Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Florin Ionescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Stii cumva un cod pentru pompa la z10xe? am gasit vreo 3 modele...doar ca sunt 2 la 700 si ceva de lei si 1 la preturi mai accesibile (255 ron meyle)..la una sh nu prea m-as abona....Multumesc pentru promptitudine!
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Merge de Logan, Cielo, samd in jur de 100 lei, personal am pus de cielo si nu am probleme, mai ales in demaraje.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197
Atentie si la filtrul din ansamblu, cel de sorb (cateodata nu se poate monta decat cel vechi) si suruburile de rezervor.
BOSCH 0986580822, 267 lei
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat si cu valva EGR multumita voua, dupa ce am montat tot sus, nu am scapat de unele probleme si vreau sa va cer sfatul.
(1.2Benzina+GPL 2001 160k)

Simptome:
-Tremur al motorului la relanti
-La atingerea usoara a acceleratiei continua sa urce in ture si mi se pare ca scade greu turatia dupa ce a urcat
-Mai mult fum alb pe toba si mult abur ( se vede foarte tare alb si daca tin mana mi-o umezeste )
-Umfla circuitul de racire ( acel furtun gros negru de la radiator se umfla din cauza presiunii )
-Apa din motor cam sta in 70 de grade si se incalzeste greu ( am aerisit instalatia )
Sa inteleg ca e arsa garnitura si intra apa la motor pe care o scoate prin esapament ? Bea destul de bine lichidul de racire din vas si consuma ulei.

Astept pareri daca sa ma apuc de resegmentare.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Garniturile la EGR. au fost schimbate?
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Da au fost amandoua garnituri egr schimbate.
A schimbat cineva motorul? Ce costuri au fost?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Consuma din lichidul de racire si inainte de interventia la EGR ?
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Da
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
-Tremura la ralanti de la bujii, bobina, prezenta antigelului in admisie. Atentie ca antigelul din ulei contine apa, o parte se evapora si intra in admisie, in ulei ramane antigel concentrat care face uleiul cacao si spuma pe buson.
-Fum alb de la consum ulei si apa in admisie
-Daca umfla circuit racire la cald, deci furtun tare este normal, preie pe buson 1,4bar
-Cu 70grdC ai termostatul care nu inchide sau ac decalibrat
-Garnitura arsa, da cel mai des cea de la distributie si de asta ai antigel in ulei

Resegmentare? Sa inteleg ca a mai fost facuta dar depinde cum si daca s-au inlocuit toate piesele cum spune GM. Toate reperele ajung cam 2,000lei cu tot cu consumabile si solutii curatare. Manopera este cam 1,000lei dar facut cu cap si fara graba ca merge si asa. La piese poti avea surprize si mai sare pretul, termostat, pompa apa, rola intinzatoare, sonda lambda1 sau si 2, etc. Si manopera mai creste daca se curata admisia, catalizatorul etc.
Un motor bun cu distributia schimbata si care nu papa este cam 500euro, se mai gasesc si ieftineli dar in alea clar ca vei interveni. Daca vrei am eu unul bun.
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Sunt interesat, PM
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
M-a lasat motorul si intentionez sa il inlocuiesc cu altul tot z10xe insa, am gasit un motor scos de pe o Corsa C,vanzatorul sustine ca motoarele de pe Agila si Corsa sunt identice si ca fiind tot motor z10xe nu sunt probleme la montaj,asta stiam si eu...intrebarea este cum aflu daca motorul este din seria z10xe si se imbina perfect cu cutia de pe agila?
o zi placuta!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu presupun ca motoarele sunt identice.
Trebuie sa veti grija sa nu luati motor twinport (z10xep) sau x10xe.
Motorul z10xep are prezenta valva de comanda a voletilor in partea dreapta a admisiei
iar la x10xe stiu ca-i lipseste teava exterioara a EGR-ului.
Deci motorul nou trebuie sa aiba sistemul egr si admisia identice cu ale motorului vechi.

Cu siguranta o sa mai completeze cei ce stiu mai mult, bafta sa achizitionati un motor bun !
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
In cele din urma am gasit un motor de Corsa C ce fusese lovita in partea dreapta cu lonjeron rupt,l-am luat cu admisie ,egr si toti senzorii pe el de la Calarasi cu un pret rezonabil de 900 lei ,z10xe este scris pe motor langa serie,admisia si egr aratau bine (nu erau inecate in mazga si ulei) in final nu am rezistat tentatiei de a le face bec pentru ca accesul la admisie este dificil si nu am vrut sa-mi para rau mai tarziu,bujiile erau caramizii,le-am curatat si pe ele.Am pus motorul pe masina si totul este ok,nu tacane,cred ca mi-a pus Dumnezeu mana-n cap:)) mai putin problema veche cu ralantiul care nu tinea o vreme dupa ce scoteam bateria,am curatat egr,throtle,admisia ,am pus ulei de spalare Mobil 10w40, ulei cutie GM1940182 rosu,garnituri evacuare si egr GM,filtru ulei tip mahle Ox 173D cu supapa facut sub sigla Norauto,suruburi,piulite evacuare GM,Wd 40,spray contact,solutie de curatare Triumf,carbusolv la greu,etc,ma doare capul numai ce ma gandesc cat ma costat in final dar...acum,dupa cum toarce ca un motanel parca imi mai alina durerea ce o resimt in buzunar Smile Doar manopera nu ma costat pentru ca am facut eu si nepotul meu totul. Toata cheltuiala asta a fost pentru ca am” ignorat” tacaneala distributiei la motorul vechi si ma impins nu stiu cine sa incerc sa pornesc motorul TRAS la sufa! (sunt hipoacuzic si inca nu m-am acomodat cu proteza,(probabil ca nu voi mai avea niciodata auzul fin dinainte ) sau cum se spune ...Tu sa fii sanatos ca belele curg!
Sper ca postul meu sa dea de gandit celor ce trag de motoare pana crapa.
Cu speranta ca agilisti au invatat ceva din postarea mea va urez multi km fara evenimente cu Agila!
O seara placuta tuturor si in special D-lui Cuciureanu si moderatorilor Opel carora le datorez tot ce am invatat,sper sa-l intalnesc intr-o buna zi pe Dan Cuciureanu si sa-l fac sa nu regrete pentru ajutorul pe care la oferit agilistilor !
Skip ads

  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
PL500 a scris:Si eu presupun ca motoarele sunt identice.
Trebuie sa veti grija sa nu luati motor twinport (z10xep) sau x10xe.
Motorul z10xep are prezenta valva de comanda a voletilor in partea dreapta a admisiei
iar la x10xe stiu ca-i lipseste teava exterioara a EGR-ului.
Deci motorul nou trebuie sa aiba sistemul egr si admisia identice cu ale motorului vechi.

Cu siguranta o sa mai completeze cei ce stiu mai mult, bafta sa achizitionati un motor bun !

Multumesc de promptitudine! mi-ati fost de mare ajutor,eram in negurã cu motoarele astea,cand am vazut teava EGR identica cu a motorului meu am stiut ca fac o alegere buna!
O seara placuta!
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut !
Sunt hotãrât sã schimb distribuția.
Dacã tot este demontat capacul distribuției și dacã intenționez sã schimb și simeringuri supape la Agila personalã motor z12xe,este obligatoriu necesar sã demontez chiuloasa ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Singur distributia?
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Dom.profesor, nu am probleme deosebite cu motorul în afarã de faptul cã trebuie schimbatã distribuția(clãnțãne diesel-204.000Km) dar mã gândesc sã fac o lucrare de amploare în perioada asta când bântuie beleaua de virus :schimbat distribuție,pompa lichid rãcire,simeringuri supape(cu toate cã nu ies multe gaze în capac culbutori).
ÃŽntrebare: pentru a schimba simeringuri supape este obligatoriu necesar sã desfac chiuloasa pt a le înlocui sau existã și alt mod sã schimb simeringuri supape fãrã a demonta chiuloasa ?
Aveți alte sugestii sau mã mãnâncã pe mine pielea fãrã rost referitor la schimbatul simeringurilor supapelor ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ma suni.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Se pot inlocui simeringurile supapelor fara demontarea chiulasei, folosind o sursa de aer comprimat
ce se introduce in cilindru (cu pistonul la p.m.s.) prin intermediul unei reductii infiletate in locul bujiei.
Desi e vorba de un alt motor, asa ca procedura generala, link aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=136263
Daca e oportun sau nu de schimbat: nu ma pronunt categoric, dar daca nu scoate fum albastru la pornire le-as lasa in pace.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
D-l Dan vã voi apela telefonic dacã nu mã descurc cu distribuția și pompa de apã.Ideea era cã,dacã tot umblu la distribuție,sã schimb și simeringurile supapelor dar dupã cele sugerate de PL500 ,nu mai este cazul.
@PL500: La pornire,motorul nu scoate fum albastru pe țeava de eșapament.ÃŽn consecințã,așa cum mi-ai sugerat,voi renunța la înlocuirea simeringurilor supapelor întrucât nu are rost ,,sã mã leg la cap dacã nu mã doare,,
Am citit cu interes tutorialul pe care mi l-ai indicat,este interesant și atunci când situația va impune voi urmãri și voi proceda conform instrucțiunilor de acolo bine-înțeles adaptate pt. motorul z12xe. ÃŽntre timp voi cãuta sã mã dotez cu scula KM-565(presã arcuri supape) sau îmi voi confecționa una adaptatã pt.z12xe și ștuțul pt. aer comprimat cu filet pt. orificiu bujie.
Nu intenționam sã demontez chiuloasa. Pt. acest aspect v-am solicitat pãrerile cum aș putea schimba simeringurile supapelor fãrã demontarea acesteia.
Vã mulțumesc !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Simeringurile supape au o varsta mare, ce sa mai ceri de la un cauciuc ... de la un o-ring a explodat o naveta. Acum daca tot desfaci este cazul de inlocuit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR