- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
Domnule Paul era vorba de faptul ca nu poti invinovati oamenii ca si-au luat masini mai ieftine (7k-8k) intretinute/neintretinute in reprezentanta, atat timp cat problemele sunt intalnite pe o scara destul de larga ( precum problema discutata in acest thread ce nu are nimic de-a face cu modul de intretinere ci cu un evident defect de fabricatie)! 160decai cred ca s-a referit la cei 95% care nu au avut noroc vis a vis de aceasta problema!
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Bux
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2017
- Mesaj Privat
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Bux
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2017
- Mesaj Privat
ctrnovice
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Daniel a scris:1,2-1.5 l/h, daca motorul e rece si frig afara, e normal.
La -10 grade, Asa consuma un motor înghețat.
Daca nu scade dupa ce se încãlzește putin, atunci e o problema.
La -10 grade, Asa consuma un motor înghețat.
Daca nu scade dupa ce se încãlzește putin, atunci e o problema.
Pana temperatura lichidului de racire nu atinge 70 grade nu va scade turatia motorului...
ska a scris:cand pornesti masina, la rece, e normal sa stea turometrul la 1000rpm 2-3minute
consumul instant e normal, la rece sa fie pana in 1,5
in regenerare, conumul instant sare de 2,0, poate chiar 2,5
consumul instant e normal, la rece sa fie pana in 1,5
in regenerare, conumul instant sare de 2,0, poate chiar 2,5
Exagerat insa nu imposibil..., niciodata nu am avut astfel de consum la regenerare, maxim 1,7 l/h...
Mai mult ca sigur sunt ceva probleme pe EGR...
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
@160decai...am fost curios de chestia cu 95%. Mai exact vroiam sibeu sa stiu cate sunt cu astfel de probleme, insa nu m.am lamurit.
Pe de alta parte...daca turatia sta pe 1000-1100rpm, NU inseamna obligatori ca face si regenerare. Insignia are un sistem de incalzire rapida a motorului pt tempeeaturi si mai scazute...de unde si consum de pana la 1.4. De obicei la o regenerare, consumul sare de 2.0l/h
In rest....doar de bine
Pe de alta parte...daca turatia sta pe 1000-1100rpm, NU inseamna obligatori ca face si regenerare. Insignia are un sistem de incalzire rapida a motorului pt tempeeaturi si mai scazute...de unde si consum de pana la 1.4. De obicei la o regenerare, consumul sare de 2.0l/h
In rest....doar de bine
CDI
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2016
- Mesaj Privat
Eu am scos-o din service Vinerea trecuta dupa ce am schimbat oringul si sambata am facut cu ea un drum de TM-Buzias apoi Duminica la intors aveam vreo 70 km/h si dintr o data s-a auzit asa un sunet metalic (ca si cum arunci o trusa de scule pe jos si se lovesc una de alta ---nu stiu cum sa explic) din zona motorului...am pierdut puterea in aceleratie si cand incercam sa accelerez ii dadea in nas...am oprit/pornit motoru iar si puterea a revenit dar acel sunet s-a transformat asa ca o bataie acum si se aude de la 2300 ture in sus ...cu cat e mai turata cu atat zgomotu e mai puternic. Se aude ca o elice ce are o paleta rupta sau ceva de genu...
Aveti idee ce ar putea fi ? Sa fi gresit astia ceva cand mi-au pus oringul ? I-am sunat luni si ei imi fac programare dupa 2 saptamani...
De asemenea mi-au zis ca trebuie sa schimb electromotorul ca e cam dus si bateria ca e slaba (m-a lasat de 2 ori cum nu am pornit o aprinzandu-se martorul de la ulei). Electromotorul il schimb dar bateria cand o masor are 12V in loc de 12.5 V cum se recomanda. Voi ce spuneti ?
Aveti idee ce ar putea fi ? Sa fi gresit astia ceva cand mi-au pus oringul ? I-am sunat luni si ei imi fac programare dupa 2 saptamani...
De asemenea mi-au zis ca trebuie sa schimb electromotorul ca e cam dus si bateria ca e slaba (m-a lasat de 2 ori cum nu am pornit o aprinzandu-se martorul de la ulei). Electromotorul il schimb dar bateria cand o masor are 12V in loc de 12.5 V cum se recomanda. Voi ce spuneti ?
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Bux a scris:
Pun contactul, stau sa se stinga toate becurile si invart. Turometrul sta in principiu in 1000 ture, nu oscileaza. Consumul instant variaza intre 0.7 si 1.2 sau 1.5.
Dupa ce am citit pe forum, daca in relanti are consumul peste 1 inseamna ca isi face regenerare DPF
Pun contactul, stau sa se stinga toate becurile si invart. Turometrul sta in principiu in 1000 ture, nu oscileaza. Consumul instant variaza intre 0.7 si 1.2 sau 1.5.
Dupa ce am citit pe forum, daca in relanti are consumul peste 1 inseamna ca isi face regenerare DPF
Regenerarea nu o sa ti inceapa niciodata imediat ce ai pornit motorul, citeste pe aici si te lamuresti
https://www.clubopel.com/vie...46&highlight=
Bux
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2017
- Mesaj Privat
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat