Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sigur ca se opreste.
Nu mai lucra Duminica. De-aia s-a stricat.
Skip ads

  • LConstantin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut! am si eu o astra h 1.7 diesel 100 cp si am o mare problema cu acceleratia care tot imi apare periodic si am schimbat si clapeta si am curatat tot ce se poate ce mai ziceau unii pe aici si nu stiu ce sa mai fac..imi mananca viata masinaa asta! o sapt merge, dupa iarasi nu se accelereaza si martorul masina cu cheita se aprinde intermitent si se tureaza singura pana la vreo 1300 turatii. Am facut testul cu pedale azi si am codurile 112052, 112252, 050074, 161450. Ce mai pot sa fac? ca de aproape 2 ani de cand o am tot imi apare aceasta problema cand ti e lumea mai draga..Apreciez orice idee buna!
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut ! incearca cu alta pedala de acceleratie de preferat sa fie indentica cu pedala de acceleratie dupa masina ta , in caz ca iti apare erorile cu 1120 si 1122 singura varianta si in cele mai multe cazuri este schimbarea lui ECU din pacate , daca nu ai curatat si uec curatal si vezi ce se intampla daca l-ai curatat fa asa cum iti spun eu la dezmebrari le gasesti si inainte sa le cumperi le poti proba ...din cate stiu in special la diesel ...eroarea asta apare in proportie de 89% la toate .
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Definiția Cod de verificare a motorului P1614:

Chrysler / Dodge / Jeep:

Reset ECU / recuperare Au avut loc
Citroen / Peugeot:

Codurile SBDS interactive
Daewoo:

ETS MAL ECU
Fiat:

senzor de tensiune a bateriei
Vad:

Codurile SBDS interactive
GM:

Pierderea RIM de date seriale
Hyundai:

MIL Cerere de semnal ridicatã în circuitul de intrare
Lamborghini:

MIL circuit de cerere de înaltã tensiune
Mercedes:

Modulul de control al FII (N3 / 7) tensiune - sau - Fuel actuator de dozare (Y23 / 1K1) - sau - combustibil senzor de poziție cremalierã (Y23 / 1/1)
Nissan:

NATS Defecțiune
Opel:

Modulul de control a imobilizatorului - semnal incorect
Porsche:

MIL activat extern
Saab:

Modulul de control intern Defecțiune
Volkswagen / Audi:

MIL a apelului - Circ. / Transm. Contr. Modul Range / Performance
Volvo:

MIL a apelului - Circ. / Transm. Contr. Modul Range / Performance
Skip ads

  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Revin cu 3 erori la z16xep,1113,1614,1616 din cauza carora masinuta cu cheita sta aprinsa mereu. P1113: Port Deactivation Position Sensor Circuit High Voltage.In afara de cele doua rezolvari cu admisia noua (care e prea scumpa) si cea cu lipirea unei rezistente pe firul senzorului twinport ,chiar nu mai exista nimic?Ma gandesc sa gasesc o masina functionala la dezmembrari care nu are martorul cheita aprins,deci cu senzorul twinport bun si sa o cumpar pentru a o monta la mine pe masina.E o idee buna?Sau alta metoda prin care sa sting ,martorul cu cheita.Mentionez ca masina merge f bine si consumul e normal.Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cea cu rezistenta te costa 5-10 lei. E mult ?
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Iulian1971@Salut.Nu stiu pe cineva care a rezolvat probl. cu rezistenta si mi-e frica sa nu stric ceva la motor.Am citit tot pe aici ca se maresteb consumul!Si daca as incerca o port face eu, sau trebuie musai un electronist?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca vrei poti merge la EDS.
Tutorialul de reparare e facut de unul din baietii de la EDS.
Skip ads

  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca stii ceva costuri,timp etc?Ms.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ii gasesti la "Publicitate".
Poti sa intrebi si vei primi raspuns.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ok,multumesc mult.
  • sndionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua . Am un opel astra h din 2007, 1.6 16v, motor Z16Xer si de curand am o problema, respectiv simt cateodata ca motoril nu are putere si parca ar avea tachetii dereglati, face un sunet pre tare. Am pus testerul pe el si mi-a dat urmatorul rezultat:
Posibile efecte: putere scazuta a motorului, mers in gol cu opriri/ mers neuniform, trepidare
Cauze:
Intrerupere/ scurtcircuit/rezistente in circuit V/A/OHM
Fara/defecte alimentare tensiune v
Magnet reglare defect ( var reglare ax came)
Mecanismul de reglare defect( var reglare ax came)
Unitate comanda defecta
Si in partea de sus apare:cod eroare motor simtec 71.6
A mai intalnit cineva problema si ma poate ajuta? Multumesc anticipat!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu testerul ala, nici nu-i de mirare ca nu merge masina.
Pune un Opcom sau MDI.
Verifica distributia.
  • sndionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Coincidenta este ca imi face problema asta dupa ce am schimbat distributia.este posibil sa nu fie pusa bine? Imi recomanzi un service? Multumesc pentru raspuns!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca e coincidenta.
Poti merge la EDS pe Theodor Pallady daca vrei.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Am gasit un topic pe un site englezesc unde posesorii de z16xep au gasit o varianta mai simpla de rezolvare a erorii ecn 1113 si anume au scris ca trebuie data jos galeria de admisie si curatata iar cu Tech 2 se conecteaza la senzorul twinport ,se slabesc cele doua suruburi ale senzorului si se roteste pana se atinge valoarea de 0.3v apoi se strang in aceasta pozitie si se monteaza totul la loc,se sterg toate erorile stocate si totul e ok.Cam asta ar fi in mare , tradus cu google translate unde traducerea nu e cea mai buna.Asa am facut si eu,singur singurel, ca putina mecanica stiu ,indemanare am si mai este si net-ul la dispozitie daca ma incurc.Mi-a fost putina teama la inceput cand am vazut ce e acolo dar acum cand am pus totul la loc mi se pare destul de simplu.Mufele sund diferite nu ai cum sa le incurci,pozezi cu tel. fiecare pas si traseu al firelor si furtunelor iar cu banda izolatoare prinzi suruburile de la fiecare piesa si le marchezi ca sa nu le incurci la montare,cureti cu spray contact toate mufele, in rest nu-i nimic complicat.La montare suruburile nu trebuie stranse f tare (eu am stemuit unul de la galerie,sper sa n-am probl.).Am curatat totul cu carburol ,periuta de dinti si o mini periuta de sarma (cu care se matuiesc tevile de cupru de la inst. termice) si care face minuni.Santurile galeriei erau toate obturate de funingine iar in twinort era cca.20-30g ulei? (am sa revin si cu poze).Ce am observat la clapetele de la galerie este ca de la st. la dr. cum privesti galeria cu senzorul spre tine,prima clapeta avea un joc de 2mm,a doua de 1mm,a treia f. putin iar a patra nu avea deloc?Asa e conceput?Eu nu am acel Tech 2 sa pot masura asa ca am slabit cele 2 suruburi si am rotit senzorul la maxim spre stanga in asa fel in cat sa nu mai aibe joc si am strans.Mentionez ca nu aveam acel tacanit de twinport ,foarte putin se vedeau 2 batai al capete.Daca desfaceti si curatati twinportul trebuie musai sa desfceti si tablita care este prinsa in cele 2 suruburi pt. ca ,carburolul distruge siliconul si veti avea probl. cu tacanitul(eu eram gata sa nu mai desfac tablita si mare prostie faceam).Am montat totul la loc nu inainte de a aplica silicon Victor Reinz ,+300 °C,pe santurile din interior + pe cei 2 bumbi de marimea unei pastile din int.Am ceva emotii pana diseara cand o pornesc dar sunt si tare curios sa vad rezultatul.Daca nu da rezultate aceasta metoda ,demontez din nou si inserez un rezistor pe firul maro de la senzor.Sunt conditionat de silicon ,care trebuie sa se usuce in minim 24 h ,eu il las 48 ca sa fiu mai sigur.Sper ca nu v-am plictisit si detaliile de mai sus sa fie de ajutor celor ce au nevoie.Revin cu rezultatul si cu poze.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
YES,YES,YES.......100% REZOLVAT.Am revenit cu raspunsul si am reusit sa sting martorul "masinuta cu cheita" (ECN 1113)dar si cu ceva emotii pt ca dupa operatiunea de invatare ECU (pus contactul 30 sec,scos cheia,pornit si lasata la relanti 5min)am plecat in probe si dupa 300m s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca neam,verificat mufe,totul ok apoi i-am mai dat o cheie si a pornit dar nu mai statea la relanti asa ca i-am dat cateva forje si si-a revenit ,dupa vreo 5-6 km s-a aprins martorul presiune ulei,verificat joja si totul era ok pornit iar si martorul s-a stins.Are legatura sau nu nici nu mai conteaza (s-a mai aprins odata aiurea) apoi am mers cca. 20km si totul e ok.Cred ca s-a oprit pt ca a intrat aer pe conducta si pana s-a amorsat pompa...Deci curatati bine galeria de admisie si tulumba twinport si totul va fi ok.Mentionez ca nu am joc in tija de la clapete.Dupa curatare cu carburol si spray pt. egr masina e cu mult mai fasneata si daca inainte aveamn un consum la relanti de 0,7si mai rar 0,6 acum am un consum de 0,5 si chiar 0,4 ceea ce nu am avut niciodat.Daca Doamne fereste se intampla sa se mai aprinda martorul,revin cu comentariu.Am vrut sa pun niste poze ca sa se inteleaga mai bine "reparatia" ,dar nu stiu cum,daca cineva stie, sa-mi scrie.Bafta.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Felicitari.
Pune si tu ceva poze.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Le am pregatite dar nu stiu cum sa le bag aici,cu copy paste nu merge.?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Scrie un mesaj si da click pe "previzualizeaza".
Acolo ai optiune de atasare poze.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR