- mircea aurelian
- *
- 14 mesaje
- din 06 Dec 2016
- Astra
- Cluj
mircea aurelian
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2016
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
da, este o logica si cu termostatu asta,,,, deci motoru e rece iarna pt ca termostatu nu lucreaza bine. motorina nu arde la capacitate totala in camera de ardere. iar gazele ies ca la un motor neincalzit bine =mult mai multe dense nearse complet plus ca trebuie recirculate prin egr...deci si mai mult fum. o sa schimb termostatu...unde a ti schimbat voi termostat cu 100 ron?
deci motoru pana se incalzeste in Bucuresti 90 grade dureaza juma de ora dupa dai drumu la caldura in masina ca ti e frig, scade temp si motoru iar nu are 90 grade deci nu e oki pt el. mai stai la un semafor mai te injuri cu vreunu in trafic nu se incalzeste.. si cand se incalzeste ajungi la destinatie trebuie sa l opresti. valabill in oras, la drum intins este alta treaba. morala motorina nu este masina de oras.
deci motoru pana se incalzeste in Bucuresti 90 grade dureaza juma de ora dupa dai drumu la caldura in masina ca ti e frig, scade temp si motoru iar nu are 90 grade deci nu e oki pt el. mai stai la un semafor mai te injuri cu vreunu in trafic nu se incalzeste.. si cand se incalzeste ajungi la destinatie trebuie sa l opresti. valabill in oras, la drum intins este alta treaba. morala motorina nu este masina de oras.
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- mircea aurelian
- *
- 14 mesaje
- din 06 Dec 2016
- Astra
- Cluj
mircea aurelian
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2016
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- mircea aurelian
- *
- 14 mesaje
- din 06 Dec 2016
- Astra
- Cluj
mircea aurelian
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2016
- Mesaj Privat
- mircea aurelian
- *
- 14 mesaje
- din 06 Dec 2016
- Astra
- Cluj
mircea aurelian
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2016
- Mesaj Privat
Bogdan Pandrea, am avut si eu aceeasi problema si am rezolvat-o schimband termostatul, era blocat pe deschis, vara nu aveam probleme , doar cand era rece, acum chiar daca sunt minus 16 grade afara nu se regenereaza decat dupa 300 de km. Daca nu ai schimbat softul sau daca l-ai schimbat si face tot asa schimba termostatul, nu este scump.
- florin_elnegro
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jan 2017
- Astra 2011 A17DTR
- Bucuresti
florin_elnegro
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2017
- Mesaj Privat
Simptome: Regenerare FAP
Am cumparat masina in Noiembrie 2016. Probleme: Creste consumul instant de la 0.7l/h la 2,5 l/h si scoate fum alb mult de tot....am inteles ca atunci se regeneraza FAP. Dar....am schimbat uleiul acum 800 km si la fiecare regenerare scade cate 7 procente la uzura ( deja a ajuns la 35% life in doar 800 km). Regenerarile astea apar totusi cam des... cam la 100 si ceva de km. Voi ce ziceti sunt probleme grave sau ce ar trebui sa fac sau sa remediez la masina? Multumesc. Opel Astra Sports Turer, an 2011 motor A17DTR, 110 cp.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2011
Cod motor: A17DTR
Am cumparat masina in Noiembrie 2016. Probleme: Creste consumul instant de la 0.7l/h la 2,5 l/h si scoate fum alb mult de tot....am inteles ca atunci se regeneraza FAP. Dar....am schimbat uleiul acum 800 km si la fiecare regenerare scade cate 7 procente la uzura ( deja a ajuns la 35% life in doar 800 km). Regenerarile astea apar totusi cam des... cam la 100 si ceva de km. Voi ce ziceti sunt probleme grave sau ce ar trebui sa fac sau sa remediez la masina? Multumesc. Opel Astra Sports Turer, an 2011 motor A17DTR, 110 cp.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2011
Cod motor: A17DTR
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- florin_elnegro
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jan 2017
- Astra 2011 A17DTR
- Bucuresti
florin_elnegro
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2017
- Mesaj Privat
Multumesc pentru pomptitudinea cu care ai raspuns. Eu nu am avut opel pana acum si chiar nu stiu nimic despre simptome sau anumite defecte ale masinii. Am avut Logan 1,5 80 Cp despre care am fost multumit de partea tehnica in schimb la comfort era 0 fata de opel. Revenind la problema mea creezi este grava ?
Masina am luat-o personal din Germania de la privat .....Multumesc!
Masina am luat-o personal din Germania de la privat .....Multumesc!
Mirel B
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare! Am masina de vreo 3 luni. De atunci am facut vreo 5000 km. Nu mi-am dat seama niciodata cand isi face regenerare. Apare ceva pe bord? O singura data, dupa ce am alimentat de la Petrom, mi s-a aprins becul de la filtrul de particule si a aparut mesajul ca filtrul este plin sa merg la service. Am iesit din oras, si dupa ce temperatura a ajuns la 90 grade, am condus vreo 20 km fara s-o reduc din 2000 turatii iar becul s-a stins, iar de atunci nu mi-a mai aparut nimic.
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Când nu e foarte încãrcat nu se aprinde nimic în bord,când se regenereazã motorul este mai turat la relanti ai sa ai un consum mai mare,de obicei este 05-06 l,iar când se regenereazã este peste 1l.consumul instant. Când mergi la drum întins nu îți dai seama când se regenereazã. Ai sa te înveți pe parcurs,indicat este,cel puțin asa fac eu,sa nu opresti motorul când se regenereazã.
Mirel B
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
Mirel B a scris:Salutare! Am masina de vreo 3 luni. De atunci am facut vreo 5000 km. Nu mi-am dat seama niciodata cand isi face regenerare. Apare ceva pe bord? O singura data, dupa ce am alimentat de la Petrom, mi s-a aprins becul de la filtrul de particule si a aparut mesajul ca filtrul este plin sa merg la service. Am iesit din oras, si dupa ce temperatura a ajuns la 90 grade, am condus vreo 20 km fara s-o reduc din 2000 turatii iar becul s-a stins, iar de atunci nu mi-a mai aparut nimic.
Citeste acest topic, in intregime daca ai rabdare, si ai rezolvarea: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=139465
ghyury
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2011 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Da, la mine asa am rezolvat problema am schimbat injectoarele si de atunci nu mi s-a mai aprins martorul de la filtrul de particule. Isi face regenerarile la 450 - 500 km exact cum scrie la carte. Altii nu stiu cum au rezolvat-o eu doar am relatat problemele mele pe care le-am avut si s-au rezolvat.
Intradevar trebuie verificat si EGR-ul, curatat sau chiar schimbat.
Intradevar trebuie verificat si EGR-ul, curatat sau chiar schimbat.
unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- mircea aurelian
- *
- 14 mesaje
- din 06 Dec 2016
- Astra
- Cluj
mircea aurelian
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2016
- Mesaj Privat
Unu2013. Verifica termostatul, la mine asta a fost problema, era blocat pe deschis ,nu se incalzea apa si din acea cauza nu isi termina regenerarea 100% si o tot repeta,
Trebuie sa ai si motorina mai mult de un sfert in rezervor a sa isi termine regenerarea, daca incepe in aceste conditii o sa si-o repete cat mai repede si tot asa pana o face in conditii optime sa o faca 100%.
Trebuie sa ai si motorina mai mult de un sfert in rezervor a sa isi termine regenerarea, daca incepe in aceste conditii o sa si-o repete cat mai repede si tot asa pana o face in conditii optime sa o faca 100%.