Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • olirazvan

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Si mie imi aparea mesajul SERVICE VEHICLE SOON de fiecare data cand puneam contactul si la cald si la rece. Astazi am fost la un service pentru o diagnoza si mia gasit urmatoarele coduri:
P039C-variatia de presiune cilindrul 1 prea mica scurt circuit la baterie
P0398-circuit senzor presiune cilindrul 1 tensiune prea mare
P0399-semnal intermitent in circuitul senzorului de presiune
P0671-circuit comanda bujie preincalzita cilindrul 1
P064C-performanta modul comanda bijii preincalzite
Imi poate explica si mie cineva ce reprezinta toate astea. Multumesc

Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Bujia incandescenta!
  • olirazvan

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc. Acum a verificat un mecanic si fisa la bujie nu facea contact cum trebuie. O sa vad daca imi mai apare mesajul
  • Bux

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Mi-a aparut si mie eroarea asta acum 2 zile. Am fost la Opel Arad (Grup West) si dupa o diagnoza mi s-a spus ca una din bujii e problema.
Evident una cu senzor de presiune pe ea, deci cea mai scumpa Smile

M-a costat 420 lei bujia, 45 lei manopera si 90 lei diagnoza (inainte si dupa). Total: 555 lei. Eroarea a disparut.
Skip ads

  • RFausto

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Turbina reconditionata . Totul ok acum.
  • AlexSFlavius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut referitor la colegul de mai sus,am avut si eu aceea eroare cu "nivel ulei scazut,opreste motorul" am schimbat oringul la pompa de ulei si acum la frig nu imi mai da eroarea aceea ,iar cand am dat baia de ulei jos am verificat si cuzinetii la palier si sunt in regula.Nu te speria eu am mers cu eroarea vreo 3 sapt asa,uzura se produce in timp,nu pe loc dar nu astepta ca altii sa se stinga si sa mergi spunand ca este ok.Opreste motorul atunci cand iti apare si dupa aia mai pornestel o data,dar ma repet schimbal cat mai curand posibil si nu te duce la orice service chiar si asa la cele autorizate de Opel sunt niste jegmanitori,am fost eu sa intreb ce si cum si dupa ei mi ar fii demontat o parte din motor sa imi schimbe oringul.
  • AlexSFlavius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Din pacate eu am avut o problema mai nasoala cu Opel ul ,am achizitionat masina in 2016 Iunie,am avut eroriile acelea care multi spun ca sunt de la bujiile acelea pe senzori dar nu am schimbat bujiile pana nu s au ars,am avut probleme si cu furtunul de la intercooler asa zisul furtun care cam la toate au fost cu probleme ,iar acum mai nou am avut probleme la Arad cand sa trec vama,mi a aparut service soon in mers,am zis sa opresc sa verific,cum cred ca ar face oricine,am oprit motorul iar dupa aceea la pornire se auzea un zgomot urat si il opream dupa care il reporneam iar dupa a 2 pornire si a revenit,la un moment dat nu o mai simteam ca trage bine inteles m am intors din drum iar pana la mine in localitate masina a mers de zici ca era noua,am ajuns la service am pus tester mi au aparut aceste erori , Cranshaft Position Reluctor Wheel ( P1325),Camshaft position sensor (P0344),Crankshaft Position - Camshaft Position (P0016) ,Mass air flow sensor (P2282),le am sters iar acum nu imi mai apare nimic si merge normal cum va explicati ?
  • AlexSFlavius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut am revenit,am rezolvat codurile de eroare,am schimbat si bujiile caci toate 4 erau pe senzori,practic nu mai aveam nici o eroare,dar mi a aparut alta problema,am facut ieri,un drum mai lung Hunedoara-Brasov si retur ce am obsv ca dupa o distanta de 200 km aprox.imi da service soon si imi scapa ulei in zona filtrului de ulei,tura trecuta am schimbat si filtru de ulei am zis ca poate garnitura respectiva filtrului era defecta sau prinsa gresit,dar vad ca continua sa imi scape ulei pe acolo,daca merg prin oras nu scapa ulei nu am nici o treaba,dupa ce am stat pe acolo la Brasov,cand am pornit motorul nu imi mai aparea SVS,dupa ce am parcurs cam tot asa 200 km ,mi a dat iarasi SVS. Aveti idee daca ,capacul de la filtru de ulei fiind din plastic sa se dilate ? la temperaturi mari ?
Skip ads

  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
azi, la o pornire mai brusca de la semafor,mi-a aparut in bord SVS, i-am dat cancel din buton si a disparut, masina neavand nicio manifestare ca e ceva in neregula.ajuns acasa am legat-o la OPCOM 2014 si singura eroare memorata a P2138-00 accelerator pedal position (APP) sensor 1-2 not plausible.din cate am citit e ceva cu senzorul de la pedala de la acceleratie, care nu cred ca se repara, ci mai degraba se schimba.
  • AGavrilCiocan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut, detin un Opel Astra J Sport Tourrer fabricat in anul 2011, luna a 3-a. Eu personal il detin din luna Septembrie 2016. Cand am cumparat masina i-am facut o verificare totala, cei de la reprezentanta mi-au spus ca masina e in regula, nu necesita investitii, e.t.c... Eu i-am schimbat uleiul si filtrele dar nu la reprezentanta. Acum, dupa 7000 km parcursi de cand am schimbat uleiul si aproximativ 11.000 de cand am cumparat-o, imi apare "service vehicle soon" in bord. Aceasta eroare imi apare imediat dupa ce pornesc masina, nu am observat sincer schimbari in mers, sau alte chestii.. Am resetat acum 2 zile dupa ce am parcus cei 7.000 de km si chestia aia din bord la Ulei, dar tot imi apare aceasta eroare.. Sa fie oare nevoie doar sa merg la service sa ii dea reset? Multumesc!


Ultima modificare facuta de AGavrilCiocan la Mie 01 Mar, 2017 9:49 pm
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mesajul ala e urmare a unui cod de eroare. Trebuie citit codul si apoi vezi despre ce e vorba... posibil sa fie o bujie incandescanta.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
.......Furtun turbo fisurat .....
Skip ads

  • AGavrilCiocan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2017

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Mesajul ala e urmare a unui cod de eroare. Trebuie citit codul si apoi vezi despre ce e vorba... posibil sa fie o bujie incandescanta.


Am observat si faptul ca dimineata, dupa prima cheie (sfert de cheie), a avut un moment de ezitare sa porneasca dupa care a pornit, asta poate sa fie tot din cauza bujiei / bujiilor ?
Adica nici cand au fost -10 grade afara nu a avut ezitarea asta, pornea la sfert de cheie (dar nu imi aparea aceasta eroare). Multumesc.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Bineinteles ca o pornire mai greoaie si "tremurata" a motorului poate fi cauzata de bujii.
Iar mesajul SVS poate fi dat de arderea unei bujii. Trebuie sa afli codul de eroare... si asa afli si daca e de la bujii, si de la care bujie.
  • AlexSFlavius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut nu vreau sa te induc in eroare,am avut si eu un zgomot ciudat in partea stanga cum te uiti la motor,curand am avut eroare senzor ax cu came,am schimbat acel senzor si dupa o verificare,mi a aparut din nou tin sa comentez,de data asta mi a ramas si ESP aprins in bord si masina cu cheie adicca Service,bine inteles acel zgomot si eroare ar trebui in ultima faza verificat la distributie,mi a dat jos distributia,totul era in regula,dupa am zis sa verificam pinioanele ghiciti ce am descoperit,pinionul de la ax cu came,pana de pe pinion era uzata si fisurata...la mecanic nu ii venea sa creada nu scrie nici unde in carti ca de exemplu la distributie cand o schimbati verificati si acel pinion nici prin gand nu cred ca va trece ca poate sa fie fisurat,dupa ce am remediat problema,inlocuit pinion pe Original,am scapat de acel zgomot si la fel si de eroare. Am mai povestit pe forum,pana aici am avut mai multe de schimbat la ea,deci tin sa va spun va apare o eroare,verificati cu atentie si nu vor fi probleme. Eu am avut si presiune ulei scazut,la fel am schimbat oringul minune de la pompa de ulei,si avand ecoflex,am avut si eroare pe cilindrii care s a constatat a fi bujiile.
  • AlexSFlavius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Apropo si cu ce am scris mai sus cu petele care pareau a fi ulei,am rezolvat era de la burduful de la planetara,caci nu e ulei este vaselina. Numai bine sper ca imi mare parte v am ajutat cu anumite detalii bafta multa.
  • DSiMioara

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2017

  • Mesaj Privat
O idee cam la cati km se schimba oringul minune ?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat oringul odata cu distributia si o sa il schimb din nou la urmatoarea distributie, asa consider eu ca este ok pt masina mea ....
  • DSiMioara

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2017

  • Mesaj Privat
A pai daca il schimbi asa rar nu e de speriat.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Din ce am observat probleme au fost in principal la masini peste 4 ani vechime si peste 100.000 dar au fost si exceptii cu masini mai noi( parca era un coleg care a avut probleme pe la 70k)
Daca masina are cativa ani pt siguranta si linistea ta schimba l
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR