Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ciprianalex

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
U2105 Comnication ECM ?
U2107Comunication BCM ? *( nu inteleg nimic din astea daca ma poate ajuta cineva,mare om ! )
Skip ads

  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Erori de comunicare intre module, asa pe scurt...
Daca ai da o simpla cautare pe goagal, ai gasi multe idei despre ambele erori.
Una tine de BCM ( body control module ) si una tine de comunicarea BCM-ului cu Can Bus.
Din ce am citit pe fuga despre cele doua erori, oamenii au verificat in primul rand sigurantele, mai ales cele ale injectoarelor, tinand cont ca masina nici macar nu porneste.
Dupa asta s-au verificat bateria masinii si functionarea alternatorului.
Alte idei vei gasi cu siguranta pe net.
La un moment dat am citit ceva si despre celebrul CIM.
Succes si chiar sper sa rezolvi !
  • ciprianalex

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Daca imi spui si care sunt sigurantele la injectoare... ! 10 !
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
te poti conecta pe ecu? ...daca nu, ai ecu ars si iti trebuie ecu....
Skip ads

  • ciprianalex

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu prea sunt eu mecanic, sau am foarte multe cunostinte in domeniu, cum ar trebuii sa ma conectez la ecu ? motorina ajunge la injectoare.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
cu testerul te conectezi la ecu
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
iti trebuie doar o interfata op-com, si un laptop, si de preferat win7.
simplu ca buna ziua
  • papini98

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Aceasi problema am avut-o si eu o mica pierdere de putere in pedala si a doua zi nu a vrut sa mai porneasca deloc... Rectific pornea normal cam 2 secunde apoi parca mergea in 3 pistoane duduia putin si se oprea, pedala de acceleratie nu raspundea deloc (initial am crezut ca este o problema la pedala...motorasul nostru are o problema si la mufa dintre pedala si Ecu , este o mufa intermediara si este expusa la exterior iar motorul daca nu stie ce faci tu cu pedala prefera sa opreasca jucaria Smile
Am curatat valva Egr, operatiune care o fac anual pt ca ma deplasez in BUCURESTI 80% din timpul de exploatare si din experienta am invatat sa o execut personal
Dupa curatarea valvei masina a functionat perfect cateva minute apoi s-a oprit relundu-si simptomele.
A venit un destept cu un laptop sa imi faca o diagnoza si mi-a spus contra cost ca masina nu are nicio eroare... 50 lei dai 50 lei face....
A treia zi hai la Opel Gtt... acolo am aflat ca protejata valva Egr nu mai functiona si toate gazele mergeau in motor si il inecau....
Am inteles ca mai nou valva Egr se anuleaza si se pune o teava si oricum Itp-ul e itp Smile
Iar la momentul in care scriu,la 3 sapt dupa problema relatata masina se opreste in mers si uneori nu porneste decat dupa 12 incercari... Am rezolvat diagnoza astazi este senzorul crankshaft si maine il voi schimba.
Sunt profund dezamagit ca va relatez problemele din acest an si nu vreau sa imi mai amintesc cate am tras cu acest motor Z19DTH din 2006 atunci cand am platit 18900 pt varianta Cosmo Plus.
Si poate cel mai frustrant este ca la fiecare diagnoza dar la fiecare diagnoza eu stiu datorita voua (si va multumesc) ce probleme are masina mea... poate intr-o tara cu adevarat democratica
si independenta masinile cu probleme si persoanele manipulate ar putea fii despagubite ( vezi tija swirll in Germania rechemare eu roman 3500 lei schimbare...)
Eu am alternator Denso ca e pt Europa... Nemtii au Bosh...
Prima si ultima masina Opel pt mine in Decembrie 2014 1000 lei
Ianuarie 2015 600 lei
Masina are 80.000 km distributia la Opel
O masina la care am tinut si probabil doar implicatiile de ordin sentimental mai fac diferenta

Tks All
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ieri am demontat si curatat senzorul MAP de pe galeria de admisie, aflat in stanga electrovalvei EGR. Era foarte murdar, incarcat cu funingine si ulei. Am mai gasit un senzor situat in stanga primului injector, in apropiere de tija care masoara nivelul uleiului de motor. Acest senzor se demonteaza la fel ca primul, iar in interior era uscat si depusa doar o pulbere fina. Stie cineva cum se numeste acest senzor si ce rol are?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
E senzorul de rotatie al axelor cu came, functioneaza prin efect Hall din cate stiu eu si in principiu nu prea are ce sa se murdareasca la el...ori merge ori nu. Daca e defect nici masina nu va porni.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ba da porneste masina, mai greu dar porneste si merge ca un tractor
probat la masina din semnatura si inca la un diesel de 1,7
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc! Banuiam eu ca e senzorul de rotatie al axelor cu came (CAMSHAFT) dar nu eram sigur. Cica acest senzor functioneaza in corelatie cu senzorul de la arborele cotit (CRANKSHAFT) aflat undeva sub motor, intr un loc greu accesibil daca nu ai o rampa. As fi vrut sa-l verific si sa-l curat si pe acesta. Merita osteneala sau nu?
Precizez ca masina mea porneste ok, iar consumul dupa ce am curatat MAP senzor si CAMSHAFT senzor a scazut usor - observat pe BC la relanti - de la 0,6 la 0,5 l .
Skip ads

  • vali ionut

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Simptome:
salut grup,am un prieten in uk care a venit cu masina la serviciu,a oprit-o in buna regula iar cand sa plece nu a mai pornit.se aude doar un tacanit.nu porneste nici trasa.a schimbat bateria,electromotorul e ok.dupa ce a schimbat bateria apare pe cp de bord"SAFE GUARD".Precizez ca are masina cu cheia aprinsa.va multumesc si ast pareri.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2005
Cod motor: z19dth
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sa verifice cablul dintre baterie si alternator. Poate fi intrerupt la papucul ce intra in alternator. Daca nu, trebuie o diagnoza amanuntita.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
'' Poate fi intrerupt la papucul ce intra in alternator.''... @arachnid,ce te-a determinat sa faci afirmatiile de mai sus...?!...eu nu vad legatura...! SAFE GUARD=nerecunoastre cod cheie sau cod alarma...
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Patisem asta acum cativa ani la masina mea. Dar intre timp m am documentat si ai dreptate.
  • nolob

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Mie mi se intimpla destul de frecvent sa nu porneasca din nerecunoasterea cheii. Dar scot cheia, pun din nou contactul si merge.
  • vali ionut

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2015

  • Mesaj Privat
ms pt tot.am mai incercat si asta.ultima data doar invartea ca si cand nu ar avea motorina.o sa vina baiatul cu testerul si va zice el.mersi mult.
  • nolob

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La mine, cind se intimpla sa nu recunoasca cheia, se pune contactul dar clipeste ledul cu cheia, si cind dau cheie nu se intimpla nimic. Nici macar un pacanit.
  • vali ionut

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2015

  • Mesaj Privat
mda,am avut un vectra c pe benzina cu problema asta,dar dupa ce am reparat cheia ca nu imi mergea inciderea din telecomanda a fost ok.nu mia mai facut.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR