Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ok mercy o sa deschid un topic despresenzorul de temperatura
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pornisem cu probleme de turatii ia vedeti ce zice aici si comentati
https://www.clubopel.com/alb...c.php?pic_id=1855
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi "problema" cu decelerarea. de fapt nu e nici o problema, e ceva normal.

tclaudiu a scris:Nu e nimic in neregula, asa sunt motoarele turbo-diesel. Turbina foloseste gazele de ardere pentru a comprima aerul care intra in motor, deci turatia ei creste odata cu turatia motorului. Cand scoti masina pe liber, turbina are turatia de aprox 165.000 rpm si nu are cum sa scada imediat la zero pt ca are inertie si pt ca motorul inca da un volum mare de gaze pana ajunge la turatia de relantiu, gaze care inca o antreneaza.
  • ifconfig

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Mersi pt. posturile/parerile voastre; M-am lamurit a nu este nici un fel de problema cu decelerarea deoarece exact in asa se comporta si Vectra C-ul cu un oarecare delay la decelerare; Dupa ceea ce a scris tclaudiu m-am lamurit; Mersi inca odata!
Skip ads

  • Popa

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
la fel patesc si eu.
a mea se accelereaza cateva secunde de la 900 la 1200 dar revine foarte repede are dreptate tclaudiu
  • giani71

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca lucrurile se petrec absolut normal vis a vis de "simptomele"descrise. Asa este setat calculatorul sa functioneze si este bine asa.
In mers , dupa o accelerare, atunci cand se trece la o treapta de viteza superioara, trecerea s-ar face cu o turatie de 850-900 rpm si dupa ce eliberam ambreiajul masina ar tinde sa "vina in nas" deoarece priza de la cutia de viteze are o turatie superioara; prin urmare, calculatorul face diferenta pentru ca are informatia ca masina este in mers si creste astfel voit turatia motorului facand ca trecerea de la o treapta de viteza la alta sa fie mai lina. Pe de alta parte, cand se calca ferm frana, este evident ca nu urmeaza o schimbare in treapta superioara pentru marirea vitezei, ci se va opri masina sau se schimba in treapta inferioara si deci nu mai este nevoie sa creasca turatia, deoarece si priza de la cutia de viteza are de data aceasta o turatie in scadere.
Cand se stationeaza, evident nu este necesara mentinerea turatiei la un nivel ridicat.
Parerea mea...
  • SDaniel286

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Sal ma poate ajuta si pe mn cineva am un opel astra g si am o problema care nu reusesc sa ai mai dau de cap nu se tureaza peste 2000 rpm si merge imprastiat cand ajunge la 2000 rpm am curatat galeria de admisie egr-ul am schimbat si turbo am verificat toate tubicinile si par ok nu stiu ce sa ai mai fac dar am obs o chestie dak ai zlabesc surubul de la filtru de motorina si dupa il strang la loc se tureaza normal de 3-4ori si dupa face la fel dak ma poate ajuta cnv multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR