Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca nu stii ce ti-au facut. Prin stergerea erorii din ECU nu rezolvi problema, daca eroarea era prezenta apare din nou.
Skip ads

  • Pavel1987

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Este si asta o posibilitate si imi era frica de acest aspect, dar uite ca de circa un an de zile si cam 20.000 km parcursi, simptomele nu au reaparut.
Nu vreau sa ma laud, doar va indicam solutia ce mi-a fost recomandata la problema cu fluctuatiile la relantiu si care la mine a functionat
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa vezi ca e anulat, scoate mufa de la regulator: mai merge masina?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@Mirel din Timisoara nu ne spui si noua cum ai procedat la curatarea Map-ului si cu ce?

Si eu am problema asta cu relantiul, astra j A17DTJ si vreau sa va intreb pt. ca am citit ceva mai in urma pe topicul asta ca cineva ar fi spus la un moment dat de vreo 2 ori parca ,ca s-ar protivi regulatorul de presiune de pe meriva cu flansa adaptoare ,este pusa si o poza cu acel regulator ,dar nimeni nu a pomenit nimic daca merge adaptat sau nu .O fi mai bun acel regulator si o tine mai mult ,eu am gasit asa ceva pe ebay kit complet cu oringuri suruburi flansa ,dar nu stiu daca se potriveste asa ca poate cineva cunoaste si ne impartaseste si noua daca este mai bun decat ce avem noi pe astre .
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Merge regulatorul de meriva cu flansa pt adaptare: am vazut montat.
Care aveti probleme, dupa ce înlocuiți regulatorul, încercați sã mergeți doar cu motorinã rompetrol de 55.
Eu folosesc de ceva vreme si, pe langa faptul ca am un consum mai bun, oscilatiil nu m-au mai deranjat.

Regulatorul de meriva era mult mai scump si nu merita efortul.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Este mai scump intradevar ,dar o fi si mai bun ? Asta este regulatorul ?
  • daninebunu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut andy! Am un opel astra h 1.7 125 cai cod motor z17 dtr si am probleme cu oscilatii la relanti. Sunt din bucuresti si as vrea sa ne intalnim sa imi spui daca este de vina regulatorul de presiune. Cum iau legatura cu tine
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna. Pentru curatire am folosit o pensula mica si alcool tehnic.
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Intrebare: de ce in cazul defectului discutat, uneori motorul functioneaza ok, alteori nu? Adica, daca regulatorul are o defectiune mecanica, nu ar trebui ca defectul sa fie permanent? In cazul regulatorului de presiune, defectul pare sa dispara uneori, adica uneori motorul functioneaza ok, in parametrii, alteori oscileaza la greu! Cum e posibil acest lucru? Pai daca pistonasul este ciupit sau deformat cum de uneori motorul functioneaza perfect? E ca si cum ai avea un rulment defect dar uneori defectul dispare! Imposibil, este defect fizic! Din acest motiv, eu cred ca, defapt, nu pistonasul este de vina ci o combinatie de problema soft si defect parte electronica. Astept pareri.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Binenteles ca relanti instabil nu provine numai de la regulatorul de presiune ,dar exact atunci cand cateodata merge bine si alteori nu ,atunci sigur este regulatorul .Pistonasul lui avand o anumita uzura plus ceva mizerie ,el culisand inainte si inapoi depinde daca prinde o mizerie ceva ,atunci apar blocari,mai ales ca la presiune mare de motorina pistonasul se si rasuceste si cateodata lucreaza bine cateodata se mai si blocheaza,functie de uzura si corpurilor straine . De aceea cateodata cand este demontat si curatat o perioada merge bine dar nu stiu cat de mare perioada .Si masina mea fc. la fel ,acum merge bn. si dupa prost dar in general la pornire la rece si dupa isi revine.La schimbarea regulatorului se recomanda curatarea intregului sistem de alimentare ,conducte ,rezervor si schimbat filtrul de motorina si chiar montarea a inca unui filtru suplimentar .Spor.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am gasit pe OLX un anunt in care un cetatean din Cluj reconditioneaza regulatoare ca ale noastre la pretul de 89 RON. Stie cineva in ce consta acesta reconditionare, sau poate cineva din Cluj sa merga la fata locului sa vorbeasca cu omul ca sa stim si noi ceilalti din restul tarii daca se merita sa trimitem regulatoare la el la reconditionat?
Web Page Name
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu prea are ce reconditiona decat sa construiasca alt pistonas dintr-un material mai tare.Am mai fc.un coleg de aici de pe forum si spunea ca merge bn.Alcineva tot de pe forum zicea ca a fc.pistonasul si nu i-a mers.Cert e ca strungarul sau cine fc.pistonasele sa aibe si regulatorul In in momentul cand reconstruieste pistonasul pt.ca am inteles ca difera cotele.Ce am mai inteles e ca si corpul regulatorului ,unde intra pistonasul se mai uzeaza si nu stiu daca se poate fc.ceva la el.In principiu eu zic ca un meserias bun il poate reconditiona.Dar acum eu cred ca totusi ar fi bn.ca sa fii de fata cand regulatorul este gata si testat pe masina ca altfel daca il trimiti prin posta sau mai stiu eu cum ,cand il primesti si il montezi si nu merge cum faci.....
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai de-asta zic si eu ca este bine sa mearga cineva sa vorbeasca cu omul ca sa inteleaga in ce consta reconditionarea, pentru ca daca doar ii da cu smilgher si cu pasla si zice ca este reconditionat... mai bine lipsa. Asta putem sa facem si noi, si dupa cum ne este norocul, sa mearga metoda sau nu. Eu am incercat cu un regulator si nu a mers. L-am slefuit cu smilgher fin, l-am montat si dupa ce am pornit motorul, am constatat ca acesta este foarte zgomotos. Dupa ce l-am turat putin, si-a mai reveni, dar nu era la fel de silentios ca de obicei, iar dupa un minut a murit. L-am repornit, a mai functionat inca un minut si iar a murit. In schimb, chiar daca era zgomotos, acul turometrului statea neclintit.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e bn. sa folosesti smirghel,il decalibrezi de aceea cred ca ai avut probleme .Doar curatat cu pasta de dinti si probabil schimbata putin pozitia pistonasului,adica putin rotit pistonul in regulator.Un rol important cred ca il are si resortul si mai trebuie curatat si locasul pistonasului in regulator.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut. am pistonasul facut din aprilie 2014 si merge motorul super,fara nici o fluctuatie,daca gasiti un meserias bun se poate face unul nou,dar trebuie material de calitate.
Se poate sa nu reusiti din prima,dar trebuie insistat si facute toate cotele exact ca in desenul pus de mine pe forum,sau conform modelului vostru.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Te cred dar in Texas city la mine (calarasi) de unde strungari buni ,sau or fi dar nu prea cunosc si daca nu cunosti pe unde mergi la strungarie zic ca nu au timp ,sau ca nu au material ,sau ca nu se pricep ca e piesa prea mica si daca nu merge......stii tu chestii de astea.

Asta este schema?
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu omul de la Cluj si nu a vrut sa-mi spuna in ce consta reconditionarea. A spus ca are o tehnica a lui adusa de la ucrainieni si daca vreau sa-mi spuna trebuie sa-i dau 2000 de Euro cat a investit el in aceasta tehnica (nu stiu ce a vrut sa spuna). Mi-a mai spus ca acorda si garantie, dar numai daca ii prezint factura de la service, cum ca am curatit toata instalatia de alimentare inainte sa montez regulatorul (ceea ce este normal sa fac).
Mie mi-a lasat impresia ca toata tehnica asta a lui consta tot in lustruirea cilindrului si nimic altceva, pentru ca i-am spus ca am mai trimis un regulator la cineva care mi-a lustruit cilindrul si sa aratat foarte mirat ca nu a functionat acesta metoda.
Daca este cineva din Cluj sau din imprejurimi si vrea sa vada personal cine este omul, ce face si daca este de incredere, adresa lui este: Suciu Cristian, str. Dunarii, nr.26/9.
P.S. cum pot sa scot la imprimanta poza pusa de @viorel_bce, ca sa incerc sa gasesc pe cineva cu un strung CNC care sa poata sa ne faca astfel de pistonase?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da dar nu cred ca de exemplu daca te duci personal cu regulatorul la respectivul crezi ca te lasa sa vezi toata operatia ? 2000 € sa spuna cum face eu cred ca e vrajeala,ce crezi ca putea sa spuna si el...aaa da il curat un pic il lustruiesc si gata? Trebuie sa isi justifice banii intrun fel ,daca e asa secret ar putea fi chiar vrajeala sau poate nu eu stiu?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@ RADU FLORIAN. schema este cea dupa care am facut pistonul meu,care avea regulatorul original,la unele difera anumite cote si indicat este sa faceti pistonas dupa cel original.
Nu am timp sa ma duc la persoana care reconditioneaza regulatoare,sunt si eu curios cum face,dar probabil le cromeaza,sau numai le curata la pasla.
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Regulatorul este montat si pe alte marci am inteles. Este valabila defectiunea si pe alte marci? Cum se comporta pe alta masina? Are aceleasi probleme? Daca nu, atunci revin la convingerea mea ca nu pistonasul este de vina ci o problema de calibrare, echilibrare, soft / electronica.

Si o alta dilema, daca se stie de problema materialului, GM de ce nu a luat atitudine pana acum? Nu era mare lucru sa schimbe materialul unui pistonas, nu? Totusi este reputatiea unei firme de renume in joc! Chiar nu stiau la proiectare, ca acel pistonas va fi supus unei uzuri mari?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR