Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Am regenerari cand apare mesajul in bord si regenerari cand observ ca, creste consumul de carburant la 1.8-2 litri. Am un Audi a4 din 2009 la care regenerarile sunt extrem de rare, 2 in 10000 km. Masina are peste 200000 km si merge foarte mult in oras.
Skip ads

  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Interesant este faptul ca nu doar eu ma confrunt cu aceasta problema. Vad ca este una generala. Ma gandesc in sinea mea daca nu cumva este inca o smecherie gen vw de inregistreaza calculatorul doar anumite regenerari. Am vrut sa anulez dpf dar baietii de la service au spus ca sunt nebun. Mentionez ca dpf a fost dat jos si verificat in prezenta mea.
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Si cum era dpf?
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Dpf era curat. Au verificat si cu o camera sa vada daca exista cenuse in el. Nu este spart. L-au suflat in sens invers cu aer comprimat si vreau sa va spun ca a iesit o cantitate infima de cenuse. Aerul a trecut prin el fara probleme. Debitul de aer a fost destul de mare. Dupa turbina mai este un filtru care arata impecabil. Pe ceramica sau azbest se vede sigla producatorului. Imi pare rau ca nu am facut poze. Sonda landa a fost data jos si ea era neagra dar nu incarcata de funingine. Au verificat inclusiv furtunele. Nimic.
Skip ads

  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Vara ai avut treaba cu ea ....iti scade viata uleiului cu 2 procente dupa regenerare ...ai nivelu la ulei crescut?
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Nu mersu cu ea vara. Am cumparat masina in septembrie 2016 din Germania. Am brut sa fiu sigur ca îmi voi cumpara o masina fara sa fie manarita. In Germania cat am stat o saptamana dupa ce am cumparat-o mu am avut probleme. Am facut 3000 km pana acasa fara nici o problema. Nu am prins nici o regenerare. In Romania insa ma disperat. Ma doare sufletul, masina arata impecabil. Mecanicii dim ziua de azi habar n-au de mecanica fara calculator. Daca le-ai luat testerul din mana i-ai nenorocit.
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Da cate 2 procente scade viata la ulei dupa fiecare regenerare.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu am regenerari f dese nu opresc motoru la 2 3 zile am regenerare dupa cateva regenerari se aprinde si becu in bord dispare dupa o perioada si iar apar la 2 3 zile friguroase. Scoate fum din 2 sau la a 3 a regenerare nu mereu in primele minute uleiul creste scade viata la ulei mereu o resetez. Daca dau drumu la caldura nu ajunge apa la 90 grade si cred ca nu e o ardere completa pe frigu asta. Nu stiu ce sa i mai fac. Astept vara.
Skip ads

  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Iarna nu-i ca vara si nici motorina ca benzina.😄
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Referitor la caldura, poate suna rusinos dar eu am "blindat" fata radiatorului cu carton pentru a se incalzi mai repede antigelul. Masina din 2014, mecanica 1950. Referitor la ulei constructorul da consum de 600g la 1000km. Asa scrie in manualul de utilizare.
  • AVicleanu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut..am o problema cu regenerarea filtrului la opel astra j 2011..in aceasta iarna regenerarile se fac des undeva la 100km fata de anul trecut cand nu a facut deloc toata iarna...defapt poate el a facut dar nu sa aprins martorul...de precizat e ca am avut probleme cu o bujie si am lasat-o cam mult timp pana sa o schimb..intr-un final am fost la reprezentanta si am schimbat-o acum 2 saptamani si mi s-a zis ca datoritaa bujiei nu se faceau arderile complete si de asta se facea mai des..ok am zis perfect deci totul revine la normal acum, numai ca duminica pe 29.01.17 sa aprins matrorul de la filtru am mers mai bine de 1 ora si tot nu si-a favut regenerarea...astazi avand un timp mai liver am plecat iar cu ea am mers 3 ore cu ea turata in 3000 si tot nimic....sa intamplat cuiva cv asemanator sau aveti ceva sfaturi ?
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Bogdan ...sfatu meu e sa o lasi asa pana da caldura si vezi cum se comporta atuncea dupa ce spui tu masina nu are nimic ciudat io zic sa nu te grabesti cu dpf off deocamdata important e sa nu o opresti cand se regenereaza in rest mai vb mai tinem legatura daca mai aflii ceva
Skip ads

  • soso1130

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2013 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2016

  • Mesaj Privat
klod a scris:@47lll
incearca sa cureti clapeta de acceleratie si egr-ul si e foarte probabil sa-ti dispara problema cu regenerarile, senzorul acela de temperatura trebuie formatat , eventual dupa ce cureti egr-ul si clapeta montezi senzorul vechi la loc si il formatezi, sa nu te speri daca masina o sa porneasca mai greu la prima pornire dupa ce cureti piesele respective, salutare
Cu respect. Va rog sa-mi spuneti si mie ce înseamnã sã formatezi senzorul de temperatura si cum se face acest lucru.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca nu poti face tu treaba asta fara un tester, reinitializare parametri.
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@ soso1130,
resetare senzorul de presiune diferentiala am vrut sa zic....si pt a reseta este nevoie de un tester...
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2013 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2016

  • Mesaj Privat
loredan_f a scris:Banuiesc ca nu poti face tu treaba asta fara un tester, reinitializare parametri.
În mod sigur,dar senzorul de temperatura din cate cunosc eu, este o rezistenta,si nu înteleg cum se poate reinitializa.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Se reinitializeaza in CB
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2013 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Am întrebat deoarece am avut de doua ori dtc P2084 care a devenit inactiva dupã prima regenerare DPF iar la reprezenta nu au pomenit nimic despre o eventuala reinitiere a senzorilor.Au zis ca totul este în regula.
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2013 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Va salut.
Am citit cu atentie cele relatate de Bogdan si parca as fi scris eu.Cu aceleasi probleme ma confrunt si eu regenerare dpf cu motorul rece mai ales daca sta un pic in relanti.Totusi ma linistit colegul 'unu 2013", daca are patru masini si toate fac la fel, asa o fi modelul.
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Opel Astra H 1,7 CDTI, 110 c.p, 81 KW, Z17DTJ
Prieteni e prima mea mașina și nu prea pricep nimic în mașini.
Va rog frumos sa îmi explicați și mie cu voi observați ca a început s-au ca are loc deja regenerarea filtrului de particule ?
Se aprinde careva martor, s-au apare careva sunet... ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR