Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
DA si nu prea.
Am schimbat EGR-ul si curatat admisia. M-am ingrozit de ce am gasit pe galeria de admisie. Era plina de NOROI imbibat cu ulei. Dupa executia aceastei operatiuni am observat o usuara amelirare in comportamentul motorului in sensul ca nu mi se mai opreste cand o pun pe liber in mers iar consumul de carburant a scazut cu 0,5 l / 100 km. In acceleratie trage mai liniar(intre 1700 - 2200 rot/min la un anumit nivel de apasare al acceleratiei imi trepida - intrerupea). In mare sunt multumit de operatiune, dar raman cu gustul amar ca nu am descoperit cauza pentru care se depune atat de multa mizerie in galeria de admisie. Reviziile le-am facut l-a timp numai cu consumabile originale, deci chiar nu inteleg de ce era atat de multa mizerie in motor!
Am sa incerc sa schimb filtrul de aer la 7500 km-trii maxim.
Sper sa-i mai lungesc durata de viata a motorului.
Ce mai trebuie retinut este ca aceasta operatiune este foarte dificila si implica demontarea galeriei de admisie, ceva furtune de apa ca sa poti inlocui EGR-ul si nu in ultimul rand un mecanic priceput care sa mai fii facut aceasta operatiune in prealabil.
Nu recomad curatare acestuia deoarece in scurt timp veti ajunge sa-l inlocuiti si va ve-ti dubla costurile cu manopera.
Costul intregii operatiuni a fost de 900 ron( piesa + manopera).
EGR-ul montat pe masina din fabrica este PIERBURG asa ca cel after-market sa fie tot de la acelasi producator.

P.S: Decizia de a inlocuii EGR a fost luata in urma verificarii cu Tech-2 si nicidecum de aprinderea pe bord a masinutei cu cheia. Nu aveam nici un cod de defect.
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Felicitari!Cati km are masina?La 160000km am facut aceasi operatiune!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
106.000 km mai toti facuti in Romanaia. Cred ca cel mai mare dusman al motoarelor este praful, mai ales praful din RO.
Sa vedem cat de mult are sa ma tina fara reparatii. am garantie la piesa si manopera 18 luni.
Ieri m-am intors de la mare si am avut o medie orara de 93 km/h si un consum mediu de 4.7 l/100 km.
Cred ca aici se regasesc beneficiile schimbarii EGR-ului.
  • voicuuu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sunt din bacau si vreau un contact pt cuculica
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
voicuuu a scris:sunt din bacau si vreau un contact pt cuculica
Daca vrei sa vorbim,pe PM!
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Si masinuta mea face la fel, in plus dimineata la pornire scoate fum alb si parca miroase a motorina , motorul merge neregulat cateva secunde , dupa ce o accelerez un pic isi revine .
Inrebare pt. cei ce au curatat EGR , era un martor in bord aprins ?Intreb deorece am fost astazi la un service si mecanicul zice ca daca " e de la EGR " aveai martorul in bord .Parerea lui este ca sunt injectuarele ,pe care le-am schimbat acum 50.000 km cu unele reconditionate la Bosch Germania .
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi , pareri si un service bun si ieftin , care sa rezolve problema nu sa mearga pe basbaite
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Curata egr si admisie si vezi diferenta.
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
EGR-ul si culuarul admisiei
eu le-am curatat si am ramas socat de ce am gasit acolo, EGR-ul era bata si tubulatura pana la admisie era foarte infundata in proportie de 55%
Skip ads

  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asa am sa fac , dar pana atunci , stie cineva ce presiune ar trebui sa fie in rampa de injectie la relanti ? Mecanicul care se ocupa de masinuta sustine ca cineva a facut un tuning si am o presiune foarte mare in rampa( ceva de genul ar trebui sa fie 2.8 ... si este 3.6 ... , cam asa ceva nu am retinut exact ) , sau este defect computerul care comanda aceasta presiune . Eu unul nu am facut nimic la masina , dar ca multe alte" Corsa " a beneficiat de o rescriere de soft pt a corecta acea oprire la relanti .
Ce parere aveti ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Presiunea in rampa comuna la relanti - 24 MPa
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc
La mine era 29MPa, dimineta prima pornire , amers motorul la relanti cam 15~20 min si nu a scazut , vazut cu ochii mei , ceea ce am inteles ca e mare . Parerea acestui mecanic este sa rescriu softul .Un al doilea mecanic sustine ca nu e un defect faptul ca am presiune mare in rampa , parerea lui fiind ca distributia este posibil sa fie buba . Nici unul nu zice nimic de curatat EGR , care o fi adevarul ? Masinuta are 137000 km reali
Intrebare la ce temperatura ar trebui sa functioneze motorul ?Astazi in Bucuresti a fost cumplit de cald si mie imi arata 88 gr. C temp motor ,nu e cam mica ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In TIS plaja de presiune in rampa la relanti este 23 - 29 MPa. Eu zic sa lasi softul si sa verifici injectoarele (test de retur).
Temperatura ar trebui sa fie intre 90-98 grade, dar nu e nici o problema daca sta la 88 (mai ales daca ai A/C pornit). Iarna sa urmaresti la cat urca pt. ca e posibil sa ramana termostatul pe intredeschis.
Skip ads

  • florinel_198622

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,am un opel z13dth care mi-a scos peri albi de 1 an si ceva nu mai pot de nervi.
masina are urmatoarele simtome la rece nu are nici pe draq, e cand se incalzeste e cu totul altceva nu mai trage peste 3000-3200,am facut testul cu agrafa si mi-a dat urmatoarele erori P1191,P0400 si P0108
-am schimbat EGR eroarea P0400 a disparut
-am curatat senzorul de turbo montat pe colector era plin de ulei si praf P0108 a disparut
-am pus un regulator de presiune de la un fiat sa vad daca e ok sa-l pun nou nu a mai facut vro 2 zile P1191 a disparut
Acum a reaparut 1191( preiune galerie comuna prea mare)si nu reusesc sa-i dau de cap,am intrebat in stanga in dreapta ce ar mai putea fi mi-sa zis ca e posibil ca sa imi prinda aer fals pe traseul pompa joasa presiune pana la rampa. mecanicul care mi-a facut toate acestea a zis ca e pompa de inalta presiune ca cica trebui sa o reconditionez.voi ce parere aveti ,unde ar trebui sa ma duc sa rezolv problema,sa mai confruntat cineva cu asemenea probleme? si cam pe unde ar mai fi de verificat?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
P1191 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance
P1191 Rail Pressure Range/Performance
P1191 Rail Pressure Low Pressure
Ai presiune mica in rampa. Posibil regulatorul pe care l-ai pus sa fie incompatibil sau defect. Fa si un test de retur injectoare sa vezi daca sunt ok.
  • florinel_198622

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut,2 mecanici mi-au zis ca am presiune mare in rampa comuna si masina intra in safe mode,dar nu exclud nici varianta ta pe care aproopo cum ce face testul pe retur?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi si presiune prea mare. Regulatorul pe care l-ai pus e luat de pe motor de 1.3 ?
..........
Se scot furtunasele de retur injectoare si se inlocuiesc cu niste eprubete gradate. In functie de cantitatea de motorina data pe retur, mecanicul isi da seama (sau nu) daca injectoarele sunt ok.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sau se pun niste furtunase transparente de vreo 10 cm in capul injectoarelor,se infunda sau se stranguleaza furtunasul de retur,apoi se porneste motorul cateva secunde si se verifica cantitatea de mororina din furtunase. Trebuie sa fie cat mai putina si aproximativ la fel,daca la unul e mai multa motorina ca la celelalte inseamna ca e defect.Aceasta operatiune se face cand motorul este rece. Succes!
  • florinel_198622

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate cuculica am fost la un service in bucuresti la TDS si mi-au facut un test asa cu furtunase transparente si intradevar am probleme cu 1 si 3 doar injectorul nr unu era mai grav cica, eu cred insa ca ma cam aburit ca mi-a zis ca am pilitura de fier de la pompa din rezervor si cica daia sa ajuns la problema asta.
pentru Iulian1971 eu cred ca mecanicul a stiut ce face motorul meu este identic cu cel de fiat.dupa ce a schimbat regulatorul nu a mai facut deloc in ziua aceea si credema ca am testat-o la greu.daia acum nu stiu ce sa mai cred si sunt un pic disperat ca mi-a zis ca trebbui sa reconditionez pompa de inalta presiune si nu imi place sa o iau la ghici pe bani mei.
  • florinel_198622

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2009

  • Mesaj Privat
problema rezolvata cu ecn 1191 mecanici din italia sunt varza numai sa le dai bani,am fost la totaldiesel in ilfov si au rezolvat problema cu eroarea,intradevar presiune mica in rampa injectoru 1 mai avea putin si imi stropea parbrizul iar nr 3 nu mai avea mult asa ca le-am schimbat am pus reconditionate de la ei.
total 2500 ron cu:
2 injectoare reconditionate
filtru motorina original
pompa rezervor (ca cica baga pilitura si mi-le strica iar si nu ofera garantie)
si curatat sistem alimentare.
  • Tudor84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Va salut. Am și eu un Opel astra h,an 2005, cc 1,7 cdti,101 cp;
Problema e ca nu trage cum ar trebuii,ma cam rog de ea la demarare. Am curãțat admisie + egr-ul (erau aproape opturate)și nici-o schimbare. In bord nu îmi apare nici o eroare. Nu știu ce ar trebuii sãi mai fac.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR