Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
7000 de euro pe reparatii? Mi se pare mult, chiar daca a fost refacut de 2 ori motorul. Pai ceva nu se leaga. Cred ca cei care au facut reconditionarea si-au batut joc si nu au facut cum trebuie sau nu au schimbat ceva. Foarte multi dintre noi nu avem probleme si am schimbat acest semering si merg bine Insigniile noastre de 2009-2010. Poate a fost un ghinion asa de mare, dar totusi Insignia nu e chiar asa de proasta pe cat i se face reclama. Asa si BMW-ul nu mai e o masina fiabila de mult si are multe probleme costisitoare si sunt laudate. Eu raman fidel modelului si vreau tot o Insignia mai noua( 2013) ca sunt multumit de ea.
Skip ads

  • AnamariaPop

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Din pacate intradevar am avut un ghinion maxim cu Insignia( Sports Tourer 2.0 TDCI 2010)...adunate reparatiile au costat 7000 euro: de 2 ori am rectificat motorul si ne-a costat pana la urma cat unul nou , volata+ambreiaj , si tot ce mai putea sa se strice egr, senzori abs, senzori evacuare , etc + de 3 ori adusa pe platforma din diverse zone ale tarii pentru ca ne lasa in drum...cand am tras linie si am vazut cat am investit in ea ne-a dezamagit complet dar poate ca am fost noi mai ghinionisti(desi avem 2 cunostinte in grupul de prieteni care au schimbat deja motorul)...oricum de recomandat nu am cum sa o recomand dar va doresc tuturor sa aveti noroc de ele. In afara de rectificarile la motor toate interventiile s-au facut in reprezentanta probabil si din cauza aceasta au costat cam dublu fata de un service normal.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Mai vin si eu cu o intrebare. Avand in vedere ca acest minunat O-ring "posibil" se distruge ( asa cum am citit ) de la temperatura mare a DPF-ului, s-a gandit cineva sa faca DPF OFF? Oare ce s-ar intampla?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Poluezi mai mult. Si cam atat.
In rest doar beneficii.
Skip ads

  • Mirceakia

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Si la I.T.P. "te descurci tu..."!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La ITP mãsoarã opacitatea gazelor: dpf-ul nu face nimic in sensul asta.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Mirceakia a scris:Si la I.T.P. "te descurci tu..."!

Eu cred ca majoritatea se descurca la ITP. Lasa acolo ceva in plus si fac in asa fel sa iasa bine.
  • Attreyu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ca sã mã prind și eu, vestitul oring e ãsta ?

http://www.bujia.ro/piese-a...el/2015/insignia/

Pe lângã garnitura asta trebuie schimbat și cãpãcelul ãla roșu ? Sau doar semeringul de mai sus.

Am 150.000 și nicio problemã cu presiunea uleiului dar dacã toți spuneți cã trebuie schimbat...motorul meu e 2.0 CDTi, seria A20 DTH.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Semeringul din link-ul tau e altceva, e de la pompa de ulei pe unde etanseaza pe vilbrochen. Asta se schimba doar in cazul in care se demonteaza pompa de ulei.
O-ringul "minune" care se monteaza intre pompa si sorb se livreaza intradevar cu un capac rosu, dar ala e doar pt ambalaj si are rol de protectie a o-ringului...
  • Attreyu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Deci oringul necesar e cel dintre pompã și sorb ? Se poate achiziționa separat ? Un link eventual ?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, se achizitioneaza separat.
Ai in PM un link.
  • Attreyu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos.
Skip ads

  • cossty

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2008 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara!
A venit timpul sa imi schimb si eu masina, iar dintre toate familiale imi face cel mai mult cu ochiul Insignia.
Masina pe care o voi cumpara va fi modelul cu facelift dupa 2013 (2014) sport tourer, cu un kilometraj (sper eu real) mai mic de 130000 km, 2.0 CDTI ,160 CP. Deja am verificat, contra cost, o groaza de masini de pe ... piata locala si peste 90 % dintre ele au ... slabit enorm (la km ma refer) pe drumul spre tara noastra.
As dori ajutorul vostru prin cateva sfaturi:
Imi puteti spune daca la acest model s-a rezolvat problema cu oring-ul! Nu am gasit nimic relevat in acest topic.
Daca nu s-a rezolvat, este de ajuns schimbarea oring-ului apoi anularea DPF-ului (am inteles ca, incalzirea lui excesiva duce la imbatranirea prematura a oringului)
Aceiasi intrebari si pentru Zafira facelift (am inteles ca sunt aceleasi probleme).
Orice alte sfaturi sunt binevenite!
Va multumesc anticipat pentru ajutorul acordat!
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut vechi colegi.
De maine schimb un pic "clasa" si anume trec pe Zafira C(2013), pt. ca este nevoie. Motorul 2.0/131cp/96kw, Banuiesc ca este simimilar cu cel de pe Insignia. Masinuta care vreau sa o cumpar are ~ 160k(158k spune raportul InspectorAuto.ro, platit) si este de Germania. Dealerul zice ca s-a servisat ceva, ceva pe la ea pana sa plece pe platforma spre Romania. Totusi in acest post vreau sa fac referire doar la acest oring(sa nu fiu prea off topic) daca e cazul sa imi fac griji de el sau sa zic, dupa capul meu sa incerc sa il confectionez din teflon, pt. ca am posibilitatea. Ce ziceti ? Teflonul cred are ceva proprietati termice mai bune ca, cauciucul.
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Intrebarea e daca are aceeasi elasticitate...pentru ca asta e problema...isi pierde elasticitatea din cauza conditiilor termice la care e supus

Cheers!
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multe din sisteme industriale hidraulice se etanseaza cu garnituri din teflon, eu as incerca asta pe masina mea, dar inca nu stiu exact ce e pe acolo, ce forma/dimensiuni si suprafete trebuiesc etansate. O alta varianta ar fi cauciucul rosu sau verde, viton parca ii spune, care suporta cu siguranta temperaturi de 200°C, doar gasita forma si dimensiunea potrivita.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O-ringul asta are o forma mai complexa... nu stiu daca se poate confectiona.
Partea asta intra in corpul pompei de ulei , iar cealalta parte a o-ringului e presata de sorb, care e prins pe baia de ulei.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am inteles, Mersi de imagini, Nu mi se pare complicat de realizat din teflon. Azi am luat si eu Zafira si cat de curand o sa cotrobai pe acolo sa vad ce si cum. Revin cu concluziile finale. Pe teflon il doare la basca de temperaturi si presiuni ridicate. Si mai mult ca sigur gasim pe cineva care sa faca piesa din viton. Parca am intanlit pe ebay ce va de genu, din uk.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti cu placere si fara probleme!
Daca te intereseaza, iti pot da acel o-ring pentru documentare/confectionare... e cel schimbat la masina mea.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc, Clau, Asemena si tie !
Eu chiar vroiam sa intreb daca are cineva "piesa veche" ca sa ma apuc de treaba. Lasa mi un nr de tell in pvt. ca sa vedem cum stabilim intalnirea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR