Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • AGiurgiu758

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu o intrebare.
Unde gasesc semeringul de la pompa de ulei de care zice toata lumea ca e cu probleme.
Si la ce pret e?.
Multumesc
Skip ads

  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
La orice magazin de piese auto, dai comanda și a doua zi îl ai
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Costa cam 70 de Lei.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Dacã tot avem motoare picate din cauza oringul va întreb pe voi. A-ți avut probleme cu "mâncatul uleiul" între schimburi? E adevãratã treaba cu motorina în baia de ulei dupã regenerare?
Skip ads

  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da, dacã regenerarea nu se face în totalitate tot surplusul de motorinã îl bagã în baia de ulei, asta e valabil la toate mașinile indiferent cã e Insignia, Mitsubishi etc, am gãsit la Mitsubishi asx filtrul de particule înfundat și motorinã mult peste nivel
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu am probleme cu mancat de ulei intre schimburi si am cu ea aproape 300 de mii de km. Foarte rar verific uleiul acum. La inceput verificam nivelul des ca sa vad cumva daca are consum.
  • deleted-55100

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2010

  • Mesaj Privat
A venit si randul meu sa schimb vestitul oring. Stiti vreun service/mecanic prin Timisoara care are experienta cu asa ceva? Ca am inteles ca unii colegi de pe forum au avut probleme dupa schimbare.
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
@ gabone71, eu am schimbat oringul la Next Part(sper sa nu se considere reclama), pe undeva langa gara, anul trecut prin aprilie si nu am avut nicio problema pana acuma.
Vad ca ai acelasi tip de motor ca al meu (A20DTJ), deci nu ar trebui sa fie probleme.

Cheers!
Skip ads

  • deleted-55100

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Merci @ciobysp
  • iulian_br

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
salut!
ce ziceti de asta?
https://www.olx.ro/oferta/in...w.html#2a056f4055
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Acum cauze sunt multe pentru defectiunea acelui motor din 2012. Un motor poti sa il strici din prostie si nou sa fie. Poate a avut pierdere de antigel si s-a mers cu masina pana a fost calat motorul sau a mers fara sa mai schimbe uleiul crezand ca este garantat pe viata. E tentanta masina ca poate fi reconditionat motorul si e an bun .
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Va salut. La modelele de dupa 2014-2015 stie cineva daca exista problema cu acest oring. Mai mult ma intereseaza motorul biturbo dar la cel de 2.0 170cp ce este Euro6.
Multumesc frumos pentru in raspuns si-mi cer scuze daca n-am postat unde trebuie.
Skip ads

  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
PDF-ul este montat in acelasi loc ca si la modelele anterioare, deci.... posibil sa fie aceleasi probleme cu oringul. Pana acuma nu cred ca a aparut cineva cu probleme de genul asta pentru modelul 2014-2015, masinile fiind prea noi.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La motorul biturbo nu sunt probleme oricum. Azi am vorbit cu fostul sef de la Opel din Bacau si mi-a spus ca la modelele mai noi la motoarele de 2 litri au schimbat modelul de prindere al pompei de ulei cu sorbul din baie printr-un altfel de oring si prindere cu doua suruburi. I-a trimis cineva poza .
  • insignia.enthusiast

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
La motorul biturbo A20DTR pompa de ulei are acelasi cod 55566000 ca si A20DTH iar o-ringul este identic
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc frumos pentru raspunsuri. Doresc la anu sa cumpar o motorizare biturbo si de aceea intrebam. Am sa intreb si pe cineva de la Opel Ploiesti sa vad ce-mi raspunde.
  • AnamariaPop

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Mariusharap a scris:Toatã lumea scrie doar de problemele care poți sã le întâmpini, nu zice nimeni cât e de frumoasã, comfort, dotãri, etc, e normal citind doar despre probleme sã te descurajezi


Dupa ce reconditionezi motorul de 2 ori intr-un an si bagi 7000 euro in reparatii in 16 luni eu zic ca nu ai cum sa nu te descurajezi, masina din 2010 pe care efectiv o dai la fier vechi ca nu mai ai ce sa faci cu ea....cea mai mare dezamagire posibila din pacate asa ca nu ma ajuta cu nimic frumusetea ei in total am pierdut vreo 15000 euro in mai putin de un an jumatate.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@Anamaria, poti da detalii despre ce masina e vorba ? ti-am cautat mesajele scrise dar am gasit doar o problema cu bateria la insignia apoi ceva la astra k.
  • B64ZTV

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca pe ana au faultat-o rau astia de la service-uri de a dat atat pe reparatii...
  • DSiMioara

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2017

  • Mesaj Privat
eu sunt printre cei mai noi posesori si e tot din 2010. cu cat e mai veche cu atat creste riscul cheltuielilor pe reparatii.daca te duci in primul service sau la reprezentanta opel te poti astepta la niste scoruri piperate de nu mai renteaza si zici ca te-ai pricopsit cu cea mai mare belea.in 2300 lei am schimbat distributie, ulei, filtre, curea accesorii, galerie admisie sh, pinion ax came, oring inclus manopera, la un baiat cu service in garaj care a lucrat si la service de fite. tine de fiecare cum se descurca si ce noroc de probleme/service are.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR