Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ciprian,,,in 13 mesaje,pana acum,nu am aflat ce motor are masina ta..."Astra H din 2008".Din cate stiu,termoflot (radiator pentru ulei) au numai motoarele Diesel.Tu ce motor ai pe masina?...poti sa treci la "semnatura" date despre masina,ca sa stie oricine citeste postarea ta,ce masina/motor ai (vezi cum apare la noi,jos,la fiecare postare).
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
arachnid a scris:Cea mai frecventa cauza de ulei in vasul de expansiune inseamna termoflot defect. Mult prea rar este garnitura de chiuloasa.
Fii atent daca in zilele urmatoare apare o pojghita maronie in vas... daca da, atunci sigur e termoflotul (un fel de radiator micut, dreptunghiular, care incalzeste uleiul de motor).

Imi cer scuze! Termoflotul raceste uleiul de motor diesel, nu il incalzeste!
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Scuze e 1.8 benzina SRI!eu doar intreb pentru ca nu stiu fratilor!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu stii...sa citesti in certificatul de inmatriculare,sau in cartea de identitate a masinii?...In sfarsit,acum aflam ca masina nu e Diesel,deci,nu are termoflot,deci...daca baga ulei in antigel...nu e de la termoflot...
Vazi ca la tip motor trebuie sa fie probabil Z18XER.
Skip ads

  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Nu am cartea la mine acum!scuze!tocmai am ridicat-o de la service.mi-a zis ca nu stie ce are ca are ulei in vas si ar trebuii sa fie chiuloasa!ideea e ca nu pare ulei ci doar are o culoarea maro si niste urme ca de murdarie
  • CAttilaZoltan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Bunã seara! ÃŽi normal ca la 2 grade celsius, ninsoare ºi puþin vânt temperatura lichidului de rãcire sã nu treacã de ~70 de grade în afara localitãþii? ÃŽn oraº cam urcã pânã la ~80 în aceste condiþii. ªi am observat cã pânã când nu trece cam de pragul 80 consumã mai mult. Oare aº avea problemã cu termostatul? Astra H 1.9 cu 150 de cai.
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
CAttilaZoltan: termostat blocat in pozitia deschis; apa tre sa stea la 88-90 grade
pornete motorul si dupa 10 min pui mana pe furtunul care iese din termostat si intra in radiator. daca este cald este ce am scris mai sus
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca astepti 10 minute nu mai afli niciodata daca e termostatul pe deschis!Pornesti motorul si furtunul care iese din termostat si intra in radiator ar trebui sa se incalzeasca foarte repede daca este termostatul deschis.De fapt se simte caldut.
Skip ads

  • CAttilaZoltan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2017

  • Mesaj Privat
cornel_ionut a scris:CAttilaZoltan: termostat blocat in pozitia deschis; apa tre sa stea la 88-90 grade
pornete motorul si dupa 10 min pui mana pe furtunul care iese din termostat si intra in radiator. daca este cald este ce am scris mai sus


Mulþumesc pentru rãspunsuri. A confirmat ºi mecanicul acum de 2 minute cã trebuie schimbat.
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am urmãtoarea dilemã:

Sunt înaintea primei ierni cu mașina recent cumpãratã, Opel Astra 1.4 H. Fac naveta cam 70 km și recent temperaturile au scãzut la 2-4 grade.

Problema mi urmãtoarea, mergând cu o viteza relativã de 80-90km/h temperatura motorului sta constant la 68-70°C. Da, am încãlzirea pusa pe maxim și ventilația pe poziția 1.

ÃŽntrebarea mea, este normal sã fie așa? Termostatul a fost schimbat în varã, așa e mașina sau are probleme?

Daca are cineva vreo experiențã cu asta, please help. Mulțumesc anticipat!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
-Nu e normal.Masina are o problema.Ori termostatul nu inchide,ori senzorul de temperatura indica eronat.
-Unde citesti temperatura motorului,ca si eu am aceeasi masina,dar ca sa vad temperatura motorului,pe display,trebuie sa intru in meniul special,sa butonez mult.
-A fost descris pe forum cum se verifica functionarea termostatului: cu motorul rece,dupa pornire,trebuie ca radiatorul sa ramana rece,iar motorul sa se incalzeasca,timp de multe minute.si abia cand temperatura in motor ajunge la peste 80 de grade,incepe sa se incalzeasca (brusc,repede) radiatorul...atunci se deschide termostatul.in timpul incalzirii motorului,poti pune mana si pe furtunul gros de tur,care duce de la termostat (motor) la radiator.
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut @Danpet!
Eu dupã vreo 2 minute pornesc deja cu mașina, așadar nu ajunge niciodatã la 80+.
Și da, folosesc meniul 'ascuns' descris de tine pentru a monitoriza temperatura.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Normal,chiar daca pornesti imediat cu masina,temperatura trebuie sa creasca.Verifica ce ti-am zis,dupa ce ai pornit...faci o oprire scurta ca sa pui mana pe radiator.Daca e cald (caldut) inainte ca motorul sa fi ajuns la 80 de grade,e clar ca termostatul e blocat (deschis)...=defect.
Inca ceva: cu motorul pornit,cald,pe loc (ambuteiaje...) ar trebui ca temperatura sa creasca peste 90 spre 100 si sa porneasca ventilatorul de la radiator.
  • FrankI54

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mersi mult Dan pentru informații, mãcar m-am asigurat cã nu e normal ce se întâmplã. Termostatul e in garanție încã așa cã am și programat deja la servis mașina. Și da, țeava de dupã termostat se încãlzește împreunã cu motorul, m-am uitat de dimineațã. O a 3-a pãrere a venit de la servis unde au zis cã la motorul meu la drum lung ar trebui sã am minim 85° chiar și dacã intrã temperatura ambientala la minus.
  • Florin7490

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salutare dragi ccolegi de forum. Am și eu o problema apãrutã acum de Crãciun, mergând cãtre restaurant am constatat ca apa de la 90 de grade în 2 minute a ajung la 50 de grade și nici ca vrea sa mai urce. Are cineva idee ce ar putea fi. Am un Opel astra j 2014. Ma puteți ajuta cu ceva. Mulțumesc
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se pare ca stii ce are,din moment ce ai postat la topicul despre termostat Smile...Cand pui o intrebare,pune te rog si semnul intrebarii la sfarsit...
  • Florin7490

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2017

  • Mesaj Privat
? ÃŽl pun acum. Mulțumesc. Dacã te-ai basicat pentru un semn.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Florin7490 a scris: Are cineva idee ce ar putea fi. Am un Opel astra j 2014. Ma puteți ajuta cu ceva. Mulțumesc
Nu cred ca e vorba de a fi "basicat"..., important e sa te faci inteles(inclusiv prin folosirea semnelor gramaticale adecvate),iar noi sa citim cu placere si sa ajutam in limitele priceperii,cind e cazul...
  • Florin7490

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut, am descoperit problema termostatului. Acum am observat la fiecare ploaie, se infiltreaza apa jos în partea șoferului. A pãțit cineva asa ceva? Mulțumesc
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

da, eu, la zafira 2002 - la mine intra pe linga geam si se prelingea pe linga suportul acela de plastic ce tine si boxa de jos,din usa si apoi ajungea pe cheder si apoi inauntru.

am slabit suruburile si am dat cu silicon transparent si apoi am strins suruburile si am lasat sa se intareasca - deocamdata vad ca e bine, tine din primavara.

sper ca am inteles bine problema ta...

sint curios - la termostat ce ai avut pina la urma si cum ai rezolvat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR