Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Doi pini sunt ok .
Daca zici ca ramane aprins martorul de gaze motor, atunci cablajul ori mufa ce intra in egr sunt defecte, ceea ce inseamna ca tu de fapt ai mers ca si cum ai avea mufa scoasa din EGR, adica in limp mode.
Se pare ca ti ai luat alt egr degeaba.
Skip ads

  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Asa este, am mers in limp mode, cum ajungea la 50-60 la ora... gata...
Problema s-a rezolvat, mecanicul, Dorel, cel ce mi-a schimbat galeria, a inversat doua mufe, mufa de la egr cu cea de la actuator, motorasul swirl.
Acum s-a schimbat mufa, trage masina de rupe, dar pana la 120.... iar intra in limp mode din cauza filtrului de particule DPF-ul, care e infundat 100%, si nu da voie la turbina sa functioneze cum trebuie, spune ca e problema la geometrie....
Oricum pana in 120 chiar trage super. Mai multde 120, nu e legal...Smile.
Urmatoarea operatie, DPF jos, resoftat. Gaze in masina, tot din cauza la dpf am, imi da la o imbinare, sper sa rezolv problema cu eliminarea DPF-ului.
Acum am scapat de martori si erori prin bord, si vad ca nici suierat la turbina nu se mai aude dupa ce am forjat-o putin.
Am probat-o cu amandoua egr-uri, trage foarte bine, acum am unul in plus, din cauza lui Dorel.
L-am luat cu 200, tot cu 200 pleaca la vanzarea, trebuie sa stangem bani de DPF OFF.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Bine ca ai clarificat ce are! Succes in demersurile viitoare!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu trebuie schimbata galeria... daca citeai cu o pagina inainte ramaneai si cu bani de remap+egr off+dpf off...
Skip ads

  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Consumul nu va fi afectat daca optez pentru eliminarea clapetelor? Acum nu mai am incotro deoarece cade tija dupa max 10 km.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu nu.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu as putea spune ca afecteaza consumul, dar in bine. La masina mea a scazut!
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am facut si eu operatiunea de eliminare a clapetelor, nu recomnad sa-l faca cei care nu au rabdare, scule si cunostinte minime de mecanica. Sunt foarte incantat de cum merge acum masina, porneste bine, relantiu stabil mai repede, intra mai bine in ture si parca trage mai liniar. Va arat cateva poze despre cum am facut dopuirea admiei.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Imi place surubul. Trebuie facut asa la toate . E mai putin de lucru
  • Patruca Valentin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Unde as putea gasi acele dopuri care vin puse in locul clapetelor sau din ce material trebuie facute?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu te mai complica cu dopuri. Se sparg clapetele vechi, se da filet si se pun suruburi. Se poate face si in service
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:....Am facut si eu operatia... Va arat cateva poze .....

Salut, a iesit super, ne poti spune si noua cum ai curatat galeria?
Skip ads

  • am-draci

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Care este clapeta care actioneaza restul clapetelor ? de la stanga spre dreapta. Am tija ok si ma gandesc sa o fixez la loc cu ceva poxipol ?
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
De la stanga la dreapta cum te uiti la motor, a treia clapeta este singura ce este actionata de actuator (motorasul de sub galerie).
Vezi insa sa nu iei teapa> toate tijele Swirl sunt ok, adica nu au ce sa pateasca altceva decat sa cada din capul clapetelor.
Problema este inauntrul galeriei, unde clapetele pot fi blocate de calamina. Ai observat daca poti sa misti clapetele, adica le poti roti liber?
Nu am inteles insa ce vrei sa faci tu de fapt> adica vrei sa blochezi clapetele in pozitia deschis, cu ajutorul tijei pe care o lipesti cu poxipol, sau vrei sa fixezi tija la locul ei pentru a actiona clapetele ?!?
  • am-draci

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Vreau sa o pun la loc. Clapetele nu sunt blocate. A 3-a era singura care nu se misca cand impingeam cu o surubenita. Probabil ca motorasul respectiv o tine fixa.
Cand am pornit motorul clapeta 3 s a miscat din pozitia initiala ceva de genu de la ora 10 la ora 12 in sensul acelor de ceas.
Sincer nici nu mi dau seama ce e defect, doar ca tija aia nu e la locul ei.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da, clapeta trei e actionata de motoras, iar in mod normal trebuie sa oscileze intre ora 10 si ora 14. Tija nu mai este la locul ei, adica fixata pe clapete, deoarece acele capete de ebonita rotunjite de pe clapete , precum si cele 4 capacele tot din ebonita ale tijei (care trebuie sa stea fixate pe capetele rotunjite), s-au tocit de la frecare si au sarit de pe pozitii. Practic de aceea au aparut in scopul repararii acele capacele metalice (din alama) care se pot fixa pe tija in locul celor de ebonita, pentru a nu se toci asa de repede...
  • am-draci

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ce facatura by Opel...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu e facatura by opel, toate motoarele cu 4 valve / cilindru au chestii asemanatoare...

La vag de exemplu am vazut ca se desfac niste surubele de undeva de pe galeria de admisie, surubele care ajung in motor si acolo lovesc si in piston si in chiulasa, facand si zgomot dar lasand urme pe ambele mentionate mai devreme... Au avut un lot intreg de motoare cu problema asta... Cand au vazut ca e groasa si ca busesc motoarele au facut rechemare la lotul intreg schimband galeria de admisie cu alt model care nu mai avea problema asta.
Eu zic sa nu te plangi, ar trebui sa vezi cum se schimba egr-ul la 1.6 tdi (si unii se plang ca pica si inainte de 100.000 de km, e problema cunoscuta la motoarele astea) si cat trebuie sa te chinui.
Apoi schimba egr-ul la 1.9 cdti... Daca ai sculele necesare dureaza maxim 30 de minute (inclusiv berea).
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
O fi facatura by opel dar rezolvarea nu costa multi bani, cu o foaie de o suta de euroi o rezolvi permanent si nu mai ai probleme si iti mai raman bani de o betie 2-3 zile
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ca o fi la opel sau la alte marci, si din punctul meu de vedere este o facatura, o complicatie inutila care creeaza multe batai de cap, intrucat motorul merge foarte bine cu galeria goala.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR