Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ok ms de raspuns Smile
Skip ads

  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Va salut. Am fost la Gtt. Furtunul de la intercooler fisurat. Aparent ar fi generatorul codurilor de eroare. Mi.au spus sa il inlocuiesc. 900 de lei furtunul plus 150 manopera. Oare cat de rezistent este un furtun aftermarket.? Cel original si luat de la ei mi se pare exagerat ca pret..
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai sunt si alti furnizori de piese...Nu trebuie sa achizitionezi doar de la reprezentanta...cautã pe net...
Nu putem sa îti i ndicam exact de unde sa-l achizitionezi, pentru a nu se considera reclama...
  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=evOfHtUqp6o

Am facut o filmare cu zgomotul la accelerare. Nu imi dau seama daca zgomotul este produs de acel furtun. Sau de vreun senzor care sa determine bataile alea in accelerare
Skip ads

  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu am dat pe furtun 270 lei , se gaseste pe net si manopera 10 lei plus 50 stergerea de coduri de eroare
  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat furtunul. Am sters codurile de eroare. Dar face la fel ca in filmare. Acele batai, acel "rontait". Ar putea fi volanta ?
  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat si 2 bujii incandescente. Mi-a facut mecanicul si o resetare a unor parametri. Erorile tot apar. Zgomotul este acelasi. Din cum se aude tind sa cred ca ar putea fi ceva de natura mecanica. Volanta, distributia? Deja a inghitit ceva bani masina si nu i-am dat inca de cap
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Scrie exact codul erorilor care apar acum,pentru a vorbi la obiect...! Cauta meserias care poate face mult mai mult decit sa stearga niste coduri de eroare...
Skip ads

  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat senzorul de volanta care aparea eroare pe tester. Masina merge perfect acum fara nici un zgomot/bataie. 117 lei febi bilstein
  • raducanuionudan

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut !am o eroare B 1517 -5A opel insignia ,poate sa ma ajute cineva?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Posibil vreun contact imperfect...verifica bornele de la baterie si conexiunea cu masa masinii...a bornei de minus...
  • raducanuionudan

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Ok ms frumos
Skip ads

  • mneadan

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Posibil vreun contact imperfect...verifica bornele de la baterie si conexiunea cu masa masinii...a bornei de minus...


Salut. Crezi ca si la mine e aceeasi problema ? Vad ca toate sunt pe "Nu e prezent". P0399 mi-a mai aparut in urma cu vreo 2 saptamani, l-am sters dar vad ca iar a aparut, de data aceasta cu inca 2 la arborele cotit Sad

Numãrul codurilor: 3
P0399 - Semnal intermitent în circuitul senzorului de presiune - Cilindrul 1
(00) - Nu e prezent
P1325 - Performanþã mecanism de armare a poziþiei arborelui cotit - Scurtcircuit la baterie
(01) - Nu e prezent
P1325 - Performanþã mecanism de armare a poziþiei arborelui cotit - Scurt la masã
(02) - Nu e prezent
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se rezolva prin update de soft.
  • mneadan

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
OK, multumesc. La urmatoarea revizie o sa intreb si de un upgrade de soft. Pana atunci mai urmaresc erorile si daca mai apar si alte simptome.
  • BEC
  • *
  • 6 mesaje
  • din 08 Oct 2016
  • Insignia 2010 A20DTM
  • Galati
  • BEC

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 A20DTM
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu o insignia 2010. ECOFLEX 131 COD MOTOR A20DTH(LBS&W7Y) bujii incandescente cu senzor de presine!
Am cumrato anul trecut in octombrie la 137.000 km din olanda.(km originali certificati conform cu facturile in reprezentanta la galati)
Acum o saptamana la un simplu simptom de tremurat la pornire motor rece am facut o diagnola la reprezentanta opel in italia(70 eurici)
Va atasez cod eruori. P0399 00
P039D 00
U0093 00
P03A3 00
P03B7 00
P03AD 00
U0100 00
C0561 71
P1325 01
U064 00
U0074 00
U0073 00
U0121 00
In prima faza au sters erouorile urmand sa merg sa fac iar diagnoza si sa vada ce ramane apris ca sa stie ce e de facut.au cam dat din umeri nu au stiut exact sa imi zica ce , cum si ce fel.
Eu momentan folosesc masina ca sunt nevoit, mai devreme de 3 saptamani nu ma pot ajunge pana la service.la ce ma pot astepta si ce ar fi de facut.masina nu da nici un fel de eroare in bord si nu mi sa aprins nici un fel de maror pana acum.singurul inconvenien mi se pare ca la turatii mici am o mica vbratie in bord.
Ps.bujia pe cilindrul 3 dadea eroare pe tester de cand am achizitionat masina. cand am facut distributia am cerut sa imi schimbe si bujia si miau spus ca bujia functioneaza perfect doar ca avea un pinten stramb si de aia dadea eroare.poate sa fie tot sirul asta de probleme de la accea bujie care nu a fost schimbata la timp. acum am ajuns la 156.900km?
mersi anticipat astept parerile voastre sau soluti.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Conform codurilor de eroare ai probleme pe toate bujiile incandescente,acceptind indeea ca nu s-a "jucat" un specialist,scotind alimentarea bujiilor in timp ce era contactul pus sau motorul mergind...,in mare parte erorile evidentiaza probleme de comunicare intre calculatoare,controlul comunicarii,etc... Ai nevoie de meserias care nu se multumeste citind erorile,pregatit si dotat tehnic pentru a face fata nivelului impus de complexitatea cazului...
  • BEC
  • *
  • 6 mesaje
  • din 08 Oct 2016
  • Insignia 2010 A20DTM
  • Galati
  • BEC

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 A20DTM
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Bujii,radio frana de mana si altele.nu comunica intre ele.dar problema este ca momentan ma aflu in italia si sa gasesc o persoana priceputa e cam greu.mersi ori cum de raspuns.
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:Salut, am si eu problema asta A20DTH, 2011
Merge urat.
Pe un forum rusesc zice ca sunt bujiile murdare si ca daca nu merg curatate trebuie resoftat.
Ma puteti ajuta?
Multumesc


Diesel are bujii incandescente, alea nu se curata si au alt rol la motoarele diesel.
Cel mai probabil se ard/crapa la frig si se schimba. Nu au treaba bujiile cu problema ta.
  • Danny Insignia

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu urmatoarele erori din imagine la un Opel Insignia 2010, 2.0 diesel 131Cp. Am verificat cu OP-COM. Imi puteți spune ce trebuie sa schimb mai exact, fara sa mai platesc diagnoza la EDS? Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR