Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • valiftw

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2013

  • Mesaj Privat
E normal daca bagi picioru sa scoata ceva fum, cat despre cel alb condens....
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Prevad o viata lunga acestui topic !
  • valiftw

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu e exclus
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,476
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sau poate nu...
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu presupun ca ai si dpf, daca ai, nu trebuie sa exista fum de nici o culoare, indiferent de ce i-ai face.
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Nu are dpf din fericire Very Happy
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Astazi iar a dat ceva mai mult fum alb, ieri am fost dimineata cu masina plecat si pana azi nu am mai pornito. Am sunat mecanicu ca deja ma speriasem, imi faceam idei ca e garnitura de chiuloasa dusa sau alta problema, ma pus sa verific uleiu (capacu si joja) nu aparea mazga alba culoare normala, ma intreba daca am fluctuatii sau ceva la motor, am zis ca nu, merge rotund nu am treaba, am verificat si antigelu si era in limitele normale culoare normala. Si a confirmat si el ca e din cauza condensului si pot sa dorm linistit.

Sensibile mai sunt dieselurile astea trebuie sa ma obisnuiesc cu fitele ei. Smile)
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu e doar la diesel problema asta...
si la benzinare apare tot din cauza condensului.

in functie de umiditatea din aer, condensul intra pe esapament si se depune pe metale
cand pornesti motorul tevile de esapament se incalzesc, umiditatea se evapora si de aici apar si aburii.
daca un motor consuma ulei consuma si cand e cald si cand e rece...
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am spus eu ca topicul asta va avea viata lunga !

@Alexandru - condens fac toate masinile , mai ales acum in perioada asta cu diferente mari de temp de la noapte la zi.
Si nu mai fi asa grijuliu ....spune motorul daca il doare ceva.
  • Drakusoru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.
O problema asemanatoare am si eu. Am achizitionat acum o luna si cv o zafira z19dth 150 de caluti. Dar ma nelinistesc 2 problemute.
Una dintre ele este ca la pornire(nu la fiecare pornire ci doar dupa ce sta mai multr ore) scoate un fum alb dar care este destul de mult cantitativ. Uneori ajung sa.l vad prin geamurile laterale din fata. Ideea este ca fumul asta iese doar la pornire 2-3 secunde.
Acum nu stiu daca problema asta are legatura cu faptul ca daca ma dau la ea cand ajung in jurul a 3500 de ture imi taie acceleratia si mi se aprinde martorul cu noxe in bord(asta fiind ce.a de a doua problema).
In rest masina merge perfect motorina sa aibe:)
Ce parere aveti?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Fa-i o diagnoza si vezi ce erori are, in functie de aceste erori ne dam cu parerea.
  • Drakusoru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Da...am uitat sa precizez, scuze! La testul cu pedale are 2345A. Nu i.am facut o diagnoza inca...
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca exista eroarea ,,2345A", probabil este P0234-5A si este legata de circuitul turbo, mai exact presiunea bagata de turbina nu corespunde cu cea ceruta de ECU.Cauzele pot fi multiple(geometrie variabila blocata, EGR blocat, senzor MAP murdar, electrovalva turbo defecta, lipsa vacuum, etc...).
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Drakusoru a scris:Da...am uitat sa precizez, scuze! La testul cu pedale are 2345A. Nu i.am facut o diagnoza inca...

Schimba-i electrovalva ce comanda turbo. Aproximativ 200 ron Pierburg = OEM

Bafta
  • Drakusoru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
E nevoie sa.i curat EGR-ul, admisia si turbina? Sau se rezolva cu schimbarea acestei electrovalve? Unii au zis ca da...unii ca nu are rost daca masina merge ok in rest.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
O curatare a EGR-ului nu dauneaza. Fara inlocuirea piesei defecte nu scapi de eroare si nici masina nu o sa functioneze in parametrii.

Bafta
  • Drakusoru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc frumos. Am sa incerc Smile
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Leaga intre ele direct furtunasele de vacuum de la electrovalva si vezi cum se comporta masina, daca merge normal schimba electrovalva.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@svasile propunerea ta nu prea e ok ptr turbina si motor. Practic anulezi geometria turbinei si va sta mereu in presiune maxima. Pana se prinde ECU de problema si anume codul de eroare 0108-07, risti sa spargi furtune, intercooler.

Bafta
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu i-am recomandat sa faca doar o proba, sper ca nu o sa o lase asa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR