Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tot eu ... Smile

Am curatat debitmetrul, am curatat clapeta de acceleratie si am schimbat bujiile + filtrul de aer. Dupa ce facut toate astea, am pornit masina si totul a fost ok.

Am lasat-o pornita vreo 15 minute si functiona normal. In timpul asta am si oprit motorul de vreo 2 ori.

La plecare a inceput sa tremure din nou ... problema e ca nu imi dau seama ce ar putea sa fie de vina. Sa tremure numai cand este in sarcina motorul? Initial am crezut ca incep simptomele numai cand este motorul cald dar ....

Am mers cu mufa de la sonda lambda deconectata, si cu mufa de la debitmetru, dar se manifesta la fel.

Tremura si nu mai are putearea de dinainte, accelereaza relativ greu ... se tureaza peste 3500 deci nu a intrat in regim de avarie. Nu am nici cea mai vaga idee despre ce ar fi vorba.

Tin sa cred ca problema este de ordin tehnic ... ceva e infundat dar nu imi pot da seama ce. Catalizatorul are cum sa fie? Si daca da cat de greu se de jos.

Mai tarziu ar trebui sa ma ajute un coleg de pe forum cu o diagnoza si sper sa aflu ceva nou dar ... ma cam indoiesc Smile

Mersi,
Cristi.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am gasit problema ... bobina de inductie Smile

Multumesc la toata lumea pt. ajutor.
Cristi
  • djcioc

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu erorile:
P0140 O2 sensor circuit no activity detected
P0170 Fuel Trim.
Din cate am inteles de pe obd-codes . com , P0170 se apare in general din cauza P0140, dar care este senzorul asta de oxigen? Este debitmetrul? Sau ce sa verific mai exact?

Si mai am o problema, atunci cand iau piciorul de pe acceleratie, masina imi da in nas. Asta doar pe GPL, pe benzina se reduce lin viteza. Am fost sa verific instalatia de vreo 2 ori si mereu apare eroare de "Low power ... bla bla bla". Spune ca ar fi de la alternator, ca nu incarca foarte bine bateria. Cum se verifica regulatorul de tensiune? Daca pun un aparat de masura pe borne si merg cu masina, descopar ceva? Stiu ca trebuie sa fie intre 13.8 si 14.3...

Multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR