Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Chiar daca lansarea va avea loc la Geneva (9-19 martie), vad ca deja se pot face comenzi in DE pt Insignia Grand Sport (sedan) si Sports Tourer (break)... asa se vor numi. Preturile incep de la 25.590 euro la sedan si 26.690 euro la break (TVA inclus in DE)
Motorizarile vor fi urmatoarele:
Benzina:
- 1.5T (motor nou) in 2 variante de putere de 140CP/250Nm si 165CP/250Nm
- 2.0T 260CP/400Nm
Motorina:
- 1.6CDTI in 2 variante de putere de 110CP/300Nm si 136CP/320Nm
- 2.0CDTI 170CP/400Nm
Ce am observat pe partea de motorizari/cutii...
- au fost scoase motorizarile pe benzina 1.4T si 1.6T... evident, si 1.8 aspirat
- toate motorizarile au sistem start/stop indiferent de varianta de echipare
- motorizarea 1.6CDTI nu e disponibila deloc in varianta bi-turbo de 160CP...
- deocamdata, pe break nu e disponibila nici o varianta a motorizarii 1.6CDTI
- cutiile de viteza automate sunt tot in 6 trepte...
- doar 2.0T poate fi echipata cu CV automata in 8 trepte si 4X4
Skip ads

  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca vor mai completa gama de motorizari. Mi se par foarte putine optiuni. Vor mai veni cu motorizarea de pe OPC care banuiesc ca ramane neschimbata ca la actuala.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sunt curios de ce nu au plusat la 1.6CDTI Biturbo spre 170, sa inlocuiasca "vechiul" 20CDTI "whisper" diesel.
Iar 20CDTI sa-l duca spre 190-200cp.
Deja la o masina de genul se cere o motorizare aferenta.
Sa nu mai vorbesc de un 3.0CDTI Very Happy
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Deocamdata astea sunt optiunile in materie de motoare, posibil sa mai apara si altele. Vor veni cred si cu o motorizare OPC, dar doar de imagine, nu fac vanzari mari pe OPC.
Daca stam sa ne uitam, la inca actuala Insignia, singura cilindree pe partea diesel a fost cea de 1956cmc (in diferite variante de putere) pana in 2015 cand s-a introdus 1.6CDTI. Deci aproape 7 ani au mers pe variatiuni ale unui singur motor la diesel!
1.6CDTI vine sa inlocuiasca variantele mai "slabe" ale celui de 2.0cdti care intre timp a fost imbunatatit si care probabil nu va mai avea vreo varianta de sub 170CP... ci peste. Sau poate in viitorul apropiat vom vedea motorizari PSA, daca preluarea Opel va avea loc.
Ceea ce mi se pare nasol e ca pe partea de transmisii stau cam prost. Se tot spunea ca vin cu transmisii automate in 8 trepte, dar nu o vad decat pe 2.0T benzina... restul in 6 trepte ca si pana acum, iar cutii tip DSG nu vor pune. Ca sa nu mai spun ca nu am auzit inca nimic despre vreo varianta hybrid... Sad
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ideal imho ar fi asa :
Diesel 1.6 - 110 / 136 / 160-170 - Biturbo
Diesel 2.0 - 200-220 - Cred ca ar merge o evolutie a Biturbo. La asa masina, s-ar impune ceva mai pretentios, mai ales pe piata europeana unde dieselul se mananca pe paine.
Benzina 1.5 - 150 / 170
Benzina 2.0 - 200-210 / 250-260
Da, asa e, la cutii sunt praf.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, asa e... dar un diesel e destul de "fortat" la o valoare de peste 100CP/Litru, iar tendinta este ca benzina incepe sa castige din nou teren in Europa... in restul lumii, benzina bate detasat motorina.
  • jonnz

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2015 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Eu nu vad unde e "inovatia", in afara de matrix led (sau cum se cheama) si head up display, eu nu vad nimic in plus.
Cre'ca aventura mea "Opel" a luat sfarsit. S-asa se stricase treaba de cand au fost preluati de GM. Acu' dupa ce ii cumpara francezii..nici nu vreau sa ma gandesc.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
jonnz a scris:S-asa se stricase treaba de cand au fost preluati de GM...

Au fost preluati de GM din... 1929 Wink .
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si daca dupa ce Opel este preluat de PSA or sa faca masini mai bune?
nu trebuie sa zicem din start ca o colaborare cu (chiar si sub forma de subsidiara a) PSA va fi dezastruoasa...
oare PSA are de gand sa faca din Opel cea mai proasta masina din Europa sau vrea sa o imbunatateasca sau vrea sa preia o parte din ceea ce Opel are de oferit pentru a-si imbunatati si ei masinile proprii?
eu zic ca PSA nu are de gand sa distruga Opel ci mai degraba sa-si extinda piata cu un grup cu un oarecare renume in Europa...
oricum ar fi, Opel nu mai e de mult masina nemteasca, cum nici Ford nu mai e...
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Da, asa e... dar un diesel e destul de "fortat" la o valoare de peste 100CP/Litru, iar tendinta este ca benzina incepe sa castige din nou teren in Europa... in restul lumii, benzina bate detasat motorina.

In Europa inca, se circula mult, si cine baga km nu alege benzina.
Adica "flotele" sunt cam toate diesel, si vor mai fi inca o perioada.
E drept ca benzina vine tare din spate, si sincer, si eu stateam in cumpana cu un Astra K 1.4T 150cp Smile
Daca ne uitam atat la BMW cat si la VW, 2.0 Biturbo Diesel sunt deja spre 240cp, deci un 120cp/litru. Si vor mai creste... resoftate duc spre 300cp.
BMW la 3.0d ( quadturbo ce-i drept Laughing ) are aproape 130cp/litru.
De aceea am si zis un 200-220cp pt un 2.0, e destul de decent fata de vremurile actuale.
Plus ca baza o au, nu trebuie sa plece de la zero cu motorul.
Dar nu doar puterea trebuie "reglata", cat si greutatea.
Cartea tehnica la Astra J al meu, cu dotari si automat, da peste 1700kg. PT O COMPACTA! Laughing
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu numai in Europa se circula mult, ci si in alte locuri...
E drept ca multe flote sunt diesel, dar sunt si multe pe benzina... depinde ce faci cu flota.
Diesel-ul va deveni din ce in ce mai "nefrecventabil" in anumite zone (tari, orase... care deja incep sa impuna restrictii), poluare mai mare decat la benzina, costuri mai mari de productie, costuri cu sistemele de depoluare, motoare mai grele...
Motoarele pe benzina sunt mai putin poluante (nu ne referim la CO2), mai ieftine, mai usor de intretinut... mai rafinate, iar cuplate cu sisteme de propulsie electrice devin o alternativa fezabila la diesel.
E adevarat ca se scot puteri litrice si peste 100cp, dar cred ca cei 120cp/L la VW sau 130cp/L la BMW (quad-turbo) sunt spre limita motoarelor in detrimentul fiabilitatii... asta e consecinta down-size-ingului pentru a reduce emisiile.
Si da, nu numai puterea e totul... o masina mai agila si cu un consum mai bun trebuie sa aiba in vedere si reducerea masei.
Eu chiar stau si ma gandesc daca urmatoarea masina va fi tot diesel sau nu!? Vom vedea... dar sigur va avea cutie automata.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
La mine automata a fost clar cap de lista Laughing
Doar timpul de asteptare de 3-4 luni pt Astra K, a facut sa ma gandesc serios la o varianta SH, pe care am si urmat-o Smile
Daca luam Astra K, sigur era benzina. Desi, si eu sunt fan diesel...
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mai legat de cp / litru, eu ma uit la ce exista pe dacii...
1.0 aspirat 12v (logic, 3 pistoane x 4 valve) cu 73 cp...
pai astuia daca-i trantesti o turbina cred ca scoate 100 cp lejer...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai la Dacia este 0.9 turbo benzina cu 90cp. Asa cum si la Opel e 1.0T cu 105 sau 115CP sau Ford 1.0T cu 100 sau 125CP etc... deci peste 100CP/L. Sunt motoare pe benzina care ajung si la 200CP/L.
La benzina e mai usor sa scoti putere specifica mare decat la diesel.
Daca diesel-ul ai fi putut sa il duci in ture ca pe o benzinara... alta era situatia.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Tocmai...
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Din pacate mi se confirma faptul ca noul Superb e 'killer' pentru majoritatea masinilor de clasa medie.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Adica?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Adica e foarte echilibrat la spatiu, performante, design, raport cutie-motor, pret, etc.
Cand Opel vine in 2017 pe modelul cel mai reprezentativ al marcii cu o cutie automata clasica, mi se pare total aiurea.
Plus un motor de 165cp T benzinar cu o automata simpla pe o masina de 1.7t, cam nasol tinand cont ca piata cere mai mult.
Dar chiar si asa mie imi place.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ce intelegi prin cutie de automata clasica... sau simpla?
Cele folosite la Opel sunt cutii automate cu convertizor de cuplu de fabricatie AISIN. Cutiile cu convertizor de cuplu sunt cutii automate folosite masiv in industria auto, nu sunt "simple" cutii. Ca o paranteza, BMW foloseste cutii automate cu convertizor (8 trepte - ZF in general, dar foloseste si AISIN), Mercedes foloseste cutii automate cu convertizor (7 sau 9 trepte - fabricate "in house")... ca sa dau doar 2 producatori premium care merg mai mult pe cele clasice decat pe cele de tip DSG.
Referitor la greutate Opel spune ca Insignia va avea intre 1440 - 1649 kg. Daca 165CP nu e deajuns (si VW Passat are 1.4/150CP), treci la 2.0T 260CP.
Am intrat si pe site-ul auxhall... acolo apare disponibila cutia in 8 trepte si la 2.0CDTI / 170CP... asa mai merge. Iar cutia asta mai e folosita si pe unele modele Lexus, BMW, Mini, Volvo. Deci, e "aiurea"?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Stiu ce foloseste opel, si ce politica are Opel. Cutia e robusta, fiabila, dar nu se compara cu un dsg sau power shift (ca ex).
Sa treci la 260cp implica niste costuri in plus, de achizitie si dupa, as fi preferat sa fi fost un motor de mijloc, gen 190cp.
Nu mai vreau diesel. Cat de curand nu o sa mai putem intra in marile capitale ale Europei cu astfel de 'utilaje', pe langa alte dezavantaje. Deja sunt producatori ce indruma cumparatorii spre benzinare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR