Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Ene89

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o neclaritate cu temperatura apei. Daca merg cu caldura inchisa in afara orasului imi indica o temperatura de 80 de grade, prin oras in trafic imi ajunge la 92 de grade porneste termocupla, raceste si sta dupaia sub 90 de grade. Daca merg usor si nu e trafic sa schimb la viteze aiurea scade undeva la 80 de grade. Daca pornesc caldura in ceasul care indica temperatura in bord scade de tot dupa care urca foarte putin si raname asa. Caldura baga undeva dupa 4-5 minute, am observat ca baga calumea de poti sa stai in tricou. Mentionez ca am schimba distributia cu pompa de apa. Dupa ce am schimbat distributia indica aiurea si cel de la service mi-a spus ca ar fi sonda de caldura. Am schimbato si pe aia dar tot la fel se comporta. Sa fie oare din cauza termostatului ? Am un astra g 2002 benzina z16se 84 cp.
Skip ads

  • Bradu06

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Meriva 1.7DTH
O parere m-ar ajuta pana mai incerc un service. Simptomele sunt, indicatie ceas temperatura spre zero, la drum lung, dupa 200km abia se misca de pe zero. In Bucuresti, azi la 31grade, s-a ridicat f putin dupa 1 ora. Motorul il simt cam fierbinte si parca nu e normal, zici ca-i soba . Asta ma cam deruteaza, indicatie temperatura apa variabila spre zero si motor foarte fierbinte dupa frecus prin oras. Un service mi-a zis ca termostatul e ok, senzorul ok, poate ceasul de bord nu e. Eu nu prea cred ca e doar indicatia. S-a mai intamplat acum cateva zile, dupa 2-3 ore de mers, bara la bara prin Bucuresti, sa se ridice acul la 90grade si sa ramana acolo, era prima oara cand mi s-a parut motorul foarte incins.
  • danut2006

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o intrebare cine ma poate ajuta si pe mine, de ceva vreme am observat ca nu imi mai porneste ventilatorul de la radiator si apa ajunge uneori si la 100grade,daca pornesc clima pleaca ventilatorul din compartimentul motor nu si cel din fata de dupa grila, intrebarea este, ce senzor sa aiba probleme cel de pe termostat sau mai este unul pe radiatorul de apa? ca nu stiu pe care sa il schimb daca astea ar fi problema pentru care nu pleaca ventilatorul si ajunge apa asa sus peste 90grade.M-am tot uitat pe net si am gasit ca doar senzorul temperatura lichid de racire aflat pe termonstat ar trebui schimbat si vreau sa cumpar dar sa fiu sigur ca asta imi rezolva problema.
Masina este un gtc 1.9 DTH.
multumesc frumos.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Regula spune ca,nici o componenta nu se inlocuieste fara o verificare in cunostinta de cauza. Sa nu te astepti ca cineva pe forum iti poate asigura acea siguranta in rezolvarea problemei,la care visezi... E nevoie de o "comunicare" cu masina...
Skip ads

  • danut2006

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Revin dar de data asta cu solutia Very Happy ,
schimbat senzor termostat, vas de expansiune si teava de pe langa motor care e pentru apa pentru racire, era fisurata la fel ca si vasul de expansiune, iar ventilatoarele din cele 3 relee 2 erau defecte.am curatat releele dar unul ( cel pentru ventilatorul de clima) functioneaza la o singura cuplare a compresorului dar dupa gata nu mai merge, asa ca va trebui sa il schimb cu unul nou.
Asta o spun pentru cine poate sa fie in situatia mea.
Toate cele bune si km fara probleme.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ce te-a determinat sa inlocuiesti senzorul respectiv...,argumenteaza! Sa nu spui ca asa ai citit pe net! Referitor la releu,acesta se poate verifica,alimentind comanda cu 12v si verificind cu un ohmetru daca se inchide corespunzator contactul electric . De inlocuit e usor,mai problematic e sa inlocuiesti doar componentele defecte,in urma unor verificari competente...
  • valny

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit! Sper sa colaboram cu succes si sa ne ajutam reciproc.
Ptr. inceput va comunic ca sunt proaspat posesor de Opel Astra G breack 1,6-16v din 2001. Cam vechiuta dar atata mi-am permis. Are ceva probleme. Una ar fi ca nu stiu de la ce e cablul mufat care intra in dreapta radiatorului (cum te uiti din fata) l-am gasit scos si nu vreau sa-l bag pana nu aflu ce facea. Deocamdata atat. Va multumesc anticipat.
  • Bata Kanda

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare nu imi baga caldura masina .. dar ma gandesc ca o fi din cauza ca am acolo unde setezi caldura si toate cele in consola is si butoanele alea de AC, dezaburire si nu acela care e o masina si in interior e o saceata ce o arata nu stiu cum se numeste si cand pun sa imi dezabureascadoar la parbriz se aprinde becu ala cu masina si sageata ..si nu il pot stinge chiar daca aoas pe el ma poate ajuta cineva va rog !
Multumesc.
Skip ads

  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare la toti ,,opelisti,, am un astra h 1.9 cdti DT, in meniul ascuns temperatura imi urca la 80 grade in aproximativ 9-10 km acum cand temperatura de afara este de -5 grade, apoi in mers ajunge pana la 85 grade dupa care scade la 82, urca iarasi la 85 iar scate pana la 82, daca stau la relanti dupa ce are 82 de grade si tin pe loc la 2000 ture, in max 2 minute temp ajunge la 92 grade si apoi lasata pe liber acolo sta la 92, cand plec din loc incepe sa scada pana la 82. Am verificat cand temperatura era la 83 grade radiatorul si furtunul erau reci, la 87 grade erau calde asta ar insemna ca termostatul nu este blocat pe deschis. Oare asa mare influenta sa aiba aerul rece care ajuge la motor ? Sa am probleme cu termostatul ? Stiam ca temperatura optima de functionare a unui motor este intre 85-95 grade. Nu stiu ce sa mai cred !? 
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Pe timp de vara temperatura in meniul ascuns sta la 87-89 grade cand circul in afara la viteza de 100 km/h, iar in oras in aglomeratie ajunge si la 94-95 grade, m avut surpriza la ore de varf cand se circula bara la bara sa ajunga la 98 moment in care a ponit ventilatoru si a scazut pana la 93 grade. 
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Poate cauza faptul ca merg cu temperatura de 80 grade infundarea dpf-ului ? Sa schimb termostatul imi este teama ca pun unul nou si tot asa merge si nu prea am bani de aruncat pe geam. Ma poate ajuta cineva mai experimentat cu ceva sfaturi ! Ce este de facut ?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Sincer mie nu imi pare sa sa ai probleme din ceea ce relatezi.
Skip ads

  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut Lotg, am citit postarile unor colegi care au acelasi tip de motor ca mine si nu stiu cum reusesc sa aiba constant 88-89 grade acum cand afara sunt cu mult sub 0 grade, eu am temperatura asta pe timp de vara. Acum si daca merg cu 3500 ture si tot nu urca mai mult de 85. Bine nu este concurs cui ii sta temp mai sus 😄😅 dar nu stiu cat de sanatos este pt motor sa functioneze la 82 grade, sa nu mai zic de regenerari dpf care se fac tot la 200 km.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
lasa masina in pace ca nu are nimic. Logan benzinar 1.6 la frig nu mi.a trecut de 60 grade in 40 km. E in parametri, la ce frig e afara.Apoi debitmetrul nu are treaba cu temperatura. Poate termostatul care ar deschide mai devreme, in rest n.are ce sa fie.
  • GabrielRDK

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare, mi-a ramas pe inchis termostatul si mecanicul imi cere 150 lei pt schimbarea lui la un Z16SE, asa sunt preturile manoperei?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
De ce nu ti-l schimbi singur,pe gratis?...Eu asa am facut la Corsa B,la care,ca sa schimbi termostatul trebuie sa demontezi DISTRIBUTIA...lucru nemtesc, "lucru bine facut" (bine proiectat) Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Z16SE trebuie data jos distributia
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
...Si la asta? Sad Cred ca la Astra H pe care am luat-o acum,nu.E pe lant si termostatul cred ca se schimba usor.Z14XEP.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Z14XEP termostatul se schimba relativ usor dar la distributie e de munca si bani.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Dane,multumesc pentru confirmare. Stiu ca la distributia pe lant e mai complicat si...mai scump,dar sper sa nu fie nevoie prea curand.
Din experienta ta,cam la cati km se schimba de obicei distributia la Z14XEP?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR