Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Din pacate si cutia mea automata AF40 are personalitatea ei, intrucat de 2-3 ori pe luna maxim bruscheaza cand o introduc in D si atunci cand motorul e rece si in a 3-a la retrogradare mai smuceste. Dupa ce se incalzeste nu mai face nimic in a 3-a, doar in D ramane problema pana a 2'a zi cand isi revine.

Intrebarea mea pentru cei care s-au mai lovit de problema asta, ar avea ceva pe termen lung daca o las asa si nu o bag in seama, sau ar fi bine sa merg sa identific problema? Mentionez ca pe langa aceast aspect cutia lucreaza in parametri normali, schimba bine, nu are delay etc.
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cati km ai cu masina?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Alin Alexandru, din pacate schimbul s-a facut prea tarziu (uleiul fiind proaspat face mai multa presiune in cutie si acum a iesit la iveala uzura, sau prin schimbul partial tot spanul depus in cutie a fost 'scormonit' din aceiasi cauza) si blocul de valve, eventual si convertizor, sunt compromise, cam asta e buba lor din vina prostilor de la Opel punand in caietul de intretinere lifetime la ulei. Niciun ulei nu e liftime!Cenzurat
Crapu7, poti merge. In principiu sunt cutii robuste si cand va face probleme mai mari o sa schimbi convertizorul sau blocul de valve, sau ambele.
Ca si costuri e ok, cu 1200E se rezolva, si sa fim seriosi, e o suma mai mult decat rezonabila.
  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Uleiul schimbat era cat de cat ok, adica era un maro inchis, nu era negru. Am tot sunat la service-uri care se ocupa cu reparatii de cutii, sub 1500euro nu am gasit nimic. Momentan nu am acesti bani Sad. Crezi ca este o solutie sa pun un ulei mai vascos, poate o mai pacalesc pana strang banutii pentru reparatie?
Multumesc.
Skip ads

  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Pai nu prea ai ce sa ii mai faci, uzura exista si culoarea maro nu e ok, trebuie sa fie rosu. Mai poti merge 100km sau 10k km, nimeni nu iti poate spune exact, ideea e sa te pregatesti de o interventie.
Ar mai fi varianta unui schimb total cu o pompa speciala dar nu stiu daca merita 'riscati' vreo 300E.
Imi pare rau pentru patanie.
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
@Alin Alexandru Si mie mi-a aparut smucitura doar dupa acel schimb de ulei la cutie si nu inainte. Uleiul in cutie era negru negru cu pilitura in el masina avand 140K km. Probabil un ulei proaspat nu a facut nimic altceva decat sa descopere "rani" existente cauzate de-a lungul timpului (zic si eu).

La mine mai adaug si faptul ca i-am facut remap la un cuplu de 430 nm si cum prind drum liber o tin numai in kickdown si o alerg sanatos. Inca nu imi patineaza in viteze din ce am observat dar din ce am citit aici ma astept si eu la acest lucru din moment in moment. Asta e, cum a zis si omefro suma de 800-1200 euro unde s-ar incadra o reparatie nu ar fi capat de drum avand in vedere ca la alte marci mai consacrate costurile se ridica la cateva mii de euro. Punem deoparte si mergem cu ea pana cedeaza.
  • ctrnovice

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Si eu am avut problema cu smuciturile, cutia fiind tot AF40; i-am facut un schimb de ulei iar din ce am inteles de la baietii de la reprezentanta, undeva la 2500 km trebuie mers si schimbat iar uleiul; eu o sa respect aceasta procedura mai ales ca acum cu uleiul asta nou, nu am mai avut probleme
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Schimbul de ulei in cutie este indicat a fi facut pe la 60/80k km...
Skip ads

  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
M-am tot interesat, voi scrie mai jos ce raspunsuri am primit, sper sa nu se considere reclama:
1. Samer - 2500 Euro. Imi schimba absolut tot din cutie, garantie cat vreau eu Smile);
2. Kata Technik - 6000 lei.
Demontat/Montat
Dezansamblare/Asamblare, reparat
Set garnituri, TF81, W/O, 2005-2012
Discuri frictiune C2(4 buc)
Set pistoane TF80
Filtru ulei TF80
Ulei Rav, ATF T IV
Spray curatare
Nu zic nimic de blocul de valve, convertizor etc.
3. Cineva de prin sectorul 2 - intre 6000-10000 lei;
4. cutieautomata.ro - 9000 lei.

Avem colegi care au reparat cutia si nu au avut niciun fel de problema dupa interventie?
O indrumuare, va rog..

Multumesc!
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Samer! In banii astia sper ca intra si uleiul. Suna si la Mercom din Arad.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Alin Alexandru a scris:M-am tot interesat, voi scrie mai jos ce raspunsuri am primit, sper sa nu se considere reclama:
1. Samer - 2500 Euro. Imi schimba absolut tot din cutie, garantie cat vreau eu Smile);
2. Kata Technik - 6000 lei.
Demontat/Montat
Dezansamblare/Asamblare, reparat
Set garnituri, TF81, W/O, 2005-2012
Discuri frictiune C2(4 buc)
Set pistoane TF80
Filtru ulei TF80
Ulei Rav, ATF T IV
Spray curatare
Nu zic nimic de blocul de valve, convertizor etc.
3. Cineva de prin sectorul 2 - intre 6000-10000 lei;
4. cutieautomata.ro - 9000 lei.

Avem colegi care au reparat cutia si nu au avut niciun fel de problema dupa interventie?
O indrumuare, va rog..

Multumesc!



La Samer este 2500 Eur si schimba convertizor si bloc valve la garantia este 100.00m km. Cel putin mie asa mi-a spus....dar e destul de ok..zic
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut Costin, am acelasi motor si cutie (masina) de 3 ani, 2011 este masina , probleme am avut la grupul de valve imediat dupa achizitie la 120 mii km dupa schimbarea grupului de valve a uleiului total si a softului nu au mai fost probleme , TOTUSI cateodata la retrogradarea treptelor 4-3 sau 3-2 ( ca din pacate bordul opel nu afiseaza informatia asta esentiala decat in manual shift !) cutia mai ezita sa faca trecerea lin, apare o usoara desicronizare... Cutia este una de generatie poate mai veche dar are inteligenta artificiala si stie sa se adapteze stilului de condus sau de inclinatia drumului sau de greutatea masinii cu bagaje sau remorca si o face bine. Presupun ca este o problema de soft cand se intalnesc anumite conditii, turatie, temperatura, viteza, stil de sofat...poate avem acelasi soft...(: etc. M-am obisnuit. Bafta !
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
PS in Bucuresti acum 3 ani era in spatele M'c ului din Militari un service specializat pe cutii automate iar preturile decente. Este acolo un centru, un depozit cu multe firme ....o singura cale de acces la ei. Din A1 la M'c dreapta catre un cartier de blocuri iar la 700 m pe stanga este intrarea in acest centru de firme. Clienti multi si programare obligatorie....El mi-a cerut 2500 ron pe schimbul blocului de valve, original japonia iar eu am schimbat-o cu 1800 euro ....n-am avut cunostinta de ei cand am avut nevoie. Poate va ajuta si pe voi informatia, din pacate nu am alte date de contact.
  • plenidan

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut.

Am o problema asemanatoare la cutia de viteze (patineaza la schimbul 3-4). Am fost pentru diagnoza la Kata Technik, devizul este de 5000 ron. Nu zic nimic de blocul hidraulic, convertizor, etc., ci doar de pistoane/placi metalice. Garantia oferita este de 12 luni, pentru piesele schimbate.

Am luat legatura cu Samer, imi ofera 2 variante: reparatie capitala a cutiei - 2000 eur, cutie noua, 0 km, - 2500 eur. Samer ofera garantie "cat vreau eu".

Avem colegi care au lucrat cu Samer? Daca da, garantia se ofera in baza a ce? Sau doar vorbe (am citit pe alte forumuri niste povesti de genul)?

Va multumesc
  • plenidan

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am vorbit din nou cu Samer, m-am lamurit intr-o privinta: "garantie cat vreau eu" - 12 luni fara limita de km.

Am discutat si cu cei de la Arad, mercom.ro: ofera garantie 12 luni pe toata cutia, indiferent ca schimba 1 piesa sau 5. Din punctul meu de vedere un avantaj fata de cei sus-mentionati. Maine ma vor contacta si pentru un estimat de pret, in cazul unei reparatii capitale a cutiei.
  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Eu încerc sa schimb cutia de aproximativ o luna jumate'. Am pus 2 pana acum, din dezmembrãri. Cutia mea merge "perfect" in comparație cu astea. Mai încerc încã una și dacã nici de data asta nu am noroc o sa o repar pe a mea..
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare !
Am patit.o si eu Sad cutia AF40 insignia 160cp. Fara niciun simptom inainte . pe autostrada am simtit o pierdere de putere mica , fara sa-mi dau seama ca ar fi ceva grav. in momentul in care am iesit dupa autostrada am vazut ca nu mai functioneazacum trebuie . ramane in vit 5-a, nu mai retrogradeaza decat daca o opresc iar atunci pleaca greu dupa loc patinand , apoi sare din nou la vit. 5-a. a aparut in bord si service transmition.
Daca as opta pt Samer ,cum ar trebui sa procedez avand in vedere ca sunt din Bucuresti? ar trebui masina dusa pe platforma in Timisoara?
  • plenidan

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Din cate stiu, masina trebuie sa ajunga la Samer, daca optezi pentru el. Mai ai variante Mercom, la ei poti sa trimiti doar cutia, in Arad. Sau... varianta sa o repari aici, la Bucuresti. Eu asa voi proceda...
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut! E destul de dificil cu Samer din cauza distanței , as fi preferat la el datorita faimei bune pe care o are aici pe forum. Aici în București la cine te ai hotãrât sa o faci? Mulțumesc!
  • plenidan

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
La Kata Technick, sunt singurii de care stiu eu, numai cu recomandari bune. Si eu m-as fi dus tot la Samer, dar sa zicem ca au fost ceva neintelegeri privind garantia acordata in urma reparatiei...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR