Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • tonyvn

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2016

  • Mesaj Privat
da ,mulțumesc Iulian
aºa ºtiam ºi eu ,cu imo,chei ,cip dar el absolut ferm m a asigurat cã merge direct cheie!
îi caut la cod omului,daca ºtiți ceva cu 015 rog un pm .mulțumiri
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie resoftat ECU
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut. ma poate ajuta cineva cu citirea codului pt pompa? eu am inteles a i mi trebuie cod 015..dar un mecanic mi a spus ca-mi trebuie 005. multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pompa din poza e cod 011.
Skip ads

  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
acum ..sunt si mai dezorientat. deci...nu este la semnull 1 sau 3. este la 2? sunteti sigur?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai dreptate.
1. cod 015
  • moro_mu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Codul de la pompa din poza este 015.
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
multumesc frumos pt raspuns
Skip ads

  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
salutare frati romani am si eu o problema cu pompa de injectie la astra g y20dth dupa cum spun toti sa ars faimosul tranzistor am citit tutorialele dumneavoastra si am hotarit sa o repar singur am scos calculatorul l-am desfacut si am cositorit tranzistorul inafara pompei pe un radiator ca sa se raceasca mai bine am hotarit sa pun tranzistor de tip IRLR 3705N masina a pornit dupa o remorcare problema este ca nu trage cum tragea si cind dau pe pedala de acceleratie turatiile intirzie sa apara ma puteti ajuta si pe mine cumva va multumesc anticipat daca doriti va pun si o poza la lucrarea mea
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
am incercat sa mai pun si alt rezistor ifrz44n automobilul pornesta dar nu se tureaza de loc miine incerc sa pun si un IRLR 2905
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Colegule petrusha26 nu e tranzistorul de vina din moment ce porneste ! Afiseaza niste parametrii .
  • fartib

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Buna, incercand sa ajut un coleg cu reparatia calculatorului pompei de injectie VP44, avand ceva cunostiinte si dotare in electronica, in urma documentarii, am inlocuit tranzistorul buclucas cu un LR2905 pe care l-am fixat cu adeziv termoconductor Arctic Silver. Montat calculatorul pe pompa, masina a pornit relativ usor, oprita dupa 5 min. nu a vrut sa mai porneasca. Luand la verificat calculatorul pompei, rezulta tranzistor LR2905 ars precum si conexiunea pinul 2 (comuna cu S tranzistor) si PCB, arasa/intrerupta. Rog, daca cineva cunoaste care ar fi cauza si eventual, solutia. Multumesc!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
firele care iasa din calculator si coboara pe langa pompa in scurt... Wink cel putin eu asa cred
  • fartib

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mikyboy, un singur lucru nu sunt sigur, daca lipirea tranzistorului cu adeziv termoconductor Arctic Silver, asigura suficient de bine transferul de caldura respectiv racirea acestuia. Posibil si alta metoda de a lipi tranzistorul?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asigura transferul termic nu stiu insa daca si fixarea totala. ele normal sunt acoperite cu un gel care le si fixeaza si le si ajuta la transferul termic. Acum vei vedea in timp daca resista sau nu. Vezi numai sa izolezi bine acele fire sa nu mai ai probleme. succes
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Buna!!! cum va spuneam am incercat mai multi tranzistori si totusi am ramas la irl 3705 deoarece automobilul merge mai bine cu acesta se tureaza mai greu dar merge adica acceleratia intirzie sa apara cu circa 2,3 secunde am facut si o poza la lucrarea mea vreau sa va spun ca pompa nu am dat-o jos de pe masina numai partea electronica tranzistorul l-am pus pe un radiator pe pasta termica pentru ca se incalzeste foarte tare daca stie cineva denumirea la tranzistorul original ar fi super dar din cite am inteles aia de la bosh au secretizat partea electronica pe internet nu este nici o informatie la parte electronica
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
De aceea si se ard tranzistorii pe care ii lipim inauntru de la caldura, ala original este confectionat din metal si este mai subtire cu mult eu cred ca acesta este motivul de la care ei se ard.Acestia sunt parametrii cu tranzistorul lipit
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Din parametrii afisati observ ca senzorul nu este pus in pozitia buna . Ai si avansul mare si cantitate injectata e mare (linia unde ai 10.3). Ar trebui sa ai cantitatea injectata intre 4.5 si 6 .Solutia ... mutat senzorul spre motor.
  • petrusha26

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
rolland ai in vedere senzorul de la pompa de injectie care se afla intre cele patru conducte care duc la injectoare? eu am incercat sa-l scot dar nu am reusit si l-am lasat asa cum a fost ,dimineata porneste cam greu cam din a cincea oara


Ultima modificare facuta de petrusha26 la Mar 30 Mai, 2017 9:10 pm
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu colegule. Nu e vorba de electrovalva dintre conducte. Eu m-am referit la senzorul de rotație din pompa.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR