Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • droll

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Cati km ai facut dupa toate astea ?
Astept cu nerabdare rezultatul .
Aa si cam cat te-au ajuns toate astea?
Merci pentru informatie !
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am aproape o lunã de când am schimbat uleiul și aproximativ 1000 km parcurși.
Azi sa aprins iar mesajul în bord ,filtre îs Full continue driving,și nu sa mai stins. Am mers aproximativ 100 km.in afara orașului turat și tot nu sa stins. Am ajuns acasã și am verificat uleiul, era cu mult peste nivel,eu cred ca este problema cu vreun injector nu are cum sa fie de la dpf sa distrugã uleiul asa repede
Menționez ca am urmãrit tot timpul sa nu ratez nici o regenerare.
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Iata un articol interesant distribuit pe FB in grupul "Club Opel Astra J - Romania de Iulian Cioaca:
http://piataauto.md/Stiri/2...re-particule-DPF/
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Azi am fãcut o diagnoza și a ieșit ca am egr-ul defect și cicã de asta se regenereazã filtrul asa des.
Am doua zile decând nu se mai stinge mes.din bord.
Este posibil sa influențeze egr-ul regenerarea?
Menționez cã mașina se comporta normal ,pornește ok și trage normal.
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da, e foarte posibil.
  • droll

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2017

  • Mesaj Privat
@doruc : ce noutati ai ?
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
cuculica a scris:Azi am fãcut o diagnoza și a ieșit ca am egr-ul defect și cicã de asta se regenereazã filtrul asa des.
Am doua zile decând nu se mai stinge mes.din bord.
Este posibil sa influențeze egr-ul regenerarea?
Menționez cã mașina se comporta normal ,pornește ok și trage normal.


Am eu un EGR bun de pe masina mea, l-am inlocuit datorita unei interpretari gresite a codurilor de eroare. Ti-l pot vinde sau da la schimb cu un Op-com V2015 (am vazut ca si tu erai interesat de unul in sectiunea dedicata Smile )
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@40nik,momentan vãd cã nu mai face figuri,am curãțat egr-ul și admisia,am șters toate erorile si vad ca e ok,ținem legãtura dacã apare iar eroarea te contactez,Op-com vad ca e greu de gãsit momentan.
Când ai anulat dpf-ul ai anulat și egr-ul?
Skip ads

  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Da, e anulat din soft, fizic il am montat pe cel cumparat dar cu mufa decuplata.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Bãnuiam eu ca asa îl ai,decând ai anulat dpf-ul și egr-ul uleiul cum se comporta?ar trebui sã se îngereascã mai greu așai?
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
De inegrit e normal, nivelul e normal adica nu mai creste. Km cam 3000 si Life oil 98 ℅
  • HGabriel855

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
unu 2013 a scris:A curatat cineva dpf la odorhei?

Salut.
Da am curatat eu, nu e cine stie ce afacere, dupa 30 km de la montare DPF a inceput iar cu regenerarea. Dupa alti 80 km iar regenerare. Nu stiu nici eu si nici mecanicii ce sa mai facem la masina.
Skip ads

  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Se curata egr-ul si se schimba senzorul diferential.
In plus cand se monteaza senzorul diferential trebuie si resetat cu un tester.
Am avut problema asta pe astra j 2.0 si de cand am schimbat senzorul nu am mai avut niciun fel de probleme....
  • HGabriel855

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Klod, ne poti da mai multe informatii cu schimbatul de senzor si ce setare/resetare trebuie facuta la acest senzor? Sa cerem in mod expre aceasta resetare. Senzor am gasit nou si origine cu 205 ron. Il cumpar dupa sarbatori. Mersi.
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@HGabriel855, din cate imi aduc aminte, pt ca problema asta am avut-o cu ceva ani in urma, mecanicul care a lucrat la masina mea a schimbat uleiul si filtrul de ulei, egr-ul in garantie ( egr-ul se poate doar curata si nu neaparat inlocui), a curatat clapeta de acceleratie si a schimbat senzorul diferential din cauza caruia o data la doua/trei regenerari masina ramãnea fara putere, nu finaliza procedura de curatare al dpf-ului si crestea usor nivelul in baia de ulei datorita motorinei care nu o mai ardea. Mecanicul a zis ca o data instalat senzorul nou trebuie resetat pt a se relua ciclul de curatare al dpf-ului de la zero, adica masurarea gazelor, in teorie ar trebui schimbat si uleiul deoarece odata crescut nivelul de ulei in baia de ulei acesta este contaminat cu motorina.
Daca ai un prieten cu un tester delphi/autocom poate sa faca treaba fara probleme, merge la sectiunea motor, tip motor, si cauta vocea "senzor diferential" si acolo se gaseste procedura de resetare. Un senzor original costa in jur de 25-30€.
  • MugurC

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 a17dtr ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Oameni buni.
Am scapat de filtru de particule in primavara si bine am facut.
Am cautat pe internet pana am gasit pe cineva care se ocupa de asa ceva in colaborare cu Opel Italia si in 4 ore m-am urcat in alta masina.
Are mult mai mult nerv, consumul dupa o suta de km a scazut semnificativ (adica la jumate). In treapta 6, la 120km/h, pe autostrada, mi-a aratat si un consum de 3.9l% Catalizatorul a ramas pe locul lui. Voi vedea ce fac la ITP, pentru ca oricum nu dadeam 1600 euro pe un filtru nou.
Va sfatuiesc sa faceti si voi. Nu scoate fum si merge mult mai bine.
  • ruk

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2013

  • Mesaj Privat
droll a scris:Buna ziua,

Sunt nou pe aici, si de ceva timp posesor Opel Astra.

De ceva timp imi apare in bord mesajul 'Diesel particule is full, continue driving' bineinteles si un martor in dreapta si bineinteles nelipsitul fum alb,albastrui. Dupa ce continui sa merg (10-15-20 min) mesajul dispare la fel si martorul. In timpul regenerarii consumul de conbustibil creste (Ex: daca sunt stationat consumul instantaneu creste de la 0.4L/H la 1.8-2.4L/H)
Da, am fost la tester, ca tot omul care nu mai vazuse asa ceva sa vad daca este normal. Acolo mi s-a spus ca este normal ca la un interval de 350-400 km isi face regenerarea respectiva
Are doua tipuri de regenare : silent (in care nu te avertizeaza in niciun fel dar creste consumul instantaneu si se tureaza singura , sta in 1000rpm) si cea in care te anunta si consumul un pic mai mare.
Am spus ok , ce fain, face treaba singura.

Alte chestii nu s-au vazut la tester, doar ca un injector ar fi putin mai lenes decat ceilalti dar nu este ceva de speriat si sa alimentez o perioada cu motorina mai buna si eventual un aditiv la cateva plinuri.
Bun, am facut si asta.

Problema este ca isi face prea des regenerarile, nu apuc sa fac kilometrii respectivi (maxim dar maxim 50) si in plus ca din cauza asta , nu mai calculeaza viata uleiului din motor corect. Am 2000km de la revizie si deja imi afiseaza ca uleiul este dus(Remaining oil life 10%), dar el este acolo la nivel si arata bine. Din ce am inteles el scade viata uleiului la fiecare regenerare a filtrului.

O curatare fizica a fitrului ajuta? Are totusi o eroare computerul de face calculele astea incorecte?
Sincer este putin deranjant cand stai in trafic si incepe sa scoata fumul ala de faci ceata la semafor Smile (aproape zilnic)

Data viitoare o sa si filmez daca este necesar sau cineva interesat.

Aveti, va rog un sfat? O solutie?

Multumesc si scuze daca sunt offtopic.



este normal sa isi faca regenerare, daca ratezi cateva regenerari ti se aprinde martorul in bord (puful), atunci trebuie sa mergi turat cu ea pana se stinge si dispare mesajul din bord, daca isi face prea des, gaureste-l cu bormasina (trebuie dat jos, taiat cu flexul si gaurit filtrul cu burghiul, sudat la loc, montat pe masina), stiu de la cineva care a facut practica la opel, nu trebuie anulat
spor
  • MugurC

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 a17dtr ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut droll.
Nu ai scris cati km ai in bord si anul nasterii masinii.
In carte scrie ca filtrul de particule se schimba la 150.000 km. Asa ca socoteste cam 25.000 km/an vechime masina si vezi cam cum stai, pentru ca si in faimosul occident se umbla la kilometraj.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Oameni buni eu doresc sa bag la taxi in Ro un astra 1.7 110 cp dar din ce citesc aici ma descurajez total , din cauza legislatiei de taxi din cj sunt obligat sa folosesc o masina fabricatie minim 2010, am de ales intre astra si vw golf 1.6 TDI blue motion, preturile sunt la fel aici in Germania dar sant din ce in ce mai descurajat , pt. ca eu locuiesc si lucrez aici tocmai in ideea sa vin inapoi in Ro insa din ce citesc aici si ce preturi au filtrele astea , egr-uri si altele nu prea renteaza (sau sa aleg anulare dpf si egr) insa parerile vad ca is impartite, Eu nu voi conduce aceasta masina ... va fi un sofer care nu stiu daca va intelege oricat i explic eu cum e treaba cu filtrele si stilu de condus ca sa evite aceste regenerari dese si evident inevitabilul "nu se mai poate regenera"...De ce scriu aici pe acest topic aceasta poveste?

Vreau o recomandare .. sa merg pe astra 1.7 cdti sau Vw 1.6 TDI blue motion sau total alta motorizare ... in regim de taxi e clar , Clujul e ultra aglomerat eu trag concluzia ca se va regenera foarte des si nu stiu cat de corect ... Ce ar trebui sa fac sa ma gandesc sa trec la benzina ?
Parerea mea personala ca e mai bn direct anulat , cei la care va apare prea des regenarile si aveti km putini este clar ca ati luat o masina cu km dati inapoi pt. ca eu caut deja de o luna si majoritatea care au un pret apropiat de bugetul meu sunt de la 250 de mii de km in sus ... starea DPF-ului nu se stie ... si nu ma uit la toate Astrele rupte si moarte .. am fost am vazut deja 4 am plecat de la toate pe motiv ca nu corespundeaua ... si nu sunt un om pretentios

Sunt intrigat de raspunsul userului "ruk" tactica spusa de el cu gaura in DPF s-a folosit si se foloseste si in prezent la catalizatoare infundate ... eu nu ma pricep asa bine ... sa mearga si la DPF la fel ? Exista cineva care chiar a incercat asta sa vina cu un feedback ? Sau cineva care poate garanta ca este o solutie ?
Sper ca userul "ruk" sa vada ce am scris si sa raspunda cat poate el de rapid ca sunt foarte curios .. daca poate sa ne spuna cat de incredere este practicantul de la care a auzit asta.

Scuzati-mi offtopicul
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Pentru taxi, cel mai bine e cu benzinar aspirat pe gpl.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR