Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • KnX
  • **
  • 82 mesaje
  • din 19 Oct 2015
  • Astra 2011 A17DTJ
  • Bucuresti
  • KnX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Nu se aprinde nimic. Pune computerul de bord pe consumul instantaneu, iar cand se regenereaza o sa ai la ralanti cam 2.5 (+/-) litri/ora in loc de 0.4 (+/-)
Skip ads

  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Doar la relanți putem a afla ca are loc regenerarea filtrului de particule ?
Dar în timp ce ne deplasam cum putem sa cunoaștem daca are loc regenerarea ?
  • KnX
  • **
  • 82 mesaje
  • din 19 Oct 2015
  • Astra 2011 A17DTJ
  • Bucuresti
  • KnX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Pai in timp ce ne deplasam nu prea ne intereseaza, nu?
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Nu cunosc de aceea si intreb, pentru ca am vazut ca unii colegi spun ca le ei la interval de 200 km sau 400 km are loc regenerarea și stau și ma gindesc ca nu tot timpul exact dupã 200 km sau 400 km fãcuți oprești la relanți pentru a vedea daca are loc regenerarea.
Poate ca regenerare începe în timpul deplasarii, iar exact în acel moment eu opresc și poate ca (din necunoștințele mele) nu atrag atenția la consumul înregistrat la relanți și opresc motorul, astfel întrerupînd procesul de regenerare, ceea ce dupã cîte am aflat pînã acum nu este chiar ok.
Apropo, aproximativ cît timp dureazã regenerarea ?
Skip ads

  • Traian Ghinea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
47lll a scris:Salut colegi am un astra j 2013, 1,7 110 dts i si face regenerarea des cam la 50 km in oras in exterior pe la 400 dak a ti mai intilnit problema asta si ce solutii ati gasit
Am fost la tester si nu arata nimic





La masinile moderne,dotate cu filtru de particule,mersul din oras, cu dese fluctuatii de turatii afecteaza filtrul de particule prin arderea incompleta a motorinei ceea ce dauneaza grav filtrului. Calculatorul masinii ,in functie de parametri dati de sondele de pe galeria de evacuare da comanda de regenerare a filtrului. Cum spune un alt coleg de forum intr-o postare,trebuie sa fii sigur ca injectia e in parametri normali de functionare. Daca injectia nu e in paramatri normali,datele citite de sonde sint false...deci afecteaza. Daca parametri sint in regula, atunci datele sint corectew si calculatorul da comanda de regenerare a filtrului normal. Mersul in oras oricum afecteaza prin colmatare cu particule (funingine si gaze umede-de la motorina nearsa) si regenerarea e comandata mult mai des. In ultima vreme au aparut tot felul de aditivi de motorina ptr curatarea filtrului, eu folosesc la fiecare alimentare si nu am nici o problema de regenerare . Bine, cam la 2 saptamini ies pe autobanda si o tin peste 2500 de turatii minim 15 minute. Mai sint membru si in Forum Mercedes(mai am un C220 CDI-T),si posesorii de mercedes au aceleasi probleme cu filtrul de particule. Mecanicii ce spun ca trebuie sa skimbi filtrul sint paraleli cu mecanica,un filtru de particule nu se skimba ca un filtru obijnuit,des, el e proiectat sa funcioneze citiva ani. Regenerarea ce inseamna? Calculatorul,in functie de datele citite de sonde(uite ca la Opel nu stiu,ca nu am avut probleme,dar la mercedes e o sonda inainte de filtru si una dupa toba de esapament) skimba parametrii de functionare a motorului si face ca temperatura gazelor ce ies din motor sa creasca,ceea ce duce la arderea particolelor depuse in filtru si eliminarera lor (se degaja si un miros specific) si se poate observa la esapament.
Cam asta !
  • Traian Ghinea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Vad ca esti in Germania,nu ai forjat-o pe autostrada macar un sfert de ora ?
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salutare baieti, am o zafira 1.7 2011 si am aceleasi probleme si eu cu dpf,(bogdan) regenerari din 10 in 10 km, am fost la reprezentanta opel si au verificat injectoarele si nimic Sad.. Problema e ca am si nivel crescut de ulei, am impresia ca e motorina amestecata, pun ulei la minim si dupa 100 km il am peste maxim, poate sa fie de la oringuri sa imi bage motorina sau injectoarele. Pe testar vad ca injectoarele sunt ok. Va astept cu pareri.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Bogdan, ai rezolvat cv?
Skip ads

  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
[quote="bogdan pandrea"]Referitor la caldura, poate suna rusinos dar eu am "blindat" fata radiatorului cu carton pentru a se incalzi mai repede antigelul. Masina din 2014, mecanica 1950. Referitor la ulei constructorul da consum de 600g la 1000km. Asa scrie in manualul de utilizare.[/quote




Bogdan ai rezolvat cv cu regenrearea asta deasa? Sad
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2013 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil nu reuseste sa finalizeze procesul de regenerare DPF si de acolo provine motorina din baia de ulei.
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2013 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa o scoti la un drum lung preferabil autostrada si sa mergi constant la 2500-3000 de ture dadu-i posibilitatea filtrului sa faca o regenerare corectã.Am observat ca orasul si mersul subturat dãuneazã grav DPF-ului.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Soso asta o sa fac maine, i-am scos ulei sa fie la nivel ca maine voi pleca din liverpool londra sunt 400 de mile, sper sa reusesc. Revin cu amanunte
Skip ads

  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Am anulat filtru si acum nu mai am probleme. Am facut o toba detenta in locul filtrului pentru ca nu am vrut sa-l sparg. Acum masina merge bine, nu se mai regenereaza dar fumega cand ii dai jar, la accelerari ma refer.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Ce fain, eu fac taximetrie cu ea si am verificare tehnica in fiecare an, da pdf lai dat jos de pe ea, sau cum?
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Imi poti spune si mie cum sa procedez cu ce sa inlocuiesc. Multumesc mult
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
La anulat din soft iar apoi in Sacele l-am dat jos si in locul lui am pus o toba. La itp il montezi pe masina, faci itp-ul, ies noxele iar apoi il dai iar jos si montezi la loc toba. Munca de 30 min.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Ms mult
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ce sfaturi pe aici...Vezi ca in alte tari e caz penal sa scoti DPF-ul de pe masina, nu stiu cum e in UK (asta daca locuiesti acolo), dar ar fi bine sa te interesezi si de lege inainte sa te apuci de treaba. Wink
Fratilor, daca nu va permiteti sa le intretineti, de ce le mai cumparati?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
in UK pana astazi nu se verifica DPF.
Dar vor sa schimbe legea ca la MOT sa se faca si verificarea noxelor sa se confirme ca DPF este instalat si functional.
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Crezi ca daca am dispune de bani nu ne-am cumpara masini noi. Eu am cumparat-o personal din Germania tocmai de frica samsarilor. In Germania cat am stat o saptamana nu a avut nimic. In Romania m-a disperat. Am cheltuit pana acum aproape 3.000 ron in service si nu au gasit nimic. La Opel numai incompetenti. Ce sa mai verific? Am verificat tot ce se putea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR