa.
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Mie nu imi dadea nici o eroare, doar facea regenerare peste regenerare, termostatul ii in magazin intre 60 si 80 lei plus manopera .
Acel cod de eroare nu iti explica care este problema ?
Skip ads

  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
code 55 este regenerare filtru particule rulezi incontinuare fara sa opresti motoru,,,
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
si unde l ai schimbat Mircea?
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
In cluj napoca
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Bogdan Pandrea, am avut si eu aceeasi problema si am rezolvat-o schimband termostatul, era blocat pe deschis, vara nu aveam probleme , doar cand era rece, acum chiar daca sunt minus 16 grade afara nu se regenereaza decat dupa 300 de km. Daca nu ai schimbat softul sau daca l-ai schimbat si face tot asa schimba termostatul, nu este scump.
Skip ads

  • florin_elnegro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: Regenerare FAP
Am cumparat masina in Noiembrie 2016. Probleme: Creste consumul instant de la 0.7l/h la 2,5 l/h si scoate fum alb mult de tot....am inteles ca atunci se regeneraza FAP. Dar....am schimbat uleiul acum 800 km si la fiecare regenerare scade cate 7 procente la uzura ( deja a ajuns la 35% life in doar 800 km). Regenerarile astea apar totusi cam des... cam la 100 si ceva de km. Voi ce ziceti sunt probleme grave sau ce ar trebui sa fac sau sa remediez la masina? Multumesc. Opel Astra Sports Turer, an 2011 motor A17DTR, 110 cp.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2011
Cod motor: A17DTR
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Diagnoza in primul rand. Se urmaresc: regulator debit, EGR, pierderi admisie, injectoare, etc.
  • florin_elnegro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru pomptitudinea cu care ai raspuns. Eu nu am avut opel pana acum si chiar nu stiu nimic despre simptome sau anumite defecte ale masinii. Am avut Logan 1,5 80 Cp despre care am fost multumit de partea tehnica in schimb la comfort era 0 fata de opel. Revenind la problema mea creezi este grava ?
Masina am luat-o personal din Germania de la privat .....Multumesc!
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare! Am masina de vreo 3 luni. De atunci am facut vreo 5000 km. Nu mi-am dat seama niciodata cand isi face regenerare. Apare ceva pe bord? O singura data, dupa ce am alimentat de la Petrom, mi s-a aprins becul de la filtrul de particule si a aparut mesajul ca filtrul este plin sa merg la service. Am iesit din oras, si dupa ce temperatura a ajuns la 90 grade, am condus vreo 20 km fara s-o reduc din 2000 turatii iar becul s-a stins, iar de atunci nu mi-a mai aparut nimic.
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Când nu e foarte încãrcat nu se aprinde nimic în bord,când se regenereazã motorul este mai turat la relanti ai sa ai un consum mai mare,de obicei este 05-06 l,iar când se regenereazã este peste 1l.consumul instant. Când mergi la drum întins nu îți dai seama când se regenereazã. Ai sa te înveți pe parcurs,indicat este,cel puțin asa fac eu,sa nu opresti motorul când se regenereazã.
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Aha... Pai, eu nu l-as opri, doar sa-mi dau seama! 😊 Inteleg ca faza cu relantiul este semnul... Multumesc!
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mirel B a scris:Salutare! Am masina de vreo 3 luni. De atunci am facut vreo 5000 km. Nu mi-am dat seama niciodata cand isi face regenerare. Apare ceva pe bord? O singura data, dupa ce am alimentat de la Petrom, mi s-a aprins becul de la filtrul de particule si a aparut mesajul ca filtrul este plin sa merg la service. Am iesit din oras, si dupa ce temperatura a ajuns la 90 grade, am condus vreo 20 km fara s-o reduc din 2000 turatii iar becul s-a stins, iar de atunci nu mi-a mai aparut nimic.

Citeste acest topic, in intregime daca ai rabdare, si ai rezolvarea: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=139465
  • ghyury

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2011 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2008

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=020MdntTw34
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Da, la mine asa am rezolvat problema am schimbat injectoarele si de atunci nu mi s-a mai aprins martorul de la filtrul de particule. Isi face regenerarile la 450 - 500 km exact cum scrie la carte. Altii nu stiu cum au rezolvat-o eu doar am relatat problemele mele pe care le-am avut si s-au rezolvat.
Intradevar trebuie verificat si EGR-ul, curatat sau chiar schimbat.
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
pai si cum formatezi senzorii
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
salut mircea aceiasi problema o am si io doar ca la mine face numai cand motoru e rece daca merg o zi intreaga si motoru e cald pot sa merg si 600km si nu face dar a doua zi daca o pornesc si o las 10 min cand e frig incepe direct cu mesaj in bord
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Unu2013. Verifica termostatul, la mine asta a fost problema, era blocat pe deschis ,nu se incalzea apa si din acea cauza nu isi termina regenerarea 100% si o tot repeta,
Trebuie sa ai si motorina mai mult de un sfert in rezervor a sa isi termine regenerarea, daca incepe in aceste conditii o sa si-o repete cat mai repede si tot asa pana o face in conditii optime sa o faca 100%.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR