Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut am h.Sincer nu stiu cum este exact suspensia de j. In principiu trebuie sa fie la fel. Eu nu am dorit decat sa-ti dau un feedback despre cum am rezolvat o problema si care tind sa cred ca si la tine este identica.

Bafta
Skip ads

  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles, dar cum ti-ai dat seama ca sunt flansele de vina? Da-ne te rog mai multe detalii.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Flansele se verifica usor se suspenda roata si. se verifica miscand de roata sus jos si daca are joc sigur sunt uzate flansele. Atentie cand cumparati piesele adica flansele si rulmenti la amortizoare verificati sa fie originale cu ce a-ti avut pe masina sau daca nu sunt originale verificati flansele noi sa fie identice cu cele de pe masina pt. multi au avut probleme cu flansele noi nu aveau aceeasi cota si aveau joc mare sus unde se fixeaza cu ultima piulita amortizorul.Daca masina are mai multe mii de km se schimba si farfurioarele acelea de sus de sub capota unde de fixeaza capetele amortizoarelor ,o sa fiti surprinsi cat de indoite sunt dar la ochi nu se vad.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca ar fi mai simplu daca s-ar suspenda masina pentru a le verifica, ca intreaga suspensie sa fie tinuta de acele talere superioare (farfurii). Totusi, am vazut si eu ca e un mic spatiu de vreo 3-4 mm intre montantul caroseriei si acel taler superior, dar cred ca e normal?!
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu e normal nu trebuie sa fi spatiu deloc cel putin la masina mea astra j nu are deloc .Daca e cum spui sigur ai nevoie de flanse si de farfuriile acelea de sus ,dar cum am spus daca schimbi flansele demonteaza intai si vezi ce model de fls. ai eventual masoarale si dupa cumperi .Vb. din cunostinta de cauza nu numai din auzite (am patit la astra g problema cu distanta mare intre farfurie si caroserie dupa schimbat ansanblu complet de amortizare fata) si sunt multi numai aici pe forum care au sau au avut problema asta si nu stiau de ce le troncane masinile dupa scimbare sisteme de amortizare fata cu piese noi aftermarket.
Ps.daca umbli sa schimbi ceva la amortizoarele fata de obicei trebuie schimbat tot sistemul amort. fls. rulment sa nu fie nevoie dupa ceva timp sa demontezi iar.Bafta.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am sa-i rog sa verifice tot cand ma duc cu ea, dar imi aduc aminte ca am schimbat o data flansele pe garantie si m-am uitat sa vad daca s-a redus acel spatiu si tot asa ramasese 2-3-4 mm. Nu stiu ce sa mai cred, probabil voi ajunge sa le mai inlocuiesc o data impreuna cu bucsele de bascula sa vad daca se mai amelioreaza situatia.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Repet distanta aceea este din cauza flanselor cu alta cota (eu am pus flansa veche langa cea noua si teoretic aratau la fel dar dupa cateva masuratori erau diferite ,cea noua avea adancitura aceea mai mare decat cea veche ) si am schimbat dupa aceea si farfuriile de sus si gata tot era ok. Cineva de pe forum zicea ca a polizat nu stiu ce piulita care tine tot angrenajul arc ,amortizor flansa si rulment si cica a rezolvat problema ,dar asta e o rezolvare mai rapina atunci cand deja ai cumparat flansele incompatibile.La mine nu s-a micsorat distanta de sus decat dupa ce am shimbat si farfuriile de sus care deja le banuiam si parca sa zic ca chiar am incercat sa le indrept.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Inteleg ceea ce spui, dar cand le-am schimbat masina inca era in garantie si au fost puse piese de origine. Imi aduc aminte ca de noua avea un mic spatiu intre montantul din caroserie si acea "flansa" superioara. Tu cand le-ai schimbat ai observat vreo ameliorare a zgomotelor?
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Vorbeam de astra g la care am schimbat ,erau amortizoarele duse moi si era barca si dupa, tot troncanea dar a fost altceva ,parca am mai sus pe aici erau bucsi cadru motor sau jug cu se mai spune si nu mai am masina .La astra j care o am acu nu am schimbat nimic ce tine de amortizare fata doar am demontat si verificat manual si vizual amortiz.si ce mai tine de ele.Dreapta pare schimbat de curand cu amortizor kib si dupa mine pare super ok deci nu stiu daca troncane de la el cu toate ca mi se pare ca troncane si pe stanga ,iar pe stanga piulita de sus de la amortizor era ruginita bn. si nu pare umblat de mut timp acolo dar si amortiz. ala pare bun la test manual nu stiu in sarcina . Am schimbat doar bucsi bascule si kit reparatie etrieri atat si verificat in rest cam tot zic eu dar eu stiu .....tot troncane mai ales stanga fata .Dar stii si tu ca sunetul se propaga.Spor
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Aantonio a scris:Am inteles, dar cum ti-ai dat seama ca sunt flansele de vina? Da-ne te rog mai multe detalii.

In principiu se verifica pe elevator cum ti-a spus colegul mai jos. In cazul masinii mele nu aveam joc sesizabil la mana, iar descoperirea am facut-o intamplator, deoarece mi s-a rupt un arc si am zis ca daca tot umblu acolo, e pacat sa nu inlocuiesc si flansele cu rulmentii.

Bafta
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca am gasit intr-un final sursa acelor zgomote metalice (cel putin la a mea) de pe partea dreapta. Din intamplare zilele trecute am vazut ca conducta de AC care ocoleste carcasa filtrului de aer si intra undeva sub aripa (sau mai degraba contraaripa) dreapta avea o bataie in caroserie, sesizabil si daca impingeam cu mana. Rezolvarea a fost destul de simpla, a trebuit sa imping acel manson de spuma de protectie care gliseaza pe conducta mai spre caroserie ca sa nu mai loveasca in metal.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Bun asa ,ai scapat ieftin 😄😄😄😄
Skip ads

  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu cu un Opel Astra J, 1.7cdti, 2012. Un zgomot infundat (pe partea stanga fata)la denivelari mici(piatra cubica sau treceri de cale ferata). Am inlocuit culise etrieri, suport etrieri fata, fara niciun rezultat. Am verificat in service tot ce tine de suspensie(bucsi brate, pivoti, capete de bara, bucsi bara stabilizatoare, bielete ) nu au absolut niciun joc! Au ramas telescoapele si flansile . Ieri am demontat telescopul de pe stg fata. Flansa si rulmentul arata bine. Am scos arcul de pe telescop si mecanicul a constatat un joc radial(nu axial!) al tijei telescopului. Precizez ca masina are cca 155000km, telescoapele si flansile sunt originale. Nu pot sti daca au mai fost inlocuite. Masina e cumparata anul trecut din Germania. Am ajuns la concluzia ca trebuie inlocuite telescoapele si flansile impreuna cu rulmentii aferenti. Sper ca sa elimin aceast zgomot (nu e un zgomot puternic, doar ca e deranjant). Am comandat telescoape Bilstein cu flansi Lemforder, la sugestia mecanicului. Cele originale GM, cu flansi cu tot , erau 1450Ron(fara manopera). Cele aftermarket(Bilstein+Lemforder) , in jur de 750lei. Ce parere aveti de telescoapele Bilstein?
Cei din service au zis ca e o problema curenta vis a vis de telescoapele de Astra J (zgomot-bataie la telescoape)...asadar probleme la telescoapele GM....
  • adydelabv

  • Mesaje scrise: 804
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am avut si eu bataie pe fata dar doar cand era frig si s-a rezolvat prin inlocuirea amortizoarelor , desi nu erau scurse si pe stant erau unde la 75 % parca .
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da au dreptate mecanicii apropo de amortizoare , au fost probleme cu ele in garantie , bateau de noi la adtra j ,stiu de la cineva care a lucrat la reprezentanta si spunea ca au avut dureri de cap atunci cu clientii cu masinile noi in garantie ,pt. ca in prima faza nu stiau despre ce era vorba si de ce bateau de noi.
@Oli42 nu stiu de Bilstein daca sunt bune eu am pe dreapta KYB si stiu ca sunt bune si ceva mai rigide exact cum imi plac mie .Pe stanga nu stiu ce marca e si nu pare schimbat ca era ruginita piuluta de sus de sub capota si deja il banui ca bate cu toate ca la verificare pare bun .Am verificat si eu cam tot si nu stiu ce ar mai putea fi de troncane. Cineva spunea sa verific si suportii la motor ,e posibil nu am verificat dar o sa -i verific.Sa ne tii la curent cu ce rezolvi dupa ce iti vin amortizoarele. Bafta.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Sa ne tii si pe noi la curent daca se rezolva problema acelui zgomot infundat odata cu schimbarea lor. Pana acum nu am avut amortizoare Bilstein, dar sunt curios daca sunt mai dure decat cele GM?
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Parerea mea ca nu cred ca ar putea fi suportii de la motor, deoarece s-ar simti zgomot la pornire motor, la orice denivelare. Am optat pentru Bilstein deoarece in garantie se inlocuiesc numai cu GM si tot sunt probleme. Despre Sachs se zice ca provin din Turcia si sunt foarte proaste. E curios faptul ca acest zgomot e la fel ca anul trecut, cand am cumparat masina si am sesizat zgomotul! Va tin la curent. Sper sa scap de zgomot ......pentru ca mi s-a luat de drumuri la service , timp pierdut, etc. Daca aveti pareri despre Bilstein, va rog sa scrieti.
@Radu Florian- pentru cel din stg verifica eticheta de pe amortizor-daca e GM.....e cel original....
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eu am pe cealalta masina de 3 ani Bilstein B4 si sunt mai mult decat ok. Nu bat, troncane sau alte minuni.
ThyssenKrupp detinatorul brandului Bilstein are una din fabrici la Sibiu si sunt prezenti in portofoliul multor producatori de marci consecrate ca si echipare de uzina.
Mai jos aveti in link catre pagina lor de web
http://bilstein.ro/istoric/
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Ce masina? Tot Astra J? Din ce an?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Era vorba de un G
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR