160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
masinile de origine asiatica au design-ul interesant si din punctul meu de vedere sunt masini pentru tineri, ochioase, frumoase...
design-ul este preluat in parte de masinile europene dupa o perioada de timp (mai mare sau mai mica).
din punctul meu de vedere si comparativ cu ce fac alti nemti (ex: VAG) opel nu a tinut o generatie de masini mai mult de 10 ani...
exceptand astra care au fost "exportate" la fabricile din afara germaniei (polonia de exemplu).
opel nu a facut facelift la facelift la facelift la facelift (cum face VAG) si sa zica ca are o masina noua...
un facelift e aproape totdeauna mai reusit decat o generatie noua de masini.
la generatiile noi de masini apar probleme care in mare parte sunt rezolvate la facelift sau chiar inainte de facelift, in momentul in care schimba generatia de motorizari.
eu unul ma astept ca noua insignia sa aiba ceva probleme tehnice, nu foarte mari dar probleme care in testele pe care le fac ei sa nu apara deloc...
iarasi, de la o generatie de masini (nu ma refer aici la facelift) la alta mai noua, totdeauna exista plusuri dar si minusuri...
de exemplu, in urma cu ceva timp am mers cu un amic care avea vectra b2 (fost proprietar de vectra a si b1), multumit de masina dar nu prea...
dupa care, la ceva timp am mers amandoi cu masina mea...
a zis ca la confort si stabilitate vectra c este incontestabil peste vectra b, insa se vede ca la vectra c s-au pus la anumite repere materiale de calitate mai slaba decat la vectra b (si aici a mentionat bordul, butoanele, controalele de pe usi si vopseaua aia caiciucata de pe fetele usilior care se jupoaie usor).
iei ceva si dai altceva...
dupa ce a mers cu mine a zis ca daca ar fi in ipostaza de a-si lua alta masina si-ar lua vectra c facelift sau insignia.
eu ma astept ca acest model de insignia sa fie peste actuala insignia.
la design cel putin este peste.
sa speram ca si la confort si dotari sa fie...
design-ul este preluat in parte de masinile europene dupa o perioada de timp (mai mare sau mai mica).
din punctul meu de vedere si comparativ cu ce fac alti nemti (ex: VAG) opel nu a tinut o generatie de masini mai mult de 10 ani...
exceptand astra care au fost "exportate" la fabricile din afara germaniei (polonia de exemplu).
opel nu a facut facelift la facelift la facelift la facelift (cum face VAG) si sa zica ca are o masina noua...
un facelift e aproape totdeauna mai reusit decat o generatie noua de masini.
la generatiile noi de masini apar probleme care in mare parte sunt rezolvate la facelift sau chiar inainte de facelift, in momentul in care schimba generatia de motorizari.
eu unul ma astept ca noua insignia sa aiba ceva probleme tehnice, nu foarte mari dar probleme care in testele pe care le fac ei sa nu apara deloc...
iarasi, de la o generatie de masini (nu ma refer aici la facelift) la alta mai noua, totdeauna exista plusuri dar si minusuri...
de exemplu, in urma cu ceva timp am mers cu un amic care avea vectra b2 (fost proprietar de vectra a si b1), multumit de masina dar nu prea...
dupa care, la ceva timp am mers amandoi cu masina mea...
a zis ca la confort si stabilitate vectra c este incontestabil peste vectra b, insa se vede ca la vectra c s-au pus la anumite repere materiale de calitate mai slaba decat la vectra b (si aici a mentionat bordul, butoanele, controalele de pe usi si vopseaua aia caiciucata de pe fetele usilior care se jupoaie usor).
iei ceva si dai altceva...
dupa ce a mers cu mine a zis ca daca ar fi in ipostaza de a-si lua alta masina si-ar lua vectra c facelift sau insignia.
eu ma astept ca acest model de insignia sa fie peste actuala insignia.
la design cel putin este peste.
sa speram ca si la confort si dotari sa fie...
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ca tot veni vorba despre Mazda6 dar mai ales faceliftul 2015 si apoi faceliftul tehnologic 2016-2017, daca facem o comparatie cu noua Insignia este ca si cum InsigniaB s'ar fi trezit prea tirziu...
Mazda6 2013 cu un design premiat intorduce conceptul skyactive, o caroserie mult usurata, masinile au in jur de 1300kg si motorizari foarte eficiente atit diesel cit si benzina, motoarele pe benzina sint capabile de ciclul Atkinson .
Incepind cu 2015 are in dotarea de serie city brake adica asistenta la frinare pietoni si diferite obstacole pina la 30-40km/h, line assist, unghi mort si introduce I-eloop system de recuperare a energiei de frinare si o restilizare ampla la interior.
Incepind cu 2016-2017 Mazda6 primeste un facelift tehnologic, navigatie imbunatatita hard/soft, sistemul de asistenta la coliziunea frontala este imbunatatit pina la 80Km/h, line assist, unghi mort, G-Vectorig control(un soi de diferential blocabil), head up display cu camera si semne de circulatie si multe altele...
Daca stai sa te gindesti ca ai toate aceste bunatati si altele in versiunea Revolution pentru aproximativ 26.ooo de coco.... , atunci InsigniaB este deja frumoasa adormita.
D'aia zic ca InsigniaB s'a trezit prea tirziu, chiar daca o sa aiba toate dotarile de siguranta si toate gadgeturile existente deja la modelele concurente o sa aiba un pret mult mai mare..., concurenta deja si'a amortizat noile dotari hi-teck. Daca analizam si raportul de fiabilitate al japonezelor, respectiv Mazda, Opel ar trebui sa amane lansarea InsigniaB pina apare InsigniaC - asta daca InsigniaB n'o sa fie un esec tehnic ca de marketing este deja...
Mazda6 2013 cu un design premiat intorduce conceptul skyactive, o caroserie mult usurata, masinile au in jur de 1300kg si motorizari foarte eficiente atit diesel cit si benzina, motoarele pe benzina sint capabile de ciclul Atkinson .
Incepind cu 2015 are in dotarea de serie city brake adica asistenta la frinare pietoni si diferite obstacole pina la 30-40km/h, line assist, unghi mort si introduce I-eloop system de recuperare a energiei de frinare si o restilizare ampla la interior.
Incepind cu 2016-2017 Mazda6 primeste un facelift tehnologic, navigatie imbunatatita hard/soft, sistemul de asistenta la coliziunea frontala este imbunatatit pina la 80Km/h, line assist, unghi mort, G-Vectorig control(un soi de diferential blocabil), head up display cu camera si semne de circulatie si multe altele...
Daca stai sa te gindesti ca ai toate aceste bunatati si altele in versiunea Revolution pentru aproximativ 26.ooo de coco.... , atunci InsigniaB este deja frumoasa adormita.
D'aia zic ca InsigniaB s'a trezit prea tirziu, chiar daca o sa aiba toate dotarile de siguranta si toate gadgeturile existente deja la modelele concurente o sa aiba un pret mult mai mare..., concurenta deja si'a amortizat noile dotari hi-teck. Daca analizam si raportul de fiabilitate al japonezelor, respectiv Mazda, Opel ar trebui sa amane lansarea InsigniaB pina apare InsigniaC - asta daca InsigniaB n'o sa fie un esec tehnic ca de marketing este deja...
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere NOUA INSIGNIA este relativ actualizata la anii 2017 si mai ales la pretentiile modelului. O sa vedem concurenta cu ce vine. Am avut multi ani Opel Omega care "mirosea" a American Car...cu Insignia A pe care o am acum acest feeling a disparut. Iar noua Insignia vine cu elemente de MAzda.......
Stopurile noului model, spatele in general vin dintr-o clasa mai mica Astra, iar bordul.....minimalist..se potrivea pe ASTRA perfect....la INsignia asteptam ceva masiv construit in jurul unui display generos .
Una peste alta aspectul este destul de modern ..totusi departe de etalonul futurist prezentat de marca inainte de lansare.
As fi apreciat o influenta americana pentru model avand in vedere apartenenta grupului GM decat una asiatica......asa imi cumparam Hyundai in PM.
Stopurile noului model, spatele in general vin dintr-o clasa mai mica Astra, iar bordul.....minimalist..se potrivea pe ASTRA perfect....la INsignia asteptam ceva masiv construit in jurul unui display generos .
Una peste alta aspectul este destul de modern ..totusi departe de etalonul futurist prezentat de marca inainte de lansare.
As fi apreciat o influenta americana pentru model avand in vedere apartenenta grupului GM decat una asiatica......asa imi cumparam Hyundai in PM.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Poi concurenta nu are cu ce sa mai vina bre', pentru ca le are pe astea cu dotarile in plus fata de Insignia de fro' 2-3 ani, asta spusei.
InsgniaB sufera de retard inca din nastere. Daca intri pe configuratoare la Passat B8, Mazda 6, Mondeo Mk5 te sperii de ceea ce ofera concurenta.
InsigniaA a adus la data aparitiei multe inovatii tehnice si mai ales de design, InsigniaB se multumeste umil doar sa tina pasul cu concurenta..., aici e problema Opel, dupa cite un model de succes se lasa pe tinjeala.
InsgniaB sufera de retard inca din nastere. Daca intri pe configuratoare la Passat B8, Mazda 6, Mondeo Mk5 te sperii de ceea ce ofera concurenta.
InsigniaA a adus la data aparitiei multe inovatii tehnice si mai ales de design, InsigniaB se multumeste umil doar sa tina pasul cu concurenta..., aici e problema Opel, dupa cite un model de succes se lasa pe tinjeala.
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
iso a scris:Poi concurenta nu are cu ce sa mai vina bre', pentru ca le are pe astea cu dotarile in plus fata de Insignia de fro' 2-3 ani, asta spusei.
InsgniaB sufera de retard inca din nastere. Daca intri pe configuratoare la Passat B8, Mazda 6, Mondeo Mk5 te sperii de ceea ce ofera concurenta.
InsigniaA a adus la data aparitiei multe inovatii tehnice si mai ales de design, InsigniaB se multumeste umil doar sa tina pasul cu concurenta..., aici e problema Opel, dupa cite un model de succes se lasa pe tinjeala.
InsgniaB sufera de retard inca din nastere. Daca intri pe configuratoare la Passat B8, Mazda 6, Mondeo Mk5 te sperii de ceea ce ofera concurenta.
InsigniaA a adus la data aparitiei multe inovatii tehnice si mai ales de design, InsigniaB se multumeste umil doar sa tina pasul cu concurenta..., aici e problema Opel, dupa cite un model de succes se lasa pe tinjeala.
bre, n am vrut sa fiu asa direct incat sa deschid cutia pandorei . Concurentul direct este passat ul , chiar daca are 2-3 ani de delay dar daca ne uitam in curtea ford mondeo, numai in privinta obtiunalelor gasim pornirea din buton cu o generatie , doua in urma sa zic asa...Cand vii in 2017 cu head up display , proiectie pe parbriz, sau cum ii spune ...este cam ciudat..asta este o dotare obosita.
Una peste alta este finut conceputa, rafinata de la interior la exterior dar cum spunea colegul mai sus nu este ff. sexoasa.
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Curentul se numeste "MAZDITA" , nu este vorba de invidie aici pe noul model, eu ca posesor de insignia a dar sincer cum sa numesti un model superior , cu mari asteptari care vine cu stopuri si interior copiat dupa un model deja matur pe piata sa nu mai spui ca este de la o clasa inferioara ? Astra J sau K. Si desigur fata care este un veritabil fecelift la mazda 6. Azi am avut o iluzie optica cand pe contrasens a aparut o masina cu noua masca de insignia....eroare ! Chiar daca era identica aproape, masina se numea renault si era o dubita.....
Repet insignia 2017 este o masina eleganta inca atragatoare dar pentru un fan automobilistic sa zic asa, parerea mea, noua insignia este doar un FACELIFT , un al doilea facelift la primul model insignia a. ( in 2009 insignia 1 a uimit piata automobilistica ! ...si acum uimeste dar nu corespunde cu asteptarile ...)
;;
Repet insignia 2017 este o masina eleganta inca atragatoare dar pentru un fan automobilistic sa zic asa, parerea mea, noua insignia este doar un FACELIFT , un al doilea facelift la primul model insignia a. ( in 2009 insignia 1 a uimit piata automobilistica ! ...si acum uimeste dar nu corespunde cu asteptarile ...)
;;
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
ce puii mei au facut astia dintr-o masina cu sanse sa fie NO 1 in designe ...?
Au renuntat prima data la bordul cu multe multe butoane...... pentru mine era un deliciu.... . La cererea pietei le-au scos dupa bord si le-au pus pe volan......
Apoi au venit cu un bord cu ceasuri digitale ..un hibrid dar dragut...dispay central sus de 9 toli ! promitator... Acum cu varianta noua s a dus dracu si bordul digital integral cum era normal sa urmeze...au copiat astra k ..ok dealtfel, original sus ! Iar pe consola centrala au copiat spatiul liber de la ford mondeo...
Iar la exterior...figurile de stil cu linii cromate care urmaresc plafonul si personalizeaza astra k , acum si insignia ...parca nu sunt suficiente pentru un model de varf de gama......Imi place ca au accentuat profilele prezente pe lateralele masinii.
Grila din spoiler ! lipsa de imaginatie....sau copie reanult ! Partea de jos a spoilerului este mai agresiva mai tunata asa...asta imi place dar este prea putina originalitate in modelul asta !
Seamana cu o struto-camila care copiaza in punctele cheie modele deja existente pe piata DAR in acelasi timp pastreaza aerul de NEW ....
Cred ca opel doreste sa impace cu modelul asta si clientii concurentei....fara sa-i pastreze pe actualii ..... Evolutia este destul de ....usoara....
Au renuntat prima data la bordul cu multe multe butoane...... pentru mine era un deliciu.... . La cererea pietei le-au scos dupa bord si le-au pus pe volan......
Apoi au venit cu un bord cu ceasuri digitale ..un hibrid dar dragut...dispay central sus de 9 toli ! promitator... Acum cu varianta noua s a dus dracu si bordul digital integral cum era normal sa urmeze...au copiat astra k ..ok dealtfel, original sus ! Iar pe consola centrala au copiat spatiul liber de la ford mondeo...
Iar la exterior...figurile de stil cu linii cromate care urmaresc plafonul si personalizeaza astra k , acum si insignia ...parca nu sunt suficiente pentru un model de varf de gama......Imi place ca au accentuat profilele prezente pe lateralele masinii.
Grila din spoiler ! lipsa de imaginatie....sau copie reanult ! Partea de jos a spoilerului este mai agresiva mai tunata asa...asta imi place dar este prea putina originalitate in modelul asta !
Seamana cu o struto-camila care copiaza in punctele cheie modele deja existente pe piata DAR in acelasi timp pastreaza aerul de NEW ....
Cred ca opel doreste sa impace cu modelul asta si clientii concurentei....fara sa-i pastreze pe actualii ..... Evolutia este destul de ....usoara....
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
...si o tot vad numai in versiunea asta "semi-hatchback", berlina s'o fi pierdut pe drum?
O fi mai practica dar nu toti avem de carat sapele pe tarlaua cu cartofi, daca vreau hatchback imi cumpar Astra.
Asta ar fi pentru mine principalul motiv pentru care nu as' cumpara noua InsigniaB, motivele secundare ar mai fi destule... din pacate.
La urmatoarea masina probabil voi face un bis la InsigniaA in varianta facelift sau dece nu o Mazda6 care in acest moment mi se pare a fi best buy.
L.E. ...si cind vezi cit s'au scremut astia de la Opel cu InsigniaB, le'a luat 8ani sa scoata un mare partz anemic, deja rasuflat.
Daca te uiti pe youtube cit tam-tam la comanda si in avant-premiera se face pentru InsigniaB se pare ca si cei de la Opel si'au dat seama ca au ratat de data asta.
O fi mai practica dar nu toti avem de carat sapele pe tarlaua cu cartofi, daca vreau hatchback imi cumpar Astra.
Asta ar fi pentru mine principalul motiv pentru care nu as' cumpara noua InsigniaB, motivele secundare ar mai fi destule... din pacate.
La urmatoarea masina probabil voi face un bis la InsigniaA in varianta facelift sau dece nu o Mazda6 care in acest moment mi se pare a fi best buy.
L.E. ...si cind vezi cit s'au scremut astia de la Opel cu InsigniaB, le'a luat 8ani sa scoata un mare partz anemic, deja rasuflat.
Daca te uiti pe youtube cit tam-tam la comanda si in avant-premiera se face pentru InsigniaB se pare ca si cei de la Opel si'au dat seama ca au ratat de data asta.
- Mr.Opel
- Admin
- 2,275 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,275
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Nu mai are stopurile de Astra...un pas bun...Masina arata binisor....
dar speram sa depaseasca sau sa egaleze in frumusete si eleganta brekul de la Audi, A6 AUDI.... e bine si asa..poate in realitate arata mai bine decat aici in poze. Acum trebuie sa astept iar 8-9 ani cu speranta unui model nou la fel sau mai mult decat elegantul, WAW-ul , Insignia din 2008.
Sa fie bine ..ca sa nu fie rau, pa." !"
dar speram sa depaseasca sau sa egaleze in frumusete si eleganta brekul de la Audi, A6 AUDI.... e bine si asa..poate in realitate arata mai bine decat aici in poze. Acum trebuie sa astept iar 8-9 ani cu speranta unui model nou la fel sau mai mult decat elegantul, WAW-ul , Insignia din 2008.
Sa fie bine ..ca sa nu fie rau, pa." !"
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat