Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:La sarcini deosebit de mari solicitate,nu se stie daca rezista blocul motor,deoarece limitare si control nu mai exista...


Aveti si niste argumente in sprijinul afirmatiei?

@Bunicu este posibila o uzare mai rapida a turbinei si este posibil sa intre pe harta de avarie cand ecu nu va reusi sa coreleze presiunea oferita de turbo cu cea ceruta.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
De retinut. 👍
  • Sicilianul

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2014

  • Mesaj Privat
la peste 3400RPM, turbina primeste debit prea mare de gaze ca sa faca presiune ok, asa ca s-a inventat acel "deviator" de gaze. El se activeaza cand presiunea creste excesiv in turbo si trebuie sa redirectioneze gazele.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Bunicu a scris:am revenit cu vesti si anume:

Valva din spatele filtrului de aer este sparta, scapa vacuum, daca trag cu gura, pot sa trag mult si bine. Am scos ambele furtune din ea si le-am unit cu o tevusca mica de cupru, merge masina cum parca n-a mers niciodata. Am lasat mufa electrica in valva ca sa nu apara eroare. Acuma, eu inteleg ca turbina mea merge tot timpul.......... intreb eu, daca nu mai schimb valva aia si merg asa, se poate strica turbina? ia luminati-ma va rog...
Faptul ca "merge masina cum parca nu a mers niciodata",denota ca turbina e buna,dar nu e comandata si controlata conform programului deoarece electrovalva de comanda are probleme.Stiindu-se ca presiunea in admisie peste 2,5 bari devine periculoasa pentru motor,iar aceasta presiune poate fi limitata prin actionarea vacumatica(comandata prin electrovalava de calculator) a clapetului de deviere a gazelor. Pericolul poate interveni in conditiile in care acel "deviator" de gaze,este inutilizabil deoarece electrovalva de comanda a acestuia a fost by-pasata(sarita,suntata),presiunea din admisie putind capata valori mult peste admisibil,in conditii de turatie si sarcina mare.Efectele 'jocului" cu valori marite ale presiunii in admisie,le-au suportat cei ce practica tuningul extrem,unde motoarele au de suferit,pina la "deces" uneori...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR